MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
grote doos binnen gehad alleen 2x Noxplode ipv mijn 4x, belletje gepleegd en het was geregeld!
thnx body en fit shop!!

of7b6t.jpg

B en F, kan ik al een sample van jullie nieuwe pwo bestellen

B&F, welke multivit raden jullie aan voor een sportieve 22jarige?

Gevarieerde voeding? :D

Ik zelf gebruik deze altijd: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-bodybuilding/controlled-labs/orange-triad

Zeer over te spreken.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

grote doos binnen gehad alleen 2x Noxplode ipv mijn 4x, belletje gepleegd en het was geregeld!
thnx body en fit shop!!

of7b6t.jpg

Is toch niet allemaal voor je zelf toch:P :O hahaha

Ook mijn bestelling weer gehad, dit keer wel goed gegaan :P
Thanks voor de samples, kan ik eindelijk cookies & cream proberen.

Nu wachten op de pre workout morgen _O_

B&F, welke multivit raden jullie aan voor een sportieve 22jarige?

Alive! Topproduct:)

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:30 ----------

Ook mijn bestelling weer gehad, dit keer wel goed gegaan :P
Thanks voor de samples, kan ik eindelijk cookies & cream proberen.

Nu wachten op de pre workout morgen _O_

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

thnx body en fit shop!!

of7b6t.jpg

Nice picture!:D

ik zou graag wat bcaa ( poeder ) in mijn whey shake gooien voor het trainen en na het trainen. Welke kun je mij aanraden?

vanmiddag gaat de bestelling plaats vinden :D: Whey, bcaa, gainer (A), en no explode ofzo:D

Ik was wel aangenaam verrast toen ik in mijn mailbox de B&F nieuwsbrief aantrof voor de nieuwe Pre-Workout Power. Ik heb de afgelopen jaren al van alles geprobeerd en heb zo mijn favorieten, maar ik was juist op zoek naar totaal anders. Ik ben benieuwd hoe dit gaat werken! En bedankt voor de Alive! tip, daar maak ik ook maar gelijk gebruik van aangezien het potje van een ander merk net leeg is. Maak er maar een mooi pakket van! :D Ref:143002

Volgens mij is er bij mijn bestelling wat fout gegaan. Ik heb onderstaande stack besteld.

Inhoud Interactive Spieren Superdeal:
-Micro Creatine 600 gram
-Pro Whey XL 2270 gram --> zou vervangen worden door whey perfection
-Beta-Alanine 200 capsules
-Gratis shakebeker
Referentie nummer: 142625
De creatine en beta alanine heb ik niet ontvangen, wel heb ik hydropeptide amino ontvangen maar dat heb ik helemaal niet besteld. (De whey heb ik ook ontvangen).

Hoeveel caffeine raden jullie aan voor het trainen? 200 mg of 400 mg? Had een potje bij jullie besteld, kan wel redelijk tegen caffeine btw

Nou B&F heb mijn pakketje weer binnen met 2 whey perfection samples. Hartelijk dank voor de goede service en verwacht binnenkort maar een bestelling voor een perfection potje.
Ga zo door :)

Ik was wel aangenaam verrast toen ik in mijn mailbox de B&F nieuwsbrief aantrof voor de nieuwe Pre-Workout Power. Ik heb de afgelopen jaren al van alles geprobeerd en heb zo mijn favorieten, maar ik was juist op zoek naar totaal anders. Ik ben benieuwd hoe dit gaat werken! En bedankt voor de Alive! tip, daar maak ik ook maar gelijk gebruik van aangezien het potje van een ander merk net leeg is. Maak er maar een mooi pakket van! :D Ref:143002

Dank je:) Morgen in huis!

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Nou B&F heb mijn pakketje weer binnen met 2 whey perfection samples. Hartelijk dank voor de goede service en verwacht binnenkort maar een bestelling voor een perfection potje.
Ga zo door :)

doen we zeker!:) Jij bedankt, voor de bestelling.

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Hoeveel caffeine raden jullie aan voor het trainen? 200 mg of 400 mg? Had een potje bij jullie besteld, kan wel redelijk tegen caffeine btw

voor mij is 200 mg echt voldoende:cool:

wanneer kan het beste die TestroPRO (testeron booster) innemen?
voor het trainen met no-xplode?

Volgens mij is er bij mijn bestelling wat fout gegaan. Ik heb onderstaande stack besteld.

Inhoud Interactive Spieren Superdeal:
-Micro Creatine 600 gram
-Pro Whey XL 2270 gram --> zou vervangen worden door whey perfection
-Beta-Alanine 200 capsules
-Gratis shakebeker
Referentie nummer: 142625
De creatine en beta alanine heb ik niet ontvangen, wel heb ik hydropeptide amino ontvangen maar dat heb ik helemaal niet besteld. (De whey heb ik ook ontvangen).

De Creatine en Beta alanine stuur ik na. De Amino's krijg je van mij!;)

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

wanneer kan het beste die TestroPRO (testeron booster) innemen?
voor het trainen met no-xplode?

2 caps 's ochtends - 2 caps bij de laatste maaltijd voor trainen.:)

De Creatine en Beta alanine stuur ik na. De Amino's krijg je van mij!;)

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

2 caps 's ochtends - 2 caps bij de laatste maaltijd voor trainen.:)

zoo gaan ze hard maar oke review ligt klaar in 1 á 2 weken! ;)

Heb toch nog ff een vraagje. Ik open dus net mijn natadrol pakje. Toen viel me al op dat er op het plastic aan de binnenkant kleine deeltjes zitten( lijkt wel of het stof is). Toen ik het plastic van de dop had afgehaald en de dop eraf draaide zat er een soort van wit dingetje die de natadrol nog sealde zeg maar. Dit dingetje viel er echt zo af zonder dat ik hem aanraakte en toen keek ik op de rand van waar hij op lag zeg maar en het lijkt alsof die al is geopend is ofso. Is dat normaal of is er misschien iets kapot gegaan ofso denken jullie?

thnx body en fit shop!!

of7b6t.jpg

Heerlijk he die strawberry whey perfection? Ik vind het verslavend spul :D elke workout kijk ik er na uit om men postworkout shakie te zuipen

Heerlijk he die strawberry whey perfection? Ik vind het verslavend spul :D elke workout kijk ik er na uit om men postworkout shakie te zuipen

Zolang je maar niet vergeet ook een carb load te doen.
Da's belangrijker direct na je training.
Whey kan een half uur later ook wel.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven