MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je:) We verwachten er ook heel erg veel van. Klinkt misschien onbescheiden maar we verwachten hiermee echt de gevestigde orde "grote" merken compleet mee weg te vegen. We krijgen samples dus iedereen kan het voor zichzelf beoordelen:cool:

De prijs:

900 gram voor 34,90
20 sachets voor 29,90

De introductie zal ergens midden/eind volgende week zijn.

PRE-WORKOUT POWER

Ziet er het perfecte pre workout supplement uit , ik zou het direct kopen moest er geen Creatine Ethyl Ester inzitten .

Meerdere malen bewezen dat Creatine Ethyl Ester niet werkt en ik kreeg er immense krampen van , van alle andere creatine soorten heb ik dit niet

Jammer , ziet er wel een supersupp uit

Laatst bewerkt:
Wat is het verschil tussen Kre alkalyn efx of de pro de inhoud snap ik 60 of 120! Heb net de normale besteld bij jullie om deze eens te proberen hoor er goede verhalen over.

Kre-Alkalyn Pro bevat naast 1200 mg Kre-Alkalyn per capsule ook 150 mg aan green Tea ect...

Kre-alkalyn bevat 750 mg puur per capsule

-ilco

---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Ziet er het perfecte pre workout supplement uit , ik zou het direct kopen moest er geen Creatine Ethyl Ester inzitten .

Meerdere malen bewezen dat Creatine Ethyl Ester niet werkt en ik kreeg er immense krampen van , van alle andere creatine soorten .

Jammer , ziet er wel een supersupp uit

Dank je:) De creatine zit er nu eenmaal al in:D

Hallo Bodyenfitshop,

ik heb enkele dagen geleden de combi Whey en TMS besteld. Ik zit nu in de cut en volgens sommigen is de TMS dan ook goed. Maar ga ik er niet meer voordeel uit halen als ik wacht om het te gebruiken als ik begin met bulken?

PS: bij mijn vorige bestelling kreeg is al snel een mailtje met de status van mijn bestelling. Nu niet meer. Is dat normaal? Ref: 139822

Hallo Bodyenfitshop,

ik heb enkele dagen geleden de combi Whey en TMS besteld. Ik zit nu in de cut en volgens sommigen is de TMS dan ook goed. Maar ga ik er niet meer voordeel uit halen als ik wacht om het te gebruiken als ik begin met bulken?

PS: bij mijn vorige bestelling kreeg is al snel een mailtje met de status van mijn bestelling. Nu niet meer. Is dat normaal? Ref: 139822

Nee, TMS is ook prima te gebruiken om spiermassa te behouden. Het ligt tenslotte allemaal aan je Kcal inname.

Ilco zal even kijken naar je bestelling. Normaal gesproken hoor je wel een mail te krijgen. Al gekeken bij ongewenst?

-Leon

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

op twee punten twijfel ik over je redenering:
1) klopt dat vet de grootste energieleverancier is, maar calorie verbruik snachts is zo laag dat dat niet significant gaat zijn.. kan je beter trage eiwitten hebben om je spieren te voorzien gedurende de hele nacht
2) check de cijfers hieronder, je bent beter af met de mic superior tijdens de nacht

mic casein
Samenstelling per dosering van 25 gram:
KJ 392,50
Kcal 93,50
Eiwit 22,50 gram
Koolhydraten 0,10 gram
Vet 0,27 gram
whey perfection
Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

Interessante kijk, maar ik ben van mening dat Whey eiwitten voor de slaap prima de nacht overbruggen. Het is al zoals je zegt, het is toch dat het metabolisme sterkt daalt in de slaap.

Wat je verteld over de inhoud klopt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weer niet zo pietje precies ben. Net zoals met afwegen van eten, af en toe schiet er wel wat bij in. :o

-Leon

We verwachten er ook heel erg veel van. Klinkt misschien onbescheiden maar we verwachten hiermee echt de gevestigde orde "grote" merken compleet mee weg te vegen. We krijgen samples dus iedereen kan het voor zichzelf beoordelen:cool:

De prijs:

900 gram voor 34,90
20 sachets voor 29,90

De introductie zal ergens midden/eind volgende week zijn.

PRE-WORKOUT POWER

De lijst met ingrediënten ziet er goed uit. :study:
De prijs :rolleyes: dat kan alleen maar BodyenFitshop.:D
De hoge verwachtingen....., jezus ik ben nu wel heel erg benieuwd naar de werking!
Zoals het er naar uitziet wordt het een super top product voor een super prijs.

:cool: Ik zoek het direct uit. Wat had je in bestelling en welk bedrag?

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

Klopt, bijvoorbeeld Pycnogenol .. ook het totaal aan ingredienten in deze samenstelling vindt je echt nog nergens en daar zijn we best trots op:cool:

De samenstelling was mij idd ook al opgevallen. Veel pre wo's hebben t ene wel en 't andere niet: op dat vlak, goed bezig! Gezien de ingredientensamenstelling vind ik de prijs ook best goed, had eerder 5 euro meer verwacht. Laat dat je echter niet op ideeën brengen!! :p

Wat doet pycnogenol voor iets bijzonders dan?

Ilco zal even kijken naar je bestelling. Normaal gesproken hoor je wel een mail te krijgen. Al gekeken bij ongewenst?
-Leon

Hallo, het is in orde. De mail werd verplaatst naar een mapje "Belangrijke items". Ik had dat zelf zo ingesteld maar was dat vergeten.

grt.

Zit er zo veel creatine in jullie nieuwe pre workout product dat je niet eens extra creatine nodig hebt als supp of is het maar een klein beetje..

De samenstelling was mij idd ook al opgevallen. Veel pre wo's hebben t ene wel en 't andere niet: op dat vlak, goed bezig! Gezien de ingredientensamenstelling vind ik de prijs ook best goed, had eerder 5 euro meer verwacht. Laat dat je echter niet op ideeën brengen!! :p

Wat doet pycnogenol voor iets bijzonders dan?

die 5,00 euro hadden er eigenlijk ook bij gemoeten:cool:

..Maar we willen echt laten zien wat we in huis hebben!

---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Zit er zo veel creatine in jullie nieuwe pre workout product dat je niet eens extra creatine nodig hebt als supp of is het maar een klein beetje..

Op de trainingsdagen voldoende. Om volledig te profiteren van de werking van creatine moet je het dagelijks nemen dus dan zou ik op rustdagen 5 gram mono nemen...

-ilco

Vandaag mijn eerste bestelling binnen , ben nu al fan !
Lekker banaan shake en dan morge na het sport de Sweet appel proberen (sample).
Body en Fitshop je hebt er weer een vaste klant bij !

Bedankt voor de snelle levering en de extra's :thumb: !!

Zo net maar ff de FatTrack II meter besteld...
Ben benieuwd, goede reviews over gelezen.

Ik zoek een goeie smaakloze post workout eiwit.
Ik neem altijd Xtend en vruchtensap, dus een extra smaakje is niet gewenst.
Prijs is niet ondergeschikt aan kwaliteit in deze.

Laatst bewerkt:
Ilco of StevenG (aangezien jij ook vaak het antwoord weet op vele vragen :D ) :

Kunnen jullie mij eens eenduidig vertellen hoe het nu zit met het opwarmen van eiwitten (m.n. whey)? Ik zou graag eens wat eiwitrepen beginnen maken die ik doorheen mijn week kan eten. Echter moet je die een tijd in de oven leggen en ik had gelezen dat eiwit verhitten de werking ongedaan maakt. Is daar iets van aan ?

Ilco of StevenG (aangezien jij ook vaak het antwoord weet op vele vragen :D ) :

Kunnen jullie mij eens eenduidig vertellen hoe het nu zit met het opwarmen van eiwitten (m.n. whey)? Ik zou graag eens wat eiwitrepen beginnen maken die ik doorheen mijn week kan eten. Echter moet je die een tijd in de oven leggen en ik had gelezen dat eiwit verhitten de werking ongedaan maakt. Is daar iets van aan ?

Waarom moet je ze in de oven leggen? Je kunt ze gewoon in de vriezer doen 20-30 min en dan in de koelkast bewaren.

Over 't verwarmen.. had er laatst nog een heel stuk over gelezen; conclusie was dat 't niet zoveel uitmaakt.

B&F Shop,

Ik heb eerder creatine bestelt bij jullie en dat bevalt me heel goed.

Verkopen jullie ook iets waarvan je een pomp krijg?
En ik hoor mensen over PWO kunt u daar ook iets over zeggen?

Hoi,

FF een vraagje ben wat op je web pagina bezig en stuitte toevallig op het volgende nieuwe product Waxy MassRed X Lab.

Kan je er wat meer over vertellen.

Zitten meer dan 100 gr. carbs in per serving en 50 gr. proteins + dan nog de dosis crea,bcaa enz.

Ziet er wel een aardige shake uit voor in de bulk na je WO.

Laat ff weten,wie er al ervaring mee heeft.

Prijs is trouwens wel heel aardig ook.

Hallo Bodyenfitshop, een laatste vraagje over de TMS. Ik lees op dit forum verschillende versies over hoelang men de TMS mag pakken. Hoe lang is dit nu? En na hoeveel tijd mag men het terug nemen?

grt.

wanneer is die
Defender Bodyfat Caliper terug binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven