Hoe komt het dat jullie hydrolisaat goedkoper is dan isolaat?
De hydrolisaat is in de aanbieding.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe komt het dat jullie hydrolisaat goedkoper is dan isolaat?

De nalevering is binnen, nu wel dankje ilco en de rest van bodyenfitshop
![]()
Ben eigenlijk meer op zoek naar aminozuren in capsule vorm..is voor mij net wat makkelijker! Iets in die richting te adviseren?
Amino 5000hoi bodyenfitshop een maat van mij komt net trg van la waar hij la gym venice beach enz bezocht heeft en daar af en toe eens gevraagt welke supplementen ze daar gebruiken en waar zij op trainen en een paar van hen zeiden iets over champion nutrition waaronder de Heavyweight Gainer 900 en de creatine xtreme zouden jullie eens willen kijken om eventueel wat meer producten van dit merk in het assortiment te nemen?
mvg jens
Maar weer een bestelling geplaatst.
Na al de positieve reviews over TMS moet ik het zelf ook maar eens proberen![]()

komen de BCAA en EAA van jullie huismerk nog in capsules?
daar krijgen we in een later stadium dus ik denk over 3 maanden ook capsules van.
Daar is in caps ook minder vraag naar.Ga jullie advies opvolgen en heb zojuist een bestelling geplaatst..Ben benieuwd..
ref: 141750!
! en morgen in huisOver een aantal weken (ik denk 2 maanden) krijgen we een nieuwe BCAA in poedervorm. Deze lost direct helemaal blanco op. Beter is er niet.![]()
Oei, dat is goed nieuws (want de huidige lost echt NIET op.)
We zijn er maar druk mee..
Zal de smaak ook beter zijn dan de huidige? Spul lost inderdaad slecht op. Moet eerlijk zeggen dat ik het daardoor amper gebruik. beetje jammer.We zijn echt elk product onder de loep aan het nemen. We willen voor elk segment/product het beste aanbieden.We zijn er maar druk mee..
![]()
---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------
Wilde er nog wat extra samples bij doen maar je bestelling was al verwerkt. We zijn te snel![]()
Dank je! en morgen in huis