MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het geen goed idee zijn om de klanten de optie te geven ipv een gratis shakebeker iets anders te laten kiezen?

Ik heb namelijk al zo'n 5 of 6 van die shakebekers, ik ben hier zeker blij mee, maar meer hoeft voor mij toch niet.;)

In de plaats van die bekers zou een gratis sample van een of ander product ook wel leuk zijn :D.

• Like
Waarderingen: B&F
Ik heb zojuist mijn knak-momentje gehad :(

Nu zit ik al een tijdje haastig mijn Whey op te maken en mijn collega op te jagen zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen met de Metacal Bodyfat Caliper... issie uitverkocht :treuren:

Dan koop je de accufitness body fat caliper

Is wel wat duurder, maar als de nood zo hoog is.

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Zou het geen goed idee zijn om de klanten de optie te geven ipv een gratis shakebeker iets anders te laten kiezen?

Ik heb namelijk al zo'n 5 of 6 van die shakebekers, ik ben hier zeker blij mee, maar meer hoeft voor mij toch niet.;)

In de plaats van die bekers zou een gratis sample van een of ander product ook wel leuk zijn :D.

Stuur een PB na je bestellingen, en ze zullen 't vast voor je in orde maken.

Hebben jullie ook een eiwit zonder lactose?

• Like
:rolleyes: Ik zoek het morgen direct even uit en neem dan contact met je op.

(je hebt geen huisgenoten/vriendelijke buren die het pakket kunnen hebben aangenomen?)

Ik regel het:)

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

1 Ja, in principe wel, al zou ik het heel voorzichtig proberen ivm de behoorlijke dosering stimulanten.
2. Ik denk morgen/overmorgen

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Beetje late reactie:D Maar je bestelling is inderdaad direct verzonden!

Dank je:)

-Ilco
Mwah, buren zou kunnen maar dan zou ik in ieder geval een briefje van de tnt in mijn brievenbus moeten krijgen waar het afgeleverd is :o
Bedankt, in ieder geval. Dan ga ik daarna gelijk weer wat eiwitten bestellen en een no boostertje :p

• Like
Hallo ik heb zojuist een bestelling, Whey perfection en miccelar caseine besteld Referentie nummer: 141190
Faktuur datum: 20-09-2010 zou hier mischien wat samples bij kunne (no-explode, crack of iets anders nieuw product, hoorde iets over een magazine wat jullie hadden) Zou ik erg op prijs stellen. mvg trouwe klant.

• Like
Hey B&F,

ik ben van plan om binnenkort weer ff een bestelling te doen, maar ik heb een vraag tav de weightgainers; normaal gesproken haal ik complex carb gainer bij xxl (=als maaltijd voor het trainen). http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Complex-Carb-Gainer-P167

maar aangezien ik casien en whey perfection bij jullie haal is het misschien ook handig om een weightgainer erbij te bestellen. ik zoek iets wat vergelijkbaar is met de cc gainer van xxl. wat kunnen jullie mij aanraden?

thanks alvast.

Laatst bewerkt:
  • Like
Hey B&F,

ik ben van plan om binnenkort weer ff een bestelling te doen, maar ik heb een vraag tav de weightgainers; normaal gesproken haal ik complex carb gainer bij xxl (=als maaltijd voor het trainen). http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Complex-Carb-Gainer-P167

maar aangezien ik casien en whey perfection bij jullie haal is het misschien ook handig om een weightgainer erbij te bestellen. ik zoek iets wat vergelijkbaar is met de cc gainer van xxl. wat kunnen jullie mij aanraden?

thanks alvast.

Dan heb ik een zeer goede vervanger en nog in de aanbieding ook:).
Mass & Muscle

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Hallo ik heb zojuist een bestelling, Whey perfection en miccelar caseine besteld Referentie nummer: 141190
Faktuur datum: 20-09-2010 zou hier mischien wat samples bij kunne (no-explode, crack of iets anders nieuw product, hoorde iets over een magazine wat jullie hadden) Zou ik erg op prijs stellen. mvg trouwe klant.

Dank je:) Ik regel het direct, morgen in huis!

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

:) dank je

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Zijn we mee bezig:). We krijgen een kleine website update. Punt is dat we alleen te weinig tijd hebben:D Gaat zeker goed komen.

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Ik heb zojuist mijn knak-momentje gehad :(

Nu zit ik al een tijdje haastig mijn Whey op te maken en mijn collega op te jagen zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen met de Metacal Bodyfat Caliper... issie uitverkocht :treuren:

:D ze zijn overigens wel onderweg. Nog een weekje!

Voor iedereen die van zijn creatines houdt! We hebben een mix van 4 verschillende creatines in 1 product! Geen gedoe meer met potten en poeders zelf met elkaar mixen. ;)

Result!

Bestel Result Super Creatine exclusief bij Bodyenfitshop.nl met 15,00 euro korting!
Per verpakking van 500 gram voor 19,90 euro! (Normale prijs 34,90)

Allemaal voor jullie, mannen! :D

-Leon

Laatst bewerkt:
Wat kan ik precies verwachten van een weight gainer als mass & muscle?
Ga je hiermee vet aanzetten? Of laat ik het zo zeggen, stel je wint 2kg met een weight gainer, waar bestaat deze 2kg dan uit?

• Like
Ga je hiermee vet aanzetten? Of laat ik het zo zeggen, stel je wint 2kg met een weight gainer, waar bestaat deze 2kg dan uit?

Je kunt met een product als Mass & Muscle op een kwalitatief goede, lekkere en makkelijke opneembare manier dmv shakes meer calorien (eiwitten/koolhydraten) aan je dieet toevoegen. Dit maakt het makkelijker voor je lichaam om te groeien/kilo's te maken.

-ilco

mass en muscle heeft wel een andere samenstelling dan reguliere weightgainers.
in mass en muscle zitten namelijk boekweitvlokken in, dat is een duurzame koolhydratenbron, verder zitten er MCT's in uit kokosvet.
Dit zijn speciale vetten die het lichaam alleen kan gebruiken als energie, dit komt omdat deze vetten niet in het lichaam opgeslagen kunnen worden.
Dit is dan ook de reden waarom ik deze weightgainer/maaltijdvervanger verkies boven andere gainers.
Succes

Ik heb de mass & muscle chocosmaak. De smaak is vergelijkbaar met de complex carbgainer van XXL. Gebruik het nu 2 weken 1x per dag extra bovenop mijn normale voeding en kom langzaam ietsje gewicht aan.

De smaak is erg goed, zelfs met water.

Ik heb de mass & muscle chocosmaak. De smaak is vergelijkbaar met de complex carbgainer van XXL. Gebruik het nu 2 weken 1x per dag extra bovenop mijn normale voeding en kom langzaam ietsje gewicht aan.

De smaak is erg goed, zelfs met water.

Dat viel mij ook al op. Met water is het prima en zelfs erg lekker! :thumbs:

-Leon

Mwah, buren zou kunnen maar dan zou ik in ieder geval een briefje van de tnt in mijn brievenbus moeten krijgen waar het afgeleverd is :o

Ja dat zou eigenlijk wel moeten....

ik vindt het een beetje vreemd, je kan toch de desbetreffende postbode aanspreken en vragen aan wie hij het pakketje afgeleverd heeft?
Misschien heeft iemand zich voor jou uitgegeven en het aangenomen?
Misschien vervelende buren? De postbode kan zich vast nog wel de witte doos met bodyenfitshop erop herrinneren.

In het begin dat ik besteldde bij B&F, moest ik tekenen, was ik er niet lag er inderdaad een briefje in de bus.. afgegeven aan huisnr....
Nu als de postbode een pakketje heeft, komt hij direct ermee naar mij, hahahaha, ook als is het niet voor mij maar voor een ander in de straat, moet ik de postbode corrigeren, "ja shit man" zegt ie "jij hebt toch altijd die pakketjes?":D Ben ik er niet?, ligt het netjes voor mij deur. (nee wordt niet gejat) dus beetje vreemd?

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Voor iedereen die van zijn creatines houdt! We hebben een mix van 4 verschillende creatines in 1 product! Geen gedoe meer met potten en poeders zelf met elkaar mixen. ;)

Result!

Bestel Result Super Creatine exclusief bij Bodyenfitshop.nl met 15,00 euro korting!
Per verpakking van 500 gram voor 19,90 euro! (Normale prijs 34,90)

Allemaal voor jullie, mannen! :D

-Leon

:D Sinterklaas.... wie kent hem niet?
TOPAANBIEDING, en hou je niet van creatine, koop er 1 voor een bekende die het heftig vindt en geef het kado met........Sinterklaas... kerst kan natuurlijk ook.:D

:D Sinterklaas.... wie kent hem niet?
TOPAANBIEDING, en hou je niet van creatine, koop er 1 voor een bekende die het heftig vindt en geef het kado met........Sinterklaas... kerst kan natuurlijk ook.:D[/QUOTE]

:D We zijn er weer vroeg bij dit jaar!

-ilco

hey B&F,

Ik heb even een vraagje...Ik gebruik van jullie de Whey Perfection..Heb net een beetje rond zitten kijken op jullie site en zit er aan te denken om aminozuren erbij te nemen in capsules..Perfect voor mij vlak voor en vlak na de training in te nemen..

Is dit goed te combineren en de inname vlak voor en vlak na de training is niet erg?!

Ik kwam de Amino 5000 tegen..Wat adviseren jullie?!

Groeten,

Jasper

hey B&F,

Ik heb even een vraagje...Ik gebruik van jullie de Whey Perfection..Heb net een beetje rond zitten kijken op jullie site en zit er aan te denken om aminozuren erbij te nemen in capsules..Perfect voor mij vlak voor en vlak na de training in te nemen..

Is dit goed te combineren en de inname vlak voor en vlak na de training is niet erg?!

Ik kwam de Amino 5000 tegen..Wat adviseren jullie?!

Groeten,

Jasper

EAA.

Zelf heb ik in het verleden tussen elke maaltijd 3 gram genomen. Dus +- 20 gram aan EAA met beetje fruit.

-Leon

heb net whey perfection binnen , op de site staat dat je het kan mengen met bijna alles , op de emmer staat alleen water ? dus kan het gewoon met melk enzo mengen of alleen water ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven