XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje, toen ik supercharge bij jullie besteld had, een paar maande geleden. kreeg ik er 2 samples bij van jullie eigen whey. Dit moest je aanmaken met water. Welke Whey was dit? alvast bedankt

Whey Perfection :)

-ilco

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Ziet er goed uit die pre workout power! Laat maar komen :D

Pre-Workout Powerrrrrr !! We kunnen zelf ook bijna niet meer wachten:D

Als jullie niet kunnen wachten waarom kan ik hem nog niet bestellen dan!! :P

Vandaag CreaPure bij jullie besteld (140942), omdat de levering van Pre-Workout Pill laatst ook zo snel ging! Ook een vaste klant hier, top service!

Whey Perfection :)

-ilco

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:43 ----------

Pre-Workout Powerrrrrr !! We kunnen zelf ook bijna niet meer wachten:D

Supers dankje, alleen vraagje een maatje van me heeft lactose intolerantie. Is het verstandig voor hem om dat te nemen of is er een vervanged product?
En die pre workout power is dat te vergelijken met zo iets als Supercharge, want die workout power bevalt me wel:D iig alvast bedankt

Ingredientenlijst ziet er trouwens super uit, alleen jammer van de kleurstof.

Wat kun je zeggen over de smaak? Zal wel net zo vies zijn als de fruit punch nox pump :D

Als jullie niet kunnen wachten waarom kan ik hem nog niet bestellen dan!! :P

Doen we liever als we de Pre-Workout Power ook echt binnen hebben. Dit om bij een eventueel kleine vertraging teleurstellingen te voorkomen.:)

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Ingredientenlijst ziet er trouwens super uit, alleen jammer van de kleurstof.

Wat kun je zeggen over de smaak? Zal wel net zo vies zijn als de fruit punch nox pump :D

De smaak is nog best te doen, zeker geen NOX smaak;)

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Yep, maar zo te lezen veel beter :D
:evil2::rocknana:[/QUOTE]

:D Zeker!

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Vandaag CreaPure bij jullie besteld (140942), omdat de levering van Pre-Workout Pill laatst ook zo snel ging! Ook een vaste klant hier, top service!

:thumbs: dank je

-ilco

Vrijdagmiddag Pre-workout Power Pills gekocht, en zaterdagochtend al in huis! + 2 nog whey samples. Geweldige service!

uiteindelijk toch maar Labrada Supercharge besteld, en gelijk powerstraps. Bestelde het om 16:35, 16:45 alweer het bericht: 'Bestelling is verzonden'. Echt super :thumbs:

ps: als je nog samples over hebt, referentienummer is 141043 :D

Vandaag bestelling binnen (was zaterdag ff weg :( ) maar zoals gewoonlijk top levering :)

en 2 sample smaken die ik nog niet had geproeft :D
b&f shop bedankt

Kan je van jullie Micellar Casein Superior een soort pudding/vla maken?
Ik heb momenteel de Super Protein van Revolutions en dat vind ik erg lekker om als soort van toetje op te eten ipv te drinken als shake.

shake maken, half uurtje in koelkast en je hebt een vla :) hoe langer je het laat staan hoe dikker dat het wordt :D

Supers dankje, alleen vraagje een maatje van me heeft lactose intolerantie. Is het verstandig voor hem om dat te nemen of is er een vervanged product?
En die pre workout power is dat te vergelijken met zo iets als Supercharge, want die workout power bevalt me wel:D iig alvast bedankt

dan kan hij best voor 100% isolaat gaan!

Hey ilco of andere bodyenfitshop collega.
Ik heb voor het eerst een probleempje met mijn bestelling :(.
Ik heb vorige week wat besteld (14 september).
En het is nog steeds niet binnen terwijl het normaal altijd maar 1 dag duurt hooguit 2.
En nu ging ik kijken bij de trace en tracking van tnt en zag ik dat het afgeleverd was en er staat een handtekening bij, maar ik heb niets in de brievenbus van tnt.
Nu vraag ik me af wat ik hier mee moet?
Het gaat om deze bestelling:

Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.
Referentie nummer: 139856
Faktuur datum: 14-09-2010
Betaalmethode: Eenmalige machtiging
U machtigt Body en Fitshop te Zwolle eenmalig om het verschuldigde bedrag van uw rekening af te schrijven.
# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal 1 NutraBolics ANABOLIC WINDOW 1x 2270 gram (Kassakorting van toepassing!) Chocolate € 42,50 € 42,50 Bedrag inclusief BTW. € 42,50 Verzendkosten € 0,00 Te voldoen € 42,50

Ik hoop dat jullie hier voldoende aan hebben.

Greetz,

Steven (Sdhbuilding)

Hey Ilco,

1. Is de "Pre-Workout Powerrrrrr" van B&F geschikt voor wielrenners ?
2. Wanneer zou de Cytomax terug beschikbaar zijn ?

Groet,

Daniell.

Hey ilco of andere bodyenfitshop collega.
Ik heb voor het eerst een probleempje met mijn bestelling :(.
Ik heb vorige week wat besteld (14 september).
En het is nog steeds niet binnen terwijl het normaal altijd maar 1 dag duurt hooguit 2.
En nu ging ik kijken bij de trace en tracking van tnt en zag ik dat het afgeleverd was en er staat een handtekening bij, maar ik heb niets in de brievenbus van tnt.
Nu vraag ik me af wat ik hier mee moet?
Het gaat om deze bestelling:

Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.
Referentie nummer: 139856
Faktuur datum: 14-09-2010
Betaalmethode: Eenmalige machtiging
U machtigt Body en Fitshop te Zwolle eenmalig om het verschuldigde bedrag van uw rekening af te schrijven.
# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal 1 NutraBolics ANABOLIC WINDOW 1x 2270 gram (Kassakorting van toepassing!) Chocolate € 42,50 € 42,50 Bedrag inclusief BTW. € 42,50 Verzendkosten € 0,00 Te voldoen € 42,50

Ik hoop dat jullie hier voldoende aan hebben.

Greetz,

Steven (Sdhbuilding)

:rolleyes: Ik zoek het morgen direct even uit en neem dan contact met je op.

(je hebt geen huisgenoten/vriendelijke buren die het pakket kunnen hebben aangenomen?)

Ik regel het:)

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Hey Ilco,

1. Is de "Pre-Workout Powerrrrrr" van B&F geschikt voor wielrenners ?
2. Wanneer zou de Cytomax terug beschikbaar zijn ?

Groet,

Daniell.

1 Ja, in principe wel, al zou ik het heel voorzichtig proberen ivm de behoorlijke dosering stimulanten.
2. Ik denk morgen/overmorgen

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

uiteindelijk toch maar Labrada Supercharge besteld, en gelijk powerstraps. Bestelde het om 16:35, 16:45 alweer het bericht: 'Bestelling is verzonden'. Echt super :thumbs:

ps: als je nog samples over hebt, referentienummer is 141043 :D

Beetje late reactie:D Maar je bestelling is inderdaad direct verzonden!

Dank je:)

-Ilco

1 Ja, in principe wel, al zou ik het heel voorzichtig proberen ivm de behoorlijke dosering stimulanten.
2. Ik denk morgen/overmorgen

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Thanks Ilco,

tis gewoon omdat ik bij de productbeschrijving het volgende las :

"Waarschuwing aan sporters die in aanmerking komen voor dopingcontroles:
De Dopingautoriteit waarschuwt sporters die in aanmerking (kunnen) komen voor dopingcontroles dat zij geen supplementen mogen gebruiken die geranamine (1,3 dimethylamylamine) bevatten."

Groet,

Daniell.

Ik heb zojuist mijn knak-momentje gehad :(

Nu zit ik al een tijdje haastig mijn Whey op te maken en mijn collega op te jagen zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen met de Metacal Bodyfat Caliper... issie uitverkocht :treuren:

• Like
Waarderingen: B&F
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven