Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag mijn eerste bestelling binnen , ben nu al fan !
Lekker banaan shake en dan morge na het sport de Sweet appel proberen (sample).
Body en Fitshop je hebt er weer een vaste klant bij !

:thumbs: waarderen er. Dank je, voor het compliment!

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

wanneer is die
Defender Bodyfat Caliper terug binnen

Weet ik eigenlijk niet, reken wel op een paar weekjes helaas:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Hallo Bodyenfitshop, een laatste vraagje over de TMS. Ik lees op dit forum verschillende versies over hoelang men de TMS mag pakken. Hoe lang is dit nu? En na hoeveel tijd mag men het terug nemen?

grt.

Als max. termijn 12 weken aanhouden. Daarna even 3-4 weken rust nemen.

---------- Toegevoegd om 20:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Hoi,

FF een vraagje ben wat op je web pagina bezig en stuitte toevallig op het volgende nieuwe product Waxy MassRed X Lab.

Kan je er wat meer over vertellen.

Zitten meer dan 100 gr. carbs in per serving en 50 gr. proteins + dan nog de dosis crea,bcaa enz.

Ziet er wel een aardige shake uit voor in de bulk na je WO.

Laat ff weten,wie er al ervaring mee heeft.

Prijs is trouwens wel heel aardig ook.

We hebben de Waxy Mass eigenlijk net pas binnen. Zeker een aardige shake zo op papier:cool: Ik zal zo het label er even bij zetten:)

Die combi is een heel goed idee:) Aanrader!

Pre-workout Power voor de training en Total Muscle Solution erna voor herstel. veel beter kan het bijna niet worden:D
Zal ik er een leuke combi aanbieding van maken?

:thumbs:

hahah ik ben zeer benieuwd naar jullie eigen pre-workout.
Ik heb al een shitload aan pre-workouts gehad, eigenlijk alles wat er maar op de markt te vinden is.
De samenstelling ziet er al heel erg goed uit en ik zie ingredienten die idd nog niet bij andere pre's zijn gebruikt top!

Pycnogenol:dope:

Ziet er het perfecte pre workout supplement uit , ik zou het direct kopen moest er geen Creatine Ethyl Ester inzitten .

Meerdere malen bewezen dat Creatine Ethyl Ester niet werkt en ik kreeg er immense krampen van , van alle andere creatine soorten heb ik dit niet

Jammer , ziet er wel een supersupp uit

hoe zat het met je voeding op dat moment? wateropname?
normaal zou je dit bij CEE juist NIET mogen hebben tov CM!
met wat nam je het in? krampen kunnen ook aan bvb dextrose liggen
voor de rest véél water drinken

Ilco of StevenG (aangezien jij ook vaak het antwoord weet op vele vragen :D ) :

Kunnen jullie mij eens eenduidig vertellen hoe het nu zit met het opwarmen van eiwitten (m.n. whey)? Ik zou graag eens wat eiwitrepen beginnen maken die ik doorheen mijn week kan eten. Echter moet je die een tijd in de oven leggen en ik had gelezen dat eiwit verhitten de werking ongedaan maakt. Is daar iets van aan ?

naar mijn mening een fabeltje
geen denaturalisatie (crosslinks) door opwarming.

Waarom moet je ze in de oven leggen? Je kunt ze gewoon in de vriezer doen 20-30 min en dan in de koelkast bewaren.

Over 't verwarmen.. had er laatst nog een heel stuk over gelezen; conclusie was dat 't niet zoveel uitmaakt.

feit, diepvriezer gaat ook

of gwn bestellen natuurlijk de "ow yeah" bars zijn heerlijk :D ;)
maar moet toegeven dat ik me er ook al mee heb bezig gehouden hoor, rijstwheybars zitten maken maar zo mega lekker en makkelijk was het niet (vooral veel afwas :D) maar wel eens leuk om zelf te proberen hoor :D

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Hallo Bodyenfitshop, een laatste vraagje over de TMS. Ik lees op dit forum verschillende versies over hoelang men de TMS mag pakken. Hoe lang is dit nu? En na hoeveel tijd mag men het terug nemen?

grt.

creatine en luiheid van het lichaam is een omstreden topic.. ik zeg, better be safe than sorry.. pak het 8-12weken en dan 3-4weken pauze.. maar dit zijn maar richtlijnen..

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

oh ja, die pauze vind ik ook altijd gwn goed zodat je eens weet hoe het trainen voelt zonder een pre-wo ofzo.. dan "merk" je na die pauze terug 100% de werking van TMS

B&F Shop,

Ik heb eerder creatine bestelt bij jullie en dat bevalt me heel goed.

Verkopen jullie ook iets waarvan je een pomp krijg?
En ik hoor mensen over PWO kunt u daar ook iets over zeggen?

Je zou de Total Muscle Solution kunnen nemen, dan heb je een volledige dosering Creatine en ook alle ingredienten voor een geweldige pomp! En meer..... :cool:(zie info)

Laatst bewerkt:
of effe wachten tot jullie pre-workout power gelanceerd wordt :eyebrow:

pomp pomp pomp!!!!

(puur enkel voor pomp: muscle & pump Xtreme of Pure pump, google de ingredienten maar ff)

:D Dat is waar. Het wordt zo nog moeilijk kiezen

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Ik heb het label van de nieuwe Waxy Mass er even bij gezet.
Volgens mij hebben we nog maar 2 smaken helaas. (we moet al weer bestellen:D

Ilco/Leon

Ik zoek een goeie smaakloze post workout eiwit.
Ik neem altijd Xtend en vruchtensap, dus een extra smaakje is niet gewenst.
Prijs is niet ondergeschikt aan kwaliteit in deze.

Deze ook graag nog beantwoorden. :p

ps. ik bedoelde uiteraard dat de prijs WEL ondergeschikt is :o

Laatst bewerkt:
Waarom moet je ze in de oven leggen? Je kunt ze gewoon in de vriezer doen 20-30 min en dan in de koelkast bewaren.

Over 't verwarmen.. had er laatst nog een heel stuk over gelezen; conclusie was dat 't niet zoveel uitmaakt.

heb je dat artikel nog ? En ja geen idee, het recept zegt dat je het toch een heel aantal minuten op een hoge stand in de oven moet zetten dus ik verwacht wel dat het nodig is. Van belang is dat ze goed vast zijn en niet te snel smelten. Ik moet ze meenemen naar mijn werk en heb geen koelkast ter beschikking :).

@ StevenG, heb jij dat recept nog ? En ja ze kopen is idd de lekkerdere/handigere oplossing maar ik moet toegeven dat tot nu toe elke eiwitreep te ver bven mijn budget ligt om zomaar dagelijks te eten :)

Laatst bewerkt:
heb je dat artikel nog ? En ja geen idee, het recept zegt dat je het toch een heel aantal minuten op een hoge stand in de oven moet zetten dus ik verwacht wel dat het nodig is. Van belang is dat ze goed vast zijn en niet te snel smelten. Ik moet ze meenemen naar mijn werk en heb geen koelkast ter beschikking :).

@ StevenG, heb jij dat recept nog ? En ja ze kopen is idd de lekkerdere/handigere oplossing maar ik moet toegeven dat tot nu toe elke eiwitreep te ver bven mijn budget ligt om zomaar dagelijks te eten :)

Nee helaas, maar ik zie 't als (hoewel 't niet 1 op 1 is):
kip bak je, eitje bak je, etc.

zal vnv er eens naar kijken voor je!

Bedrag staat op de screenshot... heb ondertussen tracking mailtje gehad , dus ben er vrij gerust in nu :p .

komt altijd goed en als er iets is dan bericht je mij maar:)

-ilco

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Ilco/Leon

Deze ook graag nog beantwoorden. :p

ps. ik bedoelde uiteraard dat de prijs WEL ondergeschikt is :o

Eiwit voor na de training;
100% Isolaat hebben we ook in neutraal (smaakloos)

Maar ik zou dat niet mengen maar juist los houden. Eerst de XTend en 20 min later de Isolaat.

Net weer een Whey Perfection en een Pure Pump besteld... weer razendsnelle terugkoppelingen van B&F!!!
Maarreh... zouden er nog wat sampletjes bij kunnen?

ordernummer is 140422

alvast bedankt!

JB

Net weer een Whey Perfection en een Pure Pump besteld... weer razendsnelle terugkoppelingen van B&F!!!
Maarreh... zouden er nog wat sampletjes bij kunnen?

ordernummer is 140422

alvast bedankt!

JB

Deze is al verwerkt:eek: maar er zitten in ieder geval wat Whey Perfection samples bij.

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

We hebben overigens nu bij elke bestelling 2 Gratis Whey Perfection samples.

:zuip:

Bodyenfitshop.nl

Deze is al verwerkt:eek: maar er zitten in ieder geval wat Whey Perfection samples bij.

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

We hebben overigens nu bij elke bestelling 2 Gratis Whey Perfection samples.

:zuip:

Bodyenfitshop.nl
jullie zijn gewoon veel te snel tegenwoordig!!!
maar echt een slechte eigenschap kunnen we dat ook niet noemen he :)

bedankt in ieder geval!

M'n whey perfection en result zijn bijna op dus werd weer tijd voor een bestelling :)

ref 140445

extra samples zijn natuurlijk altijd welkom ;) (was vorige keer echt top trouwens :D )

Oke bedankt wel zullen het zien wat de kre alkalyn efx doet!

komt altijd goed en als er iets is dan bericht je mij maar:)

-ilco

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Eiwit voor na de training;
100% Isolaat hebben we ook in neutraal (smaakloos)

Maar ik zou dat niet mengen maar juist los houden. Eerst de XTend en 20 min later de Isolaat.

Waarom gescheiden, en waarom de eiwit er 20 min na? Hoe vallen de KH in dit verhaal?

Waarom gescheiden, en waarom de eiwit er 20 min na? Hoe vallen de KH in dit verhaal?

De Xtend bevat vrije aminozuren die nog sneller opnemen - vandaar. Koolhydraten neem je samen met de XTend. De Whey Isolaat 20 min. later. Dat is de beste manier...

-ilco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven