Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mijn Weight Gainer Max binnen gehad, mooie samples erbij ontvangen (zelfs pre-workout waar ik om gevraagd had), ben weer dik tevreden!
Als de smaak dan ook nog goed is kan het voor mij niet meer stuk natuurlijk, ga hem vanavond testen en dan post ik mijn bevindingen wel :D

Net mijn Weight Gainer Max binnen gehad, mooie samples erbij ontvangen (zelfs pre-workout waar ik om gevraagd had), ben weer dik tevreden!
Als de smaak dan ook nog goed is kan het voor mij niet meer stuk natuurlijk, ga hem vanavond testen en dan post ik mijn bevindingen wel :D

:) Laat maar horen!

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Heerlijk he die strawberry whey perfection? Ik vind het verslavend spul :D elke workout kijk ik er na uit om men postworkout shakie te zuipen

:zuip:

Heb toch nog ff een vraagje. Ik open dus net mijn natadrol pakje. Toen viel me al op dat er op het plastic aan de binnenkant kleine deeltjes zitten( lijkt wel of het stof is). Toen ik het plastic van de dop had afgehaald en de dop eraf draaide zat er een soort van wit dingetje die de natadrol nog sealde zeg maar. Dit dingetje viel er echt zo af zonder dat ik hem aanraakte en toen keek ik op de rand van waar hij op lag zeg maar en het lijkt alsof die al is geopend is ofso. Is dat normaal of is er misschien iets kapot gegaan ofso denken jullie?

Body en fit

Kreeg net een mailtje van jullie over jullie eigen pre workout. Hebben jullie daar al samples van? En zoja hoe en waar kunnen die aangevraagd worden

iemand dit product al gebruikt? ' Pharma Freak - Test Freak '

Hahaha, Hé Steven, ik ook!

VRAAGJE:

Heb eens gelezen dat jij ALIVE (multivitamine) gebruikt?
Zijn deze tabletten groot?

Hey damocell! wat versta je onder groot? :)
heb er deze ochtend nog 3 binnen gegooid (iedereen wordt ziek dus kan ik wat extra defence gebruiken :cool:)
ik vind ze goed te slikken! zit ook niet in een cap dat zo soms wat plakkerig in je mond is maar is geperst denk ik, slikt beter vind ik persoonlijk.. maar de pil is wel groter dan bvb eum de pre-wo powerpill..

Body en fit

Kreeg net een mailtje van jullie over jullie eigen pre workout. Hebben jullie daar al samples van? En zoja hoe en waar kunnen die aangevraagd worden

Stuur mij maar een PM met naam en adres dan komt het goed:)

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:37 ----------

Heb toch nog ff een vraagje. Ik open dus net mijn natadrol pakje. Toen viel me al op dat er op het plastic aan de binnenkant kleine deeltjes zitten( lijkt wel of het stof is). Toen ik het plastic van de dop had afgehaald en de dop eraf draaide zat er een soort van wit dingetje die de natadrol nog sealde zeg maar. Dit dingetje viel er echt zo af zonder dat ik hem aanraakte en toen keek ik op de rand van waar hij op lag zeg maar en het lijkt alsof die al is geopend is ofso. Is dat normaal of is er misschien iets kapot gegaan ofso denken jullie?

Het plastic om de dop is de 100% 1e gebruikersgarantie. De pot is niet open geweest. Deze zit erom omdat innerseals niet altijd even goed sluiten. Niet aan de hand dus:)

Omdat je spieren schreeuwen om carbs.
Je hebt tijdens je KT net als je Glycogeen verbrand en de celwanden van je spieren staan vol open voor het opnemen van snelle suikers voor het aanvullen van de voorraad glycogeen. Het ontbreken van carbs kan er toe leiden dat spierweefsel wordt afgebroken om die tekorten aan te vullen, dus spierafbraak.

Tevens verhogen de carbs je insulinespiegel, waar als voordeel heeft dat de voedingsstoffen uit je post workout maaltijd beter worden opgenomen in je bloed en dus ook je spieren.

Dus...direct na de training zijn snelle carbs je beste vrienden en half uur daarna lekker smikkelen van een eiwitrijke maaltijd.:p

Hallo BF's, Zojuist een aanbieding gehad van Preworkout power. Hoe is dit supplement in vergelijking met TMS? Mijn TMS is bijna leeg en vroeg me af hoe Preworkout power zich verhoud tegenover TMS.

Bedankt grtz

Hallo BF's, Zojuist een aanbieding gehad van Preworkout power. Hoe is dit supplement in vergelijking met TMS? Mijn TMS is bijna leeg en vroeg me af hoe Preworkout power zich verhoud tegenover TMS.

Bedankt grtz

Pre-Workout Power neem je puur voor de training. TMS is meer een totaal product ook voor na de training en op rustdagen 's ochtends. Toch wel behoorlijk verschillende producten die je zelfs kunt combineren.

oke snel vraagje, kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de Bodyenfitshop Creapure Creatine, en de pre work out power?

oke snel vraagje, kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de Bodyenfitshop Creapure Creatine, en de pre work out power?

Pre-Workout Power is een mix van ingredienten & stimulanten voor kracht, uithoudingsvermogen, giga pomp, energie enz... deze neem je puur voor de training. (staat er allemaal bij) CreaPure is puur een goede Creatine. Samen zelfs een goede combi:D

Net de Weight Gainer Max geproefd, smaakte goed, vond hem wel erg zoet, dus de volgende poging ga ik met andere water/poeder verhouding doen denk :P
Wat wel meteen opviel is de fijne structuur, dit in vergelijking met de groffe structuur van de Mammoth die ik daarvoor gebruikte! ;)
Bevalt prima dus :D

Bnf,

Hebben jullie ook fish caps zonder dat je fish burps krijgt. Zit dus een beschermlaagje over.
Heb 't ooit gelezen bij Amerikaanse forums.

Tnx.

Omdat je spieren schreeuwen om carbs.
Je hebt tijdens je KT net als je Glycogeen verbrand en de celwanden van je spieren staan vol open voor het opnemen van snelle suikers voor het aanvullen van de voorraad glycogeen. Het ontbreken van carbs kan er toe leiden dat spierweefsel wordt afgebroken om die tekorten aan te vullen, dus spierafbraak.

Tevens verhogen de carbs je insulinespiegel, waar als voordeel heeft dat de voedingsstoffen uit je post workout maaltijd beter worden opgenomen in je bloed en dus ook je spieren.

Dus...direct na de training zijn snelle carbs je beste vrienden en half uur daarna lekker smikkelen van een eiwitrijke maaltijd.:p

Suikers na de training zijn niet perse nodig.

Bedankt grtz

Preworkout is in mijn ervaring een stuk sterker kwa energie. :)

-Leon

Net de Weight Gainer Max geproefd, smaakte goed, vond hem wel erg zoet, dus de volgende poging ga ik met andere water/poeder verhouding doen denk :P
Wat wel meteen opviel is de fijne structuur, dit in vergelijking met de groffe structuur van de Mammoth die ik daarvoor gebruikte! ;)
Bevalt prima dus :D

Dat horen wij graag! :thumbs:

Bnf,

Hebben jullie ook fish caps zonder dat je fish burps krijgt. Zit dus een beschermlaagje over.
Heb 't ooit gelezen bij Amerikaanse forums.

Tnx.

Al geprobeerd voor een maaltijd? En anders met melk. Works wonders for me!

-Leon

Preworkout is in mijn ervaring een stuk sterker kwa energie. :)

-Leon

Dat horen wij graag! :thumbs:

Al geprobeerd voor een maaltijd? En anders met melk. Works wonders for me!

-Leon

Nee! Bedankt voor de tip. Heb je dan gelijk een tip welke te nemen? Scheelt me zoekwerk naar kwaliteit bla bla.
Gracias!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven