XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb net whey perfection binnen , op de site staat dat je het kan mengen met bijna alles , op de emmer staat alleen water ? dus kan het gewoon met melk enzo mengen of alleen water ?

Beide, maar met melk krijg je weer extra ( misschien onnodige ) kcal.

-Leon

Hallo Bodyenfitshop,

mijn bestelling (combi Whey en TMS - E-911) is vandaag aangekomen. De bestelling is vorige week dinsdag gedaan. Bedankt voor de samples en de 2 shakers.

Een vraagje over de TMS. Kan die goed verdragen worden op een nuchtere maag 's morgens? Of neem ik die beter nadat ik mijn brintapap binnen heb?

grt.

Hallo Bodyenfitshop,

mijn bestelling (combi Whey en TMS - E-911) is vandaag aangekomen. De bestelling is vorige week dinsdag gedaan. Bedankt voor de samples en de 2 shakers.

Een vraagje over de TMS. Kan die goed verdragen worden op een nuchtere maag 's morgens? Of neem ik die beter nadat ik mijn brintapap binnen heb?

grt.

Beter na de brinta, zodat er genoeg voedingstoffen in het systeem zijn voor transport van de stoffen. Tenzij je tijdens de wedstrijdcut bezig bent.

-Leon

Vandaag mijn 2e bestelling binnen gehad incl.de extra's !
Body en Fitshop bedankt :thumbs:

Ik heb nu 1 maand aminocell gebruikt en nu heb ik creapure, moet ik een tijdje geen creatine gebruiken of maakt het niet uit?

Leon ik heb een vraagje over natadrol. Is het een soort van prohormoon die w8end op de banlijst is?, Werkt het echt, en moet je serieus 21 jaar zijn voor het gebruik? Bij voorbaat dank, En dankjewel voor wat er ook bij mijn bestelling gepropt is ik kan nie w8en tot morgen :D

Laatst bewerkt:
Weer besteld: referentie nummer: 141391

Samples zijn meer dan welkom :)

Bedankt Ilco voor je telefoontje.
Weer een superservice dat jullie morgen gewoon mijn bestelling opnieuw versturen terwijl de fout niet bij jullie ligt maar bij de tnt.

Ik had beloofd nog wat nieuwe dingen te bestellen bij deze op deze ref: 141394, zou je daar wat sampletjes (als jullie die hebben) van wat nieuwe producten bij kunnen doen geen crack,hemorush etc als het even kan :p. Ben wel vergeten te vermelden dat ik sampletjes zou weer in mijn bestelling ik weet niet of dat een probleem is.

Alvast bedankt Ilco en Leon,

Greetz,

Steven/Sdhbuilding

He, enig idee wanneer Glycomass trg in stock is?

Grtz

Vandaag mijn 2e bestelling binnen gehad incl.de extra's !
Body en Fitshop bedankt :thumbs:

:) Graag gedaan!

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

He, enig idee wanneer Glycomass trg in stock is?

Grtz

De komt niet meer terug. (importeur is ermee gestopt) De Anabolic WMS is 100% hetzelfde en veel beter in prijs:)

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Bedankt Ilco voor je telefoontje.
Weer een superservice dat jullie morgen gewoon mijn bestelling opnieuw versturen terwijl de fout niet bij jullie ligt maar bij de tnt.

Ik had beloofd nog wat nieuwe dingen te bestellen bij deze op deze ref: 141394, zou je daar wat sampletjes (als jullie die hebben) van wat nieuwe producten bij kunnen doen geen crack,hemorush etc als het even kan :p. Ben wel vergeten te vermelden dat ik sampletjes zou weer in mijn bestelling ik weet niet of dat een probleem is.

Alvast bedankt Ilco en Leon,

Greetz,

Steven/Sdhbuilding

Is al verzonden zelfs, wordt vandaag aangeboden:) De andere bestelling gaat vandaag direct weg. De sampletjes heb ik doorgegeven:)

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Weer besteld: referentie nummer: 141391

Samples zijn meer dan welkom :)

Dank je! Regel ik..

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Leon ik heb een vraagje over natadrol. Is het een soort van prohormoon die w8end op de banlijst is?, Werkt het echt, en moet je serieus 21 jaar zijn voor het gebruik? Bij voorbaat dank, En dankjewel voor wat er ook bij mijn bestelling gepropt is ik kan nie w8en tot morgen :D

Natadrol is geen pro-hormoon. Maar ik kan je niet aanraden om dit onder de 21 jaar te gaan gebruiken.

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

gewoon knalle!!!

Deze week nog een dikke bestelling met 4 á 5 producten :)
e-mail blijven checken ;)

Ja, mee eens dat kan prima:)

De mail zal denk ik door mijn collega Laurenz terecht zijn gekomen maar dat komt ook goed:D Dank je!!

zo ook net mijn eerste bestelling gedaan ( ref: 141519 ).
Ben benieuwd.

Leuke samples zijn altijd welkom :D

Referentie: 141528

Maak er maar wat moois van Ilco/Leon.. als dat kan.

Als je nog wat over hebt, graag wat pre workout samples ;)

zo ook net mijn eerste bestelling gedaan ( ref: 141519 ).
Ben benieuwd.

Leuke samples zijn altijd welkom :D

Referentie: 141528

Maak er maar wat moois van Ilco/Leon.. als dat kan.

Als je nog wat over hebt, graag wat pre workout samples ;)

Komt allemaal voor elkaar! Ilco gaat het fixen voor jullie. Vergeet alleen niet dat je voor de volgende keer nog veel sneller en makkelijker je sample aanvraag kan indienen, door bij je bestelling bij bijzonder aan tegeven dat je samples wil ontvangen! :thumbs:

-Leon

Komt allemaal voor elkaar! Ilco gaat het fixen voor jullie. Vergeet alleen niet dat je voor de volgende keer nog veel sneller en makkelijker je sample aanvraag kan indienen, door bij je bestelling bij bijzonder aan tegeven dat je samples wil ontvangen!

-Leon

Klopt, was handiger geweest. Zal het onthouden en bedankt mannen :thumbs:

hoelang blijft jullie hydrolisaat in de aanbieding? Want dan plaats ik vd week even mooie besteling met hydrolisaat + jullie nieuwe pre-wo.

Hoe komt het dat jullie hydrolisaat goedkoper is dan isolaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven