XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen,

Ik heb 2 vraagjes en die zijn als volgt: Ik gebruik meestal de Whey delicious van XXL en de Complex carb van hun.
Alleen heb ik nog iets nodig van de Body&fitshop:D, nu zie ik de Whey perfection staan, vergelijkbaar met die van XXL qua smaak? en welke zou je het best kunnen kiezen als weightgainer: Mass & muscle of de weightgainer max?

Bedankt alvast

Bedankt alvast

Zit er trouwens bij elke pot whey perfection een maatschepje?
Waarschijnlijk wel zeker? :)

Hallo iedereen,

Ik heb 2 vraagjes en die zijn als volgt: Ik gebruik meestal de Whey delicious van XXL en de Complex carb van hun.
Alleen heb ik nog iets nodig van de Body&fitshop:D, nu zie ik de Whey perfection staan, vergelijkbaar met die van XXL qua smaak? en welke zou je het best kunnen kiezen als weightgainer: Mass & muscle of de weightgainer max?

Bedankt alvast

Bedankt alvast

Whey perfection is heerlijk het is net alsof je een milkshake hebt!
heerlijke smaaak!

Zit er trouwens bij elke pot whey perfection een maatschepje?
Waarschijnlijk wel zeker? :)

Yes ;)

Snelle service weer bedankt morgen hopelijk alles in huis.
wil de doos wel eens zien.
4x No-xplode
3x Whey perfection
1x Mass Mass
1x TestoPRO

:D Zelf ingepakt en direct verzonden. Morgen in huis!:)

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Hallo iedereen,

Bedankt alvast

Bedankt alvast

Er is geen shake lekkerder als Whey Perfection(!) niet vergelijkbaar maar veel beter:D de Weight Gainer Max is een typische Gainer, de Mass & Muscle is ook een goede maaltijdvervanger.

Dus in principe kun je dan beter de Mass & muscle pakken? aangezien ik graag wegblijf van de suikerbommetjes:D

Ben wel toe aan wat variatie qua: Shakes en Maaltijdvervangers:D op ten duur gaat het toch en beetje tegenstaan.

Dus in principe kun je dan beter de Mass & muscle pakken? aangezien ik graag wegblijf van de suikerbommetjes:D

Ben wel toe aan wat variatie qua: Shakes en Maaltijdvervangers:D op ten duur gaat het toch en beetje tegenstaan.

Mass & Muscle is perfect als je weg wilt blijven van de suikerbommetjes:D
De smaak is lekker..

Normaal altijd Whey perfection gebruikt, top product! Nu maar eens de nieuwe gainer gekozen om wat extra te bulken, kijken hoe die aanslaat. @ bodyenfit: kunnen jullie me miss n vetmeter of n shirt ofzo erbij doen ipv de shakebeker... heb al een hele collectie ;)

ref: 142809

Normaal altijd Whey perfection gebruikt, top product! Nu maar eens de nieuwe gainer gekozen om wat extra te bulken, kijken hoe die aanslaat. @ bodyenfit: kunnen jullie me miss n vetmeter of n shirt ofzo erbij doen ipv de shakebeker... heb al een hele collectie ;)

ref: 142809

:D Ik regel het! Dank je:)

man man man ik kijk uit naar de pre-workoutpower :eyebrow: :banana:

vond de choco sample echt lekker werd dus tijd voor wat variatie in m'n whey smaak :)

extra goodies zijn altijd welkom ;) 142912

Vandaag weer een grote emmer Whey Perfection Berry Blast in ontvangst mogen nemen. Bedankt voor de snelle service en wat is het toch heerlijk spul, he? :zuip:

B&F, welke multivit raden jullie aan voor een sportieve 22jarige?

Geprobeerd om ook een sample op te vragen, maar ik heb nog niets gepost op DBB.
Nu nog maar eens proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven