AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Bodyenfitshop,

ik veronderstel dat mijn bestelling nog niet is verzonden? Referentie nummer: 139822

Als dat zo is kunnen jullie er enkele samples van de whey Perfection bijsteken met verschillende smaken? Ik heb de banaan al gehad en heb nu de cookies en cream besteld. Maar ik heb geen idee naar wat die smaakt ;-)

Zo kan ik gemakkelijker een keuze maken voor de volgende bestelling.

Alvast bedankt!

Hallo Bodyenfitshop,

ik veronderstel dat mijn bestelling nog niet is verzonden? Referentie nummer: 139822

Als dat zo is kunnen jullie er enkele samples van de whey Perfection bijsteken met verschillende smaken? Ik heb de banaan al gehad en heb nu de cookies en cream besteld. Maar ik heb geen idee naar wat die smaakt ;-)

Zo kan ik gemakkelijker een keuze maken voor de volgende bestelling.

Alvast bedankt!

Jawel, is al ingepakt. we pakken eigenlijk bijna direct in overdag. Ik kijk even wat ik kan doen. In ieder geval morgen in huis:D

Dank je, voor de bestelling!:)

Ik heb juist mijn bestelling ontvangen maar mijn pot crack was het deksel gebroken zodat de helft van de inhoud in de doos lag.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Mijn pot crack was opengebarsten ,mijn refnr is 139560

Ik ben opzoek naar een redelijk goedkope weightgainer, zonder toegevoegde suikers dus puur voor droge massa, welke zouden jullie me aanbevelen body en fit shop? Gr

Ik heb juist mijn bestelling ontvangen maar mijn pot crack was het deksel gebroken zodat de helft van de inhoud in de doos lag.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Mijn pot crack was opengebarsten ,mijn refnr is 139560

Regel ik voor je:)

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Ik veronderstel dat jullie pas versturen nadat de betaling is ontvangen? Ik laat iets weten wanneer het aankomt.

grt.

Ja, ok

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Ik ben opzoek naar een redelijk goedkope weightgainer, zonder toegevoegde suikers dus puur voor droge massa, welke zouden jullie me aanbevelen body en fit shop? Gr

De nieuwe Mad Mass is een aanrader:)

Zojuist mijn 2e bestelling gedaan,zou er een sample van Cookies & Cream bij mogen ?

Referentie nummer: 140563

Alvast bedankt :D

140577

single serving pack besteld. even alle smaken proeven en dan weer een nieuw potje bestellen. Chocolade is op...3 weken...:p

Ik zie het wel verschijnen!

mass en muscle is een hele goede gainer, zitten boekweitvlokken in en mct's, dit zijn hele goede vetten die alleen voor energie gebruikt worden,en daarbij smaakt hij ook heel goed.
Heb m zelf ook;)

140577

single serving pack besteld. even alle smaken proeven en dan weer een nieuw potje bestellen. Chocolade is op...3 weken...:p

Ik zie het wel verschijnen!

Komt voor de bakker! :thumbs:

mass en muscle is een hele goede gainer, zitten boekweitvlokken in en mct's, dit zijn hele goede vetten die alleen voor energie gebruikt worden,en daarbij smaakt hij ook heel goed.
Heb m zelf ook;)

Hij is inderdaad erg lekker. :D

-Leon

Top dat jullie binnenkort ook een eigen supplement met D-Aspartatic Acid op de markt brengen! :thumbs:

jep heb ik ook :) staat in promotie trouwens :)

Mass & Muscle :)

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

Top dat jullie binnenkort ook een eigen supplement met D-Aspartatic Acid op de markt brengen! :thumbs:

Dank je:) We hopen deze eind volgende week uit te kunnen brengen.

En er komt nog meer volgende week:D

Pre-Workout Power

Natural Test! (D-Aspartic Acid)

Weight Gainer Max

Lean Gain (direct de beste Gainer die er is) komt er ook nog bij, ik denk de week erna.

Ik gebruik op dit moment o.a. Mass & Muscle en zie dat binnenkort Weight Gainer Max leverbaar is. Aangezien ze allebei van eigen merk zijn, wat is precies het verschil en welke is beter, behalve dat WGM meer koolhydraten en minder Kcal, eiwitten en vet bevat? Thx! :cool:

- Vars1ty

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven