XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Bodyenfitshop,

ik heb zopas een bestelling geplaatst van (combi) Whey Perfection - TMS en een doos E-911. Ik weet dat er een gratis shakebeker bij zit maar die hoeft niet. Ik heb er enkele.

Is het mogelijk (als dat jullie niet meer kost) daar een vetmeter in de plaats voor te leveren?

Alvast bedankt.

De betaling is zojuist via Fortis gedaan.

Referentie nummer: 139822

Dank je, voor de bestelling:) De vetmeter die je wilt is momenteel echter uit voorraad.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------

Zojuist weer eens een bestelling geplaatst, maar voor de 2e keer nu lukt het betalen met mister cash niet:mad:. Ik dacht even snel wat te bestellen zodat het deze week nog aankomt, maar dat feestje ging dus weer niet door.

Ik krijg elke keer ofwel een kader met "id verloren" of een of andere error... Ik gebruik windows 7 en firefox.

Bij xxl werkt mister cash wel gewoon, dus ik denk dat de fout ergens bij jullie ligt...

hhmm, mistercash opent niet in elke browser. Wel in firefox overigens bij mij. Ik laat hier morgenochtend direct naar kijken!:rolleyes:
Geef mij het referentienummer even dan zorg ik dat het deze week nog aankomt:)

-ilco

heb gisteren Whey Perfection besteld en vandaag is het toegekomen en de smaak is echt super lekker had per ongeluk banaan milkshake genomen maar heb er nu geen spijt van.
wanneer ongeveer zal de Metacal Bodyfat Caliper terug te koop zijn?
Bedankt

Natural test ziet er goed uit!
Jullie zijn de eerste in de Benelux die met een DAA-product op de markt komen. En dan is het ook nog eens het goedkoopste versie die ik al ben tegengekomen in Europa! :thumbs:

Wat is dit voor iets? Link?

Zojuist mijn eeste bestelling gedaan whey perfection banaan, ik ben benieuwd.
Krijg bevesteging via e-mail waain staat vooruitbetaling ?
Maar ik heb al betaald met Ideal.
Referentie nummer: 139902

Laatst bewerkt:
heb gisteren Whey Perfection besteld en vandaag is het toegekomen en de smaak is echt super lekker had per ongeluk banaan milkshake genomen maar heb er nu geen spijt van.
wanneer ongeveer zal de Metacal Bodyfat Caliper terug te koop zijn?
Bedankt

14 dagen ongeveer.

-ilco

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Natural Test!

Staat bij binnenkort leverbaar (bovenaan)

Best price in Europe:cool:

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Zojuist mijn eeste bestelling gedaan whey perfection banaan, ik ben benieuwd.
Krijg bevesteging via e-mail waain staat vooruitbetaling ?
Maar ik heb al betaald met Ideal.
Referentie nummer: 139902

Ok, check ik even. Zie eigenlijk alleen een iDeal betaling. Correct en morgen in huis:)

-ilco

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

We hebben een leuke aanbieding met de Whey Perfection sachets (net weer binnen)

20 sachets - dus van elke smaak 2

voor 17,90 euro:)

Whey Perfection sachets

Goedemorgen Ilco, Leon en de rest van de hulkies, net een bestelling geplaatst, let even op bij mededelingen, heb er iets bij gezet.
Als het lukt top, zo niet even goede vrienden.;)

Referentienummer: 139925

Het zonnetje schijnt, geniet van de dag!

Goedemorgen Ilco, Leon en de rest van de hulkies, net een bestelling geplaatst, let even op bij mededelingen, heb er iets bij gezet.
Als het lukt top, zo niet even goede vrienden.;)

Referentienummer: 139925

Het zonnetje schijnt, geniet van de dag!

Regel ik:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op dit moment ben ik zelf al een dikke 2 weken bezig met de BnF Special Stack. Ik dacht het een leuke idee zou zijn als ik hier mijn vooruitgang en ervaringen zou beschrijven, maar daarnaast ook wat meer informatie te geven over mijn training- en voedingschema. Iets wat soms wel eens vergeten wordt in de reviewsectie.

Mijn ervaring tot nu toe is zeer positief. In het bijzonder de Berry Blast van Whey Perfection is lekker verfrissend, zelfs met water! Als ik deze meng met de EAA is het helemaal perfect. Vooral als je nagaat dat losse amino’s in het verleden ( en de hardcore bbers weten wel waar ik het over heb :D ) zeer sterk van smaak waren. Nu totaal geen last meer van. Vanochtend waren mijn stats als volgt; 1.82, 89,2 kg met 9,7%. Deze waren op 1 september nog 1.82, 87,8 met 10,5% lichaamsvet. De TMS zorgt voor een lekkere volle look, ongeacht dat ik nu wat lager in de carbs zit. Ik mix het zelf met zo min mogelijk water en drink het +- 30 minuten voor de training.

Het is nog vroeg in de testfase, maar ik ben zeer tevreden met de resultaten. Dit is het voedingsschemawat ik op dit moment gebruik:

3000 kcal, ( +- 500 kcal uit supps ) = 3500 kcal

Voeding:
116 g. kh = 464 kcal
412 g Eiwit = 1648 kcal
97 g Vet = 880 kca

50 g Whey Perfection + 1 dosering EAA
30 brinta

200 gram kipfilet
200 gram komkommer

200 gram Visfilet
100 gram groentes

200 gram rundvlees
groentes

100 gram zalm

200 gram kipfilet
200 gram groentjes

TMS+EAA

trainen

50 g Whey Perfection + 75 gram WMS + TMS + EAA

4 hele eieren

50 g Whey Perfection

Trainingschema is als volgt:

maandag – Full Body
dinsdag – Kickboxen
woensdag – Full Body
donderdag – Vrij sporten ( Voetbal of zwemmen)
vrijdag – Full Body

Wissel elke 6 weken van schema!

Succes iedereen! Op- en aanmerkingen zijn welkom! J

-Leon

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op dit moment ben ik zelf al een dikke 2 weken bezig met de BnF Special Stack. Ik dacht het een leuke idee zou zijn als ik hier mijn vooruitgang en ervaringen zou beschrijven, maar daarnaast ook wat meer informatie te geven over mijn training- en voedingschema. Iets wat soms wel eens vergeten wordt in de reviewsectie.

Mijn ervaring tot nu toe is zeer positief. In het bijzonder de Berry Blast van Whey Perfection is lekker verfrissend, zelfs met water! Als ik deze meng met de EAA is het helemaal perfect. Vooral als je nagaat dat losse amino’s in het verleden ( en de hardcore bbers weten wel waar ik het over heb :D ) zeer sterk van smaak waren. Nu totaal geen last meer van. Vanochtend waren mijn stats als volgt; 1.82, 89,2 kg met 9,7%. Deze waren op 1 september nog 1.82, 87,8 met 10,5% lichaamsvet. De TMS zorgt voor een lekkere volle look, ongeacht dat ik nu wat lager in de carbs zit. Ik mix het zelf met zo min mogelijk water en drink het +- 30 minuten voor de training.

Het is nog vroeg in de testfase, maar ik ben zeer tevreden met de resultaten. Dit is het voedingsschemawat ik op dit moment gebruik:

3000 kcal, ( +- 500 kcal uit supps ) = 3500 kcal

Voeding:
116 g. kh = 464 kcal
412 g Eiwit = 1648 kcal
97 g Vet = 880 kca

50 g Whey Perfection + 1 dosering EAA
30 brinta

200 gram kipfilet
200 gram komkommer

200 gram Visfilet
100 gram groentes

200 gram rundvlees
groentes

100 gram zalm

200 gram kipfilet
200 gram groentjes

TMS+EAA

trainen

50 g Whey Perfection + 75 gram WMS + TMS + EAA

4 hele eieren

50 g Whey Perfection

Trainingschema is als volgt:

maandag – Full Body
dinsdag – Kickboxen
woensdag – Full Body
donderdag – Vrij sporten ( Voetbal of zwemmen)
vrijdag – Full Body

Wissel elke 6 weken van schema!

Succes iedereen! Op- en aanmerkingen zijn welkom! J

-Leon

Ziet er goed uit, Suc6!

neem zelf altijd smorgens mn havermout met jullie (2 scoops) choco isolaat:meal:
mischien eens de moeite waard om te proberen, smaakt goed, en door de smaak van de isolaat is een extra toevoeging (suiker/honing oid,) niet meer nodig.

Bevalt me beter dan brinta ( neem aan dat je dat door ja shake gooit?)

Hi leon,

Jij hebt dus ook niets te klagen.:D Leuk om te delen met ons allen. Sucses met je vorderingen en hou ons maar op de hoogte.

Fierce van S.A.N. staat op uitverkocht, enig idee wanneer het weer leverbaar is?

Hi leon,

Jij hebt dus ook niets te klagen.:D Leuk om te delen met ons allen. Sucses met je vorderingen en hou ons maar op de hoogte.

Fierce van S.A.N. staat op uitverkocht, enig idee wanneer het weer leverbaar is?

-Fierce is op bij de importeur voor Europa. Reken op 10-14 dagen.

-ilco

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Ziet er goed uit, Suc6!

neem zelf altijd smorgens mn havermout met jullie (2 scoops) choco isolaat:meal:
mischien eens de moeite waard om te proberen, smaakt goed, en door de smaak van de isolaat is een extra toevoeging (suiker/honing oid,) niet meer nodig.

Bevalt me beter dan brinta ( neem aan dat je dat door ja shake gooit?)

Yes! Zal dat zeker eens proberen! Dank je wel.

-Leon

Hi leon,

Komt goed! :thumbs:

-Leon

Leon, ik neem aan dat je niet kuurt? Hoe kan je in zo'n korte tijd zoveel spiermassa winnen en ook nog eens vet verliezen; lijkt me wel erg raar..

Leon, ik neem aan dat je niet kuurt? Hoe kan je in zo'n korte tijd zoveel spiermassa winnen en ook nog eens vet verliezen; lijkt me wel erg raar..

Hij zit stiekum de testers van de binnenkort leverbare pre work out van BodyenFitshop in te nemen, wordt je hulkie van.:D

"binnenkort ook een nieuwe soap bij rtl of was het nou sbs, in ieder geval de tiltel is al bekend: De Heerenveen Hulkies ".:)

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Leon, wat komt goed? Dat de Fierce van SAN binnenkort weer leverbaar is
? Of dat jij ons op de hoogte houdt?;)

Hij zit stiekum de testers van de binnenkort leverbare pre work out van BodyenFitshop in te nemen, wordt je hulkie van.:D

"binnenkort ook een nieuwe soap bij rtl of was het nou sbs, in ieder geval de tiltel is al bekend: De Heerenveen Hulkies ".:)

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Leon, wat komt goed? Dat de Fierce van SAN binnenkort weer leverbaar is
? Of dat jij ons op de hoogte houdt?;)

Leon houd ons op de hoogte:D

De Fierce is op bij de importeur. Reken op zeker 10-14 dagen:cool:

-ilco

[QUOTE

De Fierce is op bij de importeur. Reken op zeker 10-14 dagen:cool:

-ilco[/QUOTE]

Excuses, had over de eerste melding heen gekeken, komt goed, thanx

Nee, want anders zouden de resultaten niet betrouwbaar zijn.

Mijn ervaring is dat het meten van vet en lichaamsgewicht zeer sterk moment gebonden is. Vooral als je nagaat dat je na het laden van koolhydraten het gewicht sterk toeneemt en vet relatief hetzelfde kan blijven of zelfs kan dalen. Verder merk ik gewoon sterk verschil sinds ik zo hoog in de eiwitten zit.

Vergeet niet, spieren zijn grotendeels water. :)

-Leon

hhmm, mistercash opent niet in elke browser. Wel in firefox overigens bij mij. Ik laat hier morgenochtend direct naar kijken!:rolleyes:
Geef mij het referentienummer even dan zorg ik dat het deze week nog aankomt:)

-ilco
Dat is zeer vriendelijk van u, maar als u het nu verstuurt dan komt het vrijdag aan. Ik laat het pakket op een ander adres aankomen, aangezien ik niet thuis ben overdag. Op dit adres is enkel vrijdag niemand aanwezig, het is dus beter om het gewoon volgende week te laten aankomen.

Toch bedankt.

ps: er is wel 1 ding dat u voor mij zou kunnen doen. Als ik me niet vergis worden er 2 gratis whey perfection samples meegegeven? Ik zou zeer graag de smaak kokos eens proberen, als u deze bij mijn bestelling kunt meegeven, zou ik dat zeker appreciëren :). Mijn referentienummer is 139805.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven