Hallo Bodyenfitshop,
ik heb zopas een bestelling geplaatst van (combi) Whey Perfection - TMS en een doos E-911. Ik weet dat er een gratis shakebeker bij zit maar die hoeft niet. Ik heb er enkele.
Is het mogelijk (als dat jullie niet meer kost) daar een vetmeter in de plaats voor te leveren?
Alvast bedankt.
De betaling is zojuist via Fortis gedaan.
Referentie nummer: 139822
Dank je, voor de bestelling
De vetmeter die je wilt is momenteel echter uit voorraad.---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:36 ----------
Zojuist weer eens een bestelling geplaatst, maar voor de 2e keer nu lukt het betalen met mister cash niet. Ik dacht even snel wat te bestellen zodat het deze week nog aankomt, maar dat feestje ging dus weer niet door.
Ik krijg elke keer ofwel een kader met "id verloren" of een of andere error... Ik gebruik windows 7 en firefox.
Bij xxl werkt mister cash wel gewoon, dus ik denk dat de fout ergens bij jullie ligt...
hhmm, mistercash opent niet in elke browser. Wel in firefox overigens bij mij. Ik laat hier morgenochtend direct naar kijken!

Geef mij het referentienummer even dan zorg ik dat het deze week nog aankomt

-ilco

. Ik dacht even snel wat te bestellen zodat het deze week nog aankomt, maar dat feestje ging dus weer niet door.

) zeer sterk van smaak waren. Nu totaal geen last meer van. Vanochtend waren mijn stats als volgt; 1.82, 89,2 kg met 9,7%. Deze waren op 1 september nog 1.82, 87,8 met 10,5% lichaamsvet. De