Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mass & Muscle :)

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

Dank je:) We hopen deze eind volgende week uit te kunnen brengen.

En er komt nog meer volgende week:D

Lean Gain (direct de beste Gainer die er is) komt er ook nog bij, ik denk de week erna.

Mooi geprijsd ook die Lean Gainer ;)

Pre-Workout Power lijkt mij wel wat. Ik ben bezig om zo droog mogelijk spiermassa te kweken en wil daarom zo min mogelijk enkelvoudige koolhydraten in m'n pre workout shake. 9 gram is zeer netjes en daarnaast zitten er een hoop ingrediënten in die de vetverbranding bevorderen!

Laatst bewerkt:
bedankt voor de samples na te sturen jongens!!

jullie hebben er een vaste klant by!! :cool:

Welke smaak whey perfection raden jullie mij aan?

Heb al banana en cookies&cream gehad.

2e werd niet echt meer lekker na paar kg's ;P

Ik gebruik op dit moment o.a. Mass & Muscle en zie dat binnenkort Weight Gainer Max leverbaar is. Aangezien ze allebei van eigen merk zijn, wat is precies het verschil en welke is beter, behalve dat WGM meer koolhydraten en minder Kcal, eiwitten en vet bevat? Thx! :cool:

- Vars1ty

Mass & Muscle is iets beter vind ik. Weight Gainer max is echt een Weight Gainer voor de hardgainer. Mass & Muscle is ook een goede maaltijdvervanger. Lean Gain gaat de topper in dit segment worden.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:15 ----------

Mooi geprijsd ook die Lean Gainer ;)

Pre-Workout Power lijkt mij wel wat. Ik ben bezig om zo droog mogelijk spiermassa te kweken en wil daarom zo min mogelijk enkelvoudige koolhydraten in m'n pre workout shake. 9 gram is zeer netjes en daarnaast zitten er een hoop ingrediënten in die de vetverbranding bevorderen!

De Pre-Workout Power gaat een knaller worden!:)

We verwachten de introductie midden-eind aankomende week.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

bedankt voor de samples na te sturen jongens!!

jullie hebben er een vaste klant by!! :cool:

:) Dank je..

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Welke smaak whey perfection raden jullie mij aan?

Heb al banana en cookies&cream gehad.

2e werd niet echt meer lekker na paar kg's ;P

Mijn Toppers;

-Berry Blast
-Fresh Orange
-Sunny Peach

De drie smaken zijn altijd een succes!!:zuip:

Maakt het ook wat uit als ik 500ml water ipv 250ml gebruik bij TMS ?

wsl niet

Komen d'r samples van het nieuwe pre-workout product van B&F?

b en f maakt de laaste tijd wel goede prijzen , ik klaag niet :D

bestelling weer binnen, behalve shakebeker ook nog een paar whey perfection samples erbij, thanks!

Laatst bewerkt:
Kan je van jullie Micellar Casein Superior een soort pudding/vla maken?
Ik heb momenteel de Super Protein van Revolutions en dat vind ik erg lekker om als soort van toetje op te eten ipv te drinken als shake.

Maak er pudding van voor een groter vrouwelijk klantenaandeel , think about the womon ;)

Kunnen we vanaf volgende week ook samples van Pre-Workout Power aanvragen??:rolleyes::rolleyes:

Hallo B&F, even een vraagje; wat is nou eigenlijk het verschil tussen Pre-Workout Power en TMS? De werking van bijde producten lijken nogal op elkaar behalve dat TMS ook na een workout gebruikt kan worden.

In ieder geval kijk ik erg uit naar Pre-Workout Power, voor de prijs klinkt het eigenlijk te mooi om waar te zijn. ;)

bestelling weer binnen, behalve shakebeker ook nog een paar whey perfection samples erbij, thanks!

:) Altijd goed!

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Hallo B&F, even een vraagje; wat is nou eigenlijk het verschil tussen Pre-Workout Power en TMS? De werking van bijde producten lijken nogal op elkaar behalve dat TMS ook na een workout gebruikt kan worden.

In ieder geval kijk ik erg uit naar Pre-Workout Power, voor de prijs klinkt het eigenlijk te mooi om waar te zijn. ;)

Pre-workout Power bevat stimulanten als Geranamine en caffeine die TMS niet bevat. Verder is er ook een verschil in ingredienten. Op deze manier kunnen we op elk vlak het beste product bieden en voor elk wat wils. Met of zonder stimulanten. Je kunt ze trouwens ook prima combineren. :)

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Bnf,

Is Pure Pump te combineren met Muscle Pump?
Of weinig toegevoegde waarde om ze beide te nemen?

Nee, niet doen. Dubbelop. :cool: Pure Pump is het meer voordelige pure Arginine AKG product. Muscle & Pump Xtreme bevat Arginine Ethyl Ester en Ornithine Ethyl Ester, een "luxer" No product in capsulevorm.

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Kunnen we vanaf volgende week ook samples van Pre-Workout Power aanvragen??:rolleyes::rolleyes:

Zijn we over aan het nadenken (hoe we het gaan aanpakken) , ik denk het wel:)

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Is het mogelijk om macadamia nut oil van Now Foods toe te voegen aan jullie assortiment?

Een beetje info:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/palumbo-over-macadamia-oil-255236/

Yes:), staat in notitie voor de volgende bestelling.

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Kan je van jullie Micellar Casein Superior een soort pudding/vla maken?
Ik heb momenteel de Super Protein van Revolutions en dat vind ik erg lekker om als soort van toetje op te eten ipv te drinken als shake.

De onze blijft wel iets"fijner", iets minder grof.. wel lekker dik in structuur:)

vraagje, toen ik supercharge bij jullie besteld had, een paar maande geleden. kreeg ik er 2 samples bij van jullie eigen whey. Dit moest je aanmaken met water. Welke Whey was dit? alvast bedankt

Ziet er goed uit die pre workout power! Laat maar komen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven