Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal de smaak ook beter zijn dan de huidige? Spul lost inderdaad slecht op. Moet eerlijk zeggen dat ik het daardoor amper gebruik. beetje jammer.
Dat is wel jammer, maar complimenten voor de snelheid!!!!
Volgende keer weer..ben halverwege met mijn Whey!
Is er iets wat beter werkt (lees sterkers) dan Power Pills? Ik heb deze en crack nu geprobeerd, maar ik merk het niet zo.

Xtend lost anders prima op; en smaakt ook lekkergewoon schep poeder in je mond doen, en wegspoelen met wat water...
snelste weg, zoiezo bcaa's lossen altijd slecht op.
Tja, het gaat dinsdag pas worden. Ik wordt er helemaal gek van!
Balen![]()

True, maar da's een hoop extra geld dat je moet betalen voor "oplosbaarheid".
he b&f ik heb net een bestelling geplaatst maar toen ik klaar was met betalen werd het venster afgesloten en ook gelijk jullie site dus ik heb nu geen refnr en weet niet of nu alles wel goed gegaan is.het geld is wel van mijn bankrekening afgeschreven.kunnen jullie kijken of dit goed gegaan is.het is een bestelling van alleen whey perfection in de smaak banaan.alvast bedankt
sorry voor het storen heb net een mailtje binnen dat het allemaal goed is gegaan dus dan zal het wel goedkomen
Kost ongeveer net zoveel toch?
---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------
Ilco / Leon,
Is de 'nieuwe PAM' al binnen trouwens?
Ben ik helemaal vergeten bij m'n bestelling te gooien.

Kost ongeveer net zoveel toch?
---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------
Ilco / Leon,
Is de 'nieuwe PAM' al binnen trouwens?
Ben ik helemaal vergeten bij m'n bestelling te gooien.
Nog even wachten ben ik bang.Ik neem aan dat e911 niet zo goed werkt als bijv crack noxplode enz gekeken naar de prijs
BCAA: 500 gram = Eu 22.90
Xtend 420 gram voor Eu 18.00
Dat lijk zo goed als hetzelfde, maar het bevat ook dingen als: Glutamine, citrulline Malate, vitamine B6, en zoet- en smaakstoffen. Bevat dus per serving:
Serving Size: 2 Scoops (11.5g)
Servings Per Container: 30 Amount Per Serving Amt %DV
Vitamin B6(as Pyridoxine HCL) 10mg 500%
L-Leucine 3.5g †
L-Glutamine 2.5g †
L-Isoleucine 1.8g †
L-Valine 1.8g †
Citrulline Malate 1g †
Da's 7.1 gram per 11.5 gram aan BCAA's, dus zit er slechts iets van 300 gram aan BCAA's in die 420 gram pot. Dus 300 gram voor 18 euro tegen 500 gram voor 23 .. Het is maar wat je onder "ongeveer net zo veel" verstaat.
Beste B&F,
Ik heb gister voor 20:00 uur een whey perfection 10lbs bestelt, maar als ik op de tracktrace link klik die naar mij is verzonden, dan staat er 'shipment not found'. Kun je misschien uitzoeken wat er nou precies aan de hand is?
141621
Roerbakei

Vanmorgen ingepakt en aangemeld. De link gaat werken na de eerste scan vanavon laat bij de TNT. Gewoon morgen in huis!![]()
denk dat er iets mis gaat bij jullie.. dit is de 2e keer dat m'n bestelling niet klopt.. mis een potje anabolic amino 5500 van olimp.. heb voor de 360 caps betaald.. heb de 180 caps ontvangen..
ref. 141540
klantnummer. 19944
Stuur ik morgenochtend direct na (de ontbrekende 180 caps) + extra's voor het ongemak![]()
Excuses!

geen probleem.. opgelost.. tot de volgende bestelling.. volgende maand dus
gr.wesley

Komen er samples van de nieuwe pre work out? Als het me bevalt koop ik het anders jack3d.
En wat is de beste post workout supp wat je mij kan aanraden qua kwaliteit.