Lockon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraag ivm natural test.In de beschrijving staat dat er 120 inzitten en dus voor 30 dagen en om te bestellen staat er 90,wat is nu juist

Nieuwe "Pam spray" is goedgekeurd!
Heb het idee dat die ook wat neutraler is ...smaak & geur (al een tijdje geleden dat ik de orginele pam had, kan dus helaas geen a-b vergelijking doen)
Maar werkt verder prima!
(cooking spray)Hoi B&F,
Weet je wanneer jullie NOKO binnen krijgen?
Alvast bedankt!
Qua werking in ieder geval veel beter.Hallo,
Ik ga vanavond waarschijnlijk weer whey bestellen bij jullie,maar heb een vraagje.
Ik ben namelijk al 4 keer geopereerd aan me knie,inmiddels voor 2de keer me kruisband vervangen,maar heb nog wat pijn met strekken.
Ik zag bij jullie glusocamine voor gewrichten. Zou dit bij mij echt nut hebben? En zo ja,welke raad je me aan.
Alvast bedankt.
jimmy
Ik ga deze week:
1x 4540 gram whey perfection
1x 2000 gram Perfect Carbs
bestellen.
Is het mogelijk om hierbij 2 shakebekers te steken ipv 1?
Ik zou het samen met m'n broer gebruiken en dan zou zoiets wel handig zijn.
En het zou ook leuk zijn om enkele samples te ontvangen van andere whey producten en enkele pré workouts.
Kan ik dit gewoon hier vragen, of moet ik naar bodyenfitshop mailen?
mvg.

is het mogelijk om deze stack te bestellen?
Inhoud Interactive Spieren Superdeal:
-Micro Creatine 600 gram
-Pro Whey XL 2270 gram
-Beta-Alanine 200 capsules
-Gratis shakebeker
Want er staat uitverkocht bij. Komt het nog binnen of heb ik pech?![]()

Een vraagje
gaat "free test" van applied nutriceuticals ook binnen komen of enkel die "beta test"?
Heb weer is besteld maar heb per ongeluk mijn mailtje met de factuur verwijderd.
Me accountnaam bij B&F is rennos16 heb een pakketje besteld van LG siences. Zou leuk zijn als jullie er weer wat sampletjes in zouden kunnen doen want word alweer bijna tijd voor nieuwe whey![]()

Net mijn Weight Gainer Max besteld, ben benieuwd!
Ref: 142586

Oh ik kan echt niet meer wachten, mn whey is op
Bestel ik vandaag mn whey en morgen de pre workout power, sorry voor het extra werk![]()
Altijd goed!Hey Ilco,
mijn broer is (semiprof)voetballer en traint zo goed als dagelijks.
Ik heb de indruk dat hij (hierdoor) een lage weerstand heeft omdat hij vaak verkouden is (+keelpijn,...) en zich regelmatig grieperig voelt.
Voeding is ok maar mijn vraag is of er geen supplementen zijn die zijn weerstand kunnen ondersteunen ?
Supplementen van B&F of andere merken...
Groet,
Daniell.
Ook maar eens de TMS besteld, ben er erg benieuwd naar!
Samples zijn verder altijd welkom
Ref: 142379
Dank je!!hey B&f zojuist een bestelling geplaatst met onder andere de pre workout power
ref: 142589 voor misschien wat leuke dingetjes erbij
ben benieuwd naar de pre workout power aangezien de pre workout powerpills al goed gingen bij mij![]()
De Pre-Workout Power komt morgen binnen, de bestelling wordt dan direct verzonden!Als je de pre workout power vandaag besteld heb je hem dan morgen in huis?

Oja, waarom geen creatine innemen met caffeine ?
Ik neem nu op rustdagen 's ochtends creatine en daarna een kop groene thee, dit is dus niet goed begrijp ik van jullie site?
Op trainingsdagen neem ik de creatine en daarna de pre workout, is dit goed?
Dag Ilco,
bedankt voor je antwoord.
Bij de volgende bestelling zullen we eveneens voor Alive gaan.
Thanks,
Daniell.
altijd goedOk dus ook op trainingsdagen gewoom 5 gram per ipv 10?Teveel heeft een negatieve invloed op de werking. Met mate kan weer wel.
Dit is wat Creapure aangeeft:
Creatine and Caffeine
Taking large doses of caffeine (5 mg per kg body weight per day) cancels the ergogenic (performance enhancing) effect of creatine. Smaller amounts of caffeine (for example, 1–2 cups of coffee), on the other hand, do not seem to have an adverse impact on the effects of creatine.
Ter aanvulling;
Ik zou de Pre-Workout nemen voor de training en de creatine na de training.
Citaat:
Origineel gepost door harry112
is het mogelijk om deze stack te bestellen?
Inhoud Interactive Spieren Superdeal:
-Micro Creatine 600 gram
-Pro Whey XL 2270 gram
-Beta-Alanine 200 capsules
-Gratis shakebeker
Want er staat uitverkocht bij. Komt het nog binnen of heb ik pech?
"De Whey XL is uitverkocht bij de importeur voor Europa. Je mag het op zich wel bestellen en ipv de Whey XL dan Whey Perfection nemen als je dat wilt."
Bestelling geplaatst ref142625 (smaak voor de whey graag banaan) Mochten er samples Pre-Workout Power(of de pre-workout powerpill) dan zie ik die graag ;D

hmm. de pre workout power op jullie site staat nog steeds op: binnenkort leverbaar. Maar kan niet wachte XD haha. Top service iig, keep it up(Y)

Ok dus ook op trainingsdagen gewoom 5 gram per ipv 10?
Ik heb BTW Result!

Volgens mij is er ietsn iet helemaal goed gegaan, ik heb net een bestelling geplaatst en betaald maar kan niks terug vinden. Zou je even kunnen kijken? Het gaan om 1 whey perfection berry blast en 3 sachets nox pump van ultralife.
Net nog een bestelling gedaan voor de pre workout en een shakebeker en hiervoor wel gelijk een mail gehad.
Waar kan ik controleren op welk adres het wordt bezorgd (vergeten te checken :$ )

Ik heb het al per mail gekregen, met de bevestiging. Thanks anyway!

Ingepakt en morgen in huis!! Dank je
Ik heb het al per mail gekregen, met de bevestiging. Thanks anyway!
Alleen heb ik ook al een mail dat de pre workout verzonden is, hoe dan![]()

Oké nou ik las dat jullie ook samples krijgen, dan probeer ik er daar eerst wel eentje van. Komen die ook morgen?