Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen er samples van de nieuwe pre work out? Als het me bevalt koop ik het anders jack3d.
En wat is de beste post workout supp wat je mij kan aanraden qua kwaliteit.

De Pre-Workout Power is veeeeel completer als Jack3D, qua energie ongeveer hetzelfde maar verder geen vergelijking:cool: (we krijgen samples)

De beste post-workout in 1 shake is denk ik de Anabolic window van Nutrabolics.

Ik ben vandaag overdag even niet op kantoor. Eventuele vragen e.d. beantwoord ik vanavond. :)

-Ilco

Klopt het dat alle whey perfection's veel whey concentraat bevatten?

Ik vraag me echt af hoe jullie die smaak zo hard getuned hebben.. moet toch veel gekost hebben? dit is by far de lekkerste whey dat ik ooit in men mond heb gepleurd. Het smaakt echt naar aardbeisuiker.. graag reactie

gr

Over een aantal weken (ik denk 2 maanden) krijgen we een nieuwe BCAA in poedervorm. Deze lost direct helemaal blanco op. Beter is er niet.:) daar krijgen we in een later stadium dus ik denk over 3 maanden ook capsules van.

EAA blijft voorlopig alleen in poeder, deze loopt echt als een raket:cool: Daar is in caps ook minder vraag naar.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Wilde er nog wat extra samples bij doen maar je bestelling was al verwerkt. We zijn te snel:D

Dank je:)! en morgen in huis

Je was toch snel genoeg denk ik want er zaten 2 zakjes whey in!!! Heb daar inmiddels genoeg van overigens!! :P

weer een bestelling:D zou je er eventueel wat eiwit sampels bij kunnen doen heb een nieuwe smaak nodig.

nummer 142080

bvd

markvl

Goedemiddag,

Ik had een vraag namelijk ik wil creatine result gaan kopen. Alleen wil het liefst geen vocht vast houden ivm opgeblazen hoofd. Alleen zit er in de creatine result ook creatine monoydrate waarvan je vocht vast gaat houden, of klopt dit niet? Wil namelijk 0,0 vocht vasthouden want ik ben aan het cutten doe het puur om krachtverlies tegen te gaan.

Gr

bij gebruik van 2 gram mono per dag houdt je geen vocht vast, maar je hebt wel alle voordelen.
ik weet niet hoeveel de dosering van result is wat betreft mono.

Zie dat Mammoth uitverkocht is, toen bij andere boardsponsors gekeken en daar was hij ook uitverkocht, is dit een algemeen probleem of gewoon toeval?
Ben bijna door mijn emmer heen, werkt goed voor mij, dus hoop dat jullie het snel weer binnen krijgen :D

Hoe zit dit? :)

Klopt het dat alle whey perfection's veel whey concentraat bevatten?

Ik vraag me echt af hoe jullie die smaak zo hard getuned hebben.. moet toch veel gekost hebben? dit is by far de lekkerste whey dat ik ooit in men mond heb gepleurd. Het smaakt echt naar aardbeisuiker.. graag reactie

gr

De smaak is gewoon goed:) dat heeft te maken met smaakaroma. dat is een kostbare zaak inderdaad en wij hebben voor de Benelux de rechten voor deze smaken. Whey Perfection bevat inderdaad veel Whey Concentraat en daarnaast Isolaat en Hydrolisaat, hetzelfde in samenstelling als Gold Standard Whey van Optimum of de Elite whey van Dymatize.

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

bij gebruik van 2 gram mono per dag houdt je geen vocht vast, maar je hebt wel alle voordelen.
ik weet niet hoeveel de dosering van result is wat betreft mono.

Samenstelling per dosering van 5 gram:
Tri creatine malaat 1.0185 gram
Creatine ethyl ester HCl 1.0185 gram
Creatine monohydraat 200 mesh 1.0185 gram
Creatine phosphate 1.0185 gram
Cordyceps Sinensis 0.500 gram

Dat is het voordeel van Result! :)

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Zie dat Mammoth uitverkocht is, toen bij andere boardsponsors gekeken en daar was hij ook uitverkocht, is dit een algemeen probleem of gewoon toeval?
Ben bijna door mijn emmer heen, werkt goed voor mij, dus hoop dat jullie het snel weer binnen krijgen :D

Hoe zit dit? :)

Helaas uitverkocht bij de importeur voor Europa. Zal nog enkele weekjes duren helaas..

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

weer een bestelling:D zou je er eventueel wat eiwit sampels bij kunnen doen heb een nieuwe smaak nodig.

nummer 142080

bvd

markvl

Dank je, voor de bestelling:) Morgen thuis!!

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Nieuwe producten vandaag:

Weight Gainer Max

Cooking Spray

TestoFreak

Test Freak

Motivate

[Link niet meer beschikbaar]

Carb Slam

Amino 1150 mg ampullen

L-Carnitne ampullen

Aminomax Gaspari

En nog meer... (alle nieuwe producten) eigenlijk teveel om:D

Volgende week de Pre-Workout Power (waar iedereen op wacht!!!:)) en de Natural Test.

De smaak is gewoon goed:) dat heeft te maken met smaakaroma. dat is een kostbare zaak inderdaad en wij hebben voor de Benelux de rechten voor deze smaken. Whey Perfection bevat inderdaad veel Whey Concentraat en daarnaast Isolaat en Hydrolisaat, hetzelfde in samenstelling als Gold Standard Whey van Optimum of de Elite whey van Dymatize.

---------- Toegevoegd om 17:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

---------- Toegevoegd om 17:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------

Helaas uitverkocht bij de importeur voor Europa. Zal nog enkele weekjes duren helaas..

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Weight Gainer Max

Cooking Spray

TestoFreak

Test Freak

Motivate

Carb Slam

Amino 1150 mg ampullen

L-Carnitne ampullen

Aminomax Gaspari

Volgende week de Pre-Workout Power (waar iedereen op wacht!!!:)) en de Natural Test.

Dat wordt iets anders uitzoeken dan, kan geen weken zonder gainer :P
Is die Weight Gainer Max een goed alternatief voor de Mammoth? (klinkt wel als een goed alternatief, maar omdat het nieuw is ben ik een beetje huiverig :P)
Is die Weight Gainer Max trouwens van jullie huismerk? :)

Dat wordt iets anders uitzoeken dan, kan geen weken zonder gainer :P
Is die Weight Gainer Max een goed alternatief voor de Mammoth? (klinkt wel als een goed alternatief, maar omdat het nieuw is ben ik een beetje huiverig :P)
Is die Weight Gainer Max trouwens van jullie huismerk? :)

Ja, dezelfde samenstelling als Mammoth met minder suikers en iets meer eiwit. Een iets beter alternatief dus zelfs:)

Oke mooi, dan ga ik die denk volgende week bestellen. Bij dosering staat 10 Gr. Op trainingsdagen is dit niet erg veel? En ilco nog een persoonlijk vraagje; want vind jij van suikers na de training?(eet op onderhoud)

Ja, dezelfde samenstelling als Mammoth met minder suikers en iets meer eiwit. Een iets beter alternatief dus zelfs:)
Nog een vraag, misschien een beetje lastig te beantwoorden maar:

Is de smaak Banaan van Weight Gainer Max een beetje vergelijkbaar met de bananensmaak van Mammoth?
Vind ik toch wel belangrijk om te weten, ivm slechte smaakervaringen in het verleden (Zo vond ik de aardbei smaak van Mammoth zo afschuwelijk dat ik het niet kon opbrengen om de emmer leeg te maken, dit in tegenstelling tot banaan die ik heerlijk vind :D)

ik was nog wat vergeten dus heb nog een bestelling gedaan een half uurtje later dacht dat ik nog een pot had staan komt dit denk jij tegelijk aan?

mvg,

markvl

Dit keer was mijn pakketje door de postbode verkeerd afgeleverd (vraag niet hoe ) :S
Maar vandaag toch gebracht door de buren.
Was al bang dat het weer fout zou gaan maar gelukkig vandaag toch binnengekomen :)
Dankje voor de bestelling :D
Verder bedankt voor de samples die er bij zaten en de snelle levering weer :), alleen die postbode zouden ze moeten ontslaan (of hij durfde het niet meer zelf te brengen na het vorige incidentje :P)

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

Ik had een vraag namelijk ik wil creatine result gaan kopen. Alleen wil het liefst geen vocht vast houden ivm opgeblazen hoofd. Alleen zit er in de creatine result ook creatine monoydrate waarvan je vocht vast gaat houden, of klopt dit niet? Wil namelijk 0,0 vocht vasthouden want ik ben aan het cutten doe het puur om krachtverlies tegen te gaan.

Gr

de vochtretentie bij result is te verwaarlozen denk ik hoor! er zit maar een klein deeltje mono bij en het is dan nog eens 100% zuivere.. normaal hou je enkel vocht vast van onzuivere creatine monohydraat

Zojuist de special stack besteld incl. de power pills. Ben heel benieuwd, heb hoge verwachtingen :D. Refnr. 142158 Misschien heb je nog wat pre-wo samples liggen :cool:

Weight Gainer Max

Cooking Spray

TestoFreak

Test Freak

Motivate

Carb Slam

Amino 1150 mg ampullen

L-Carnitne ampullen

Aminomax Gaspari

:thumbs: "Pam spray" meteen ff besteld.. altijd makkenlijk;)

Ilco/Leon,

Tot wanneer blijft de result! openingsaanbieding geldig?

Oke mooi, dan ga ik die denk volgende week bestellen. Bij dosering staat 10 Gr. Op trainingsdagen is dit niet erg veel? En ilco nog een persoonlijk vraagje; want vind jij van suikers na de training?(eet op onderhoud)

10 gram mag op zich best op trainingsdagen voor een periode van max 12 weken. Er zijn toch best veel mensen die er dan meer effect van pakken in de praktijk. Ga je creatine echt voor een langere periode nemen dan 3 gram per dag. Na de training zou ik dan voor Waxy Maize Starch of Vitargo kiezen dat is beter.

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:40 ----------

Ilco/Leon,

Tot wanneer blijft de result! openingsaanbieding geldig?

Zeker 3-4 weken !:)

---------- Toegevoegd om 09:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:41 ----------

:thumbs: "Pam spray" meteen ff besteld.. altijd makkenlijk;)

Dank je:) Een nieuwe inderdaad, laat maar even weten wat je ervan vindt als je wil:)

---------- Toegevoegd om 09:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

Zojuist de special stack besteld incl. de power pills. Ben heel benieuwd, heb hoge verwachtingen :D. Refnr. 142158 Misschien heb je nog wat pre-wo samples liggen :cool:

Dank je:) Regel ik!

Special Stack

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Dit keer was mijn pakketje door de postbode verkeerd afgeleverd (vraag niet hoe ) :S
Maar vandaag toch gebracht door de buren.
Was al bang dat het weer fout zou gaan maar gelukkig vandaag toch binnengekomen :)
Dankje voor de bestelling :D
Verder bedankt voor de samples die er bij zaten en de snelle levering weer :), alleen die postbode zouden ze moeten ontslaan (of hij durfde het niet meer zelf te brengen na het vorige incidentje :P)

:D soms heb je van die dingen...

---------- Toegevoegd om 09:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

ik was nog wat vergeten dus heb nog een bestelling gedaan een half uurtje later dacht dat ik nog een pot had staan komt dit denk jij tegelijk aan?

mvg,

markvl

Ja, dan komt goed! Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

Nog een vraag, misschien een beetje lastig te beantwoorden maar:

Is de smaak Banaan van Weight Gainer Max een beetje vergelijkbaar met de bananensmaak van Mammoth?
Vind ik toch wel belangrijk om te weten, ivm slechte smaakervaringen in het verleden (Zo vond ik de aardbei smaak van Mammoth zo afschuwelijk dat ik het niet kon opbrengen om de emmer leeg te maken, dit in tegenstelling tot banaan die ik heerlijk vind :D)

De Weight Gainer Max in de smaak banaan kun je op mijn verantwoording bestellen. :zuip:Die garantie geeft ik je:) (heb zelf alle smaken al geproefd:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven