XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verzenden jullie vandaag ook?

Ik gebruik nu TMS op trainingsdagen en Result! op rustdagen, ik wil de Result! elke dag gaan gebruiken wanneer de TMS op is en dan de nieuwe pre workout op trainingsdagen.
Is dit goed voor een lekkere pomp? En heb ik dan nog steeds de krachtvoordelen die ik met de TMS heb behaald?

Verzenden jullie vandaag ook?

Ik gebruik nu TMS op trainingsdagen en Result! op rustdagen, ik wil de Result! elke dag gaan gebruiken wanneer de TMS op is en dan de nieuwe pre workout op trainingsdagen.
Is dit goed voor een lekkere pomp? En heb ik dan nog steeds de krachtvoordelen die ik met de TMS heb behaald?

We werken elke zaterdag:D De TNT heeft de distributie echter op maandag dus dan dinsdag in huis. Er is geen enkel product waarmee je meer pomp kunt krijgen als met Pre-Workout Power, met als bijkomend voordeel dat de pomp veel meer langdurig is in uren. Dat is een geweldig effect en dat heb je echt nog met geen enkel ander product. :)

Ter aanvulling de combi Result! met Pre-Workout Power gaat knallen!!

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

ook nieuw: D-Aspartic Acid poeder van Primaforce

Ik heb zojuist mijn knak-momentje gehad :(

Nu zit ik al een tijdje haastig mijn Whey op te maken en mijn collega op te jagen zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen met de Metacal Bodyfat Caliper... issie uitverkocht :treuren:

Weer besteld: referentie nummer: 141391

Samples zijn meer dan welkom :)

Vandaag mijn pakketje opgehaald. En ondanks dat ik de vetmeter niet kon bestellen, was ik aangenaam verrast.

Ik heb er buiten een B&F bidon ook de samples van 2 smaken whey perfection, BSN endoburn, NOX Pump en Purple Wraath er bijgekregen. Echt top :thumbs:

Maakt mijn dag weer goed :D

Perfect! :)
Gaan we direct bestellen, ben benieuwd :D

:thumb: Laat maar weten hoe het gaat.

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Vandaag mijn pakketje opgehaald. En ondanks dat ik de vetmeter niet kon bestellen, was ik aangenaam verrast.

Ik heb er buiten een B&F bidon ook de samples van 2 smaken whey perfection, BSN endoburn, NOX Pump en Purple Wraath er bijgekregen. Echt top :thumbs:

Maakt mijn dag weer goed :D

:) Graag gedaan

Hallo B&F shop,

Heb vandaag me bestelling binnen gekregen. Alleen ontbreekt er een potje No Xplode (222gram, smaak Razz Berry) :eek:.

Zouden jullie deze kunnen na sturen (ref. nummer: 142113)?

Groet,

Dennis

Hallo B&F shop,

Heb vandaag me bestelling binnen gekregen. Alleen ontbreekt er een potje No Xplode (222gram, smaak Razz Berry) :eek:.

Zouden jullie deze kunnen na sturen (ref. nummer: 142113)?

Groet,

Dennis

Regel ik maandag direct! Excuses:cool:

Nieuwe "Pam spray" is goedgekeurd!

Heb het idee dat die ook wat neutraler is ...smaak & geur (al een tijdje geleden dat ik de orginele pam had, kan dus helaas geen a-b vergelijking doen)

Maar werkt verder prima!

Hebben jullie ook een specifiek Post workout product? Ik kwam alleen Total Muscle Solution tegen maar niet zoals mega grow van xxl? misschien een idee als extra supp:PNet zoals jullie nieuwe pre workout product.

Mvg,

vraag ivm natural test.In de beschrijving staat dat er 120 inzitten en dus voor 30 dagen en om te bestellen staat er 90,wat is nu juist

Hoi B&F,

Weet je wanneer jullie NOKO binnen krijgen?

Alvast bedankt!

Hallo,

Ik ga vanavond waarschijnlijk weer whey bestellen bij jullie,maar heb een vraagje.
Ik ben namelijk al 4 keer geopereerd aan me knie,inmiddels voor 2de keer me kruisband vervangen,maar heb nog wat pijn met strekken.
Ik zag bij jullie glusocamine voor gewrichten. Zou dit bij mij echt nut hebben? En zo ja,welke raad je me aan.

Alvast bedankt.

jimmy

Ik ga deze week:

1x 4540 gram whey perfection
1x 2000 gram Perfect Carbs
bestellen.

Is het mogelijk om hierbij 2 shakebekers te steken ipv 1?
Ik zou het samen met m'n broer gebruiken en dan zou zoiets wel handig zijn.

En het zou ook leuk zijn om enkele samples te ontvangen van andere whey producten en enkele pré workouts.

Kan ik dit gewoon hier vragen, of moet ik naar bodyenfitshop mailen?

mvg.

Een vraagje

gaat "free test" van applied nutriceuticals ook binnen komen of enkel die "beta test"?

is het mogelijk om deze stack te bestellen?
Inhoud Interactive Spieren Superdeal:
-Micro Creatine 600 gram
-Pro Whey XL 2270 gram
-Beta-Alanine 200 capsules
-Gratis shakebeker
Want er staat uitverkocht bij. Komt het nog binnen of heb ik pech? :D

Heb weer is besteld maar heb per ongeluk mijn mailtje met de factuur verwijderd.
Me accountnaam bij B&F is rennos16 heb een pakketje besteld van LG siences. Zou leuk zijn als jullie er weer wat sampletjes in zouden kunnen doen want word alweer bijna tijd voor nieuwe whey :D

Net mijn Weight Gainer Max besteld, ben benieuwd! :D

Ref: 142586

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven