MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net de Weight Gainer Max geproefd, smaakte goed, vond hem wel erg zoet, dus de volgende poging ga ik met andere water/poeder verhouding doen denk :P
Wat wel meteen opviel is de fijne structuur, dit in vergelijking met de groffe structuur van de Mammoth die ik daarvoor gebruikte! ;)
Bevalt prima dus :D

:thumbs: De Weight Gainer Max loopt ook als een raket!

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

Bnf,

Hebben jullie ook fish caps zonder dat je fish burps krijgt. Zit dus een beschermlaagje over.
Heb 't ooit gelezen bij Amerikaanse forums.

Tnx.

Fish Oil Optimum

28.09.2010:
Parcel sorted at sorting centre

Nog even wachten :D hopen dat hij voor 16 uur komt dan kan ik hem vanmiddag gelijk testen.

Ilco, als ik 3 potten Micellar Casein van B&F koop, betaal ik voor die derde pot dan ook de prijs met bulkkorting die je op 2 potten krijgt van 25EUR?

Thx Bro! Betere service dan bij jullie lijkt wel onmogelijk...

Lean Gain is vanaf vandaag ook direct leverbaar.

De beste Gainer in de markt en suikervrij!

(De smaken Aardbei en Choco volgen vanaf begin volgende week)

is mijn pakketje al verzonden? referentienummer: 142355

yeahh bezorgd :D Bedankt voor de samples en de beker :)

Vanmiddag dus maar eens proberen, een halve scoop denk ik he?
Ik moet vanavond nog op visite dus kan niet al te veel stuiteren haha.

is mijn pakketje al verzonden? referentienummer: 142355

Ja, zal vandaag wel komen:)

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

yeahh bezorgd :D Bedankt voor de samples en de beker :)

Vanmiddag dus maar eens proberen, een halve scoop denk ik he?
Ik moet vanavond nog op visite dus kan niet al te veel stuiteren haha.

:D dan maar even beginnen met een halve scoop;)

even een vraagje, zit toevallig één van de winkels in de buurt van het station van Zwolle of Amersfoort? Ik kom hier namelijk regelmatig langs met de trein naar m'n stage :D

even een vraagje, zit toevallig één van de winkels in de buurt van het station van Zwolle of Amersfoort? Ik kom hier namelijk regelmatig langs met de trein naar m'n stage :D

Body & Fit Zwolle
Thorbeckegracht 38
Zwolle
038-4234377

Zolang je maar niet vergeet ook een carb load te doen.
Da's belangrijker direct na je training.
Whey kan een half uur later ook wel.;)

Niet per se, ik ben nu sinds een paar weken met een carb cycling programma bezig. Echt geniaal is dat programma. Tijdens men refeed ga ik alles aanvullen idd en zie je ook in de spiegel dat je spieren vol staan. Wat ik doe is meteen na een intensieve training, 1 schepje en half whey perfection strawberry in 400 ml water en na men douche (30 min, max 1 uur) een stevige muscle meal. Ik maak iig veel gebruik van men pot whey perfection, that's for sure :D

Net de Weight Gainer Max met iets betere verhouding geprobeerd, smaakt beter :zuip:

Ik zit er ook over te denken om binnenkort de WG bij jullie te kopen, maar ik had een paar vraagjes:
1. Zijn er verzendkosten bij de bestelling van 4kg?
2. Hoelang duurt het gemiddeld dat je bestelling binnen hebt?
3. Als er niemand thuis is, wat dan?
Alvast bedankt:)

Ik zit er ook over te denken om binnenkort de WG bij jullie te kopen, maar ik had een paar vraagjes:

1. Zijn er verzendkosten bij de bestelling van 4kg? Nee

2. Hoelang duurt het gemiddeld dat je bestelling binnen hebt?
Voor 18:00 uur direct verzonden - dus de volgende dag is huis!

3. Als er niemand thuis is, wat dan?
Komen ze nog een keer, daarna afhalen op het postkantoor

Altijd goed:D

Oke bedankt, ga hem bestellen!
Zit er overigens een shakebaker bij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven