XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk mn potje eiwit op :D

Daarom ook Whey Perfection besteld :D hopelijk smaakt coconut nog altijd zo goed als een tijdje geleden :P

Vraagje ivm Lean Gain. Is dit ongeveer dezelfde samenstelling als Mass & Muscle, en dan bedoel ik ook qwa dikte en viscositeit?

Ja, zal vandaag wel komen:)

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

vandaag weer niks ontvangen :(

Vreemd, ik ga er morgenochtend direct voor je achteraan. Ik neem dan ook contact met je op via email. Ik regel het:)

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Vraagje ivm Lean Gain. Is dit ongeveer dezelfde samenstelling als Mass & Muscle, en dan bedoel ik ook qwa dikte en viscositeit?

Ja, wel vergelijkbaar. Al kan ik dit nu even moeilijk aangeven. Moet wel zeggen dat ik heel tevreden ben over de smaken, oplosbaarheid, stuctuur.. bij de nieuwe Lean Gain. (0 suikers!)

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Eindelijk mn potje eiwit op :D

Daarom ook Whey Perfection besteld :D hopelijk smaakt coconut nog altijd zo goed als een tijdje geleden :P

Zeker!:D Dank je!

Ik heb maandag avond mijn bestelling gedaan.
Wanneer krijg ik dan ongeveer mijn bestelling in de bus? (ik woon in België )

Dank je voor je antwoord :D

Ik had nog een vraagje, misschien voor de toekomst. Ik kom net in een ander topic deze tegen:
Mass en Muscle
Samenstelling per 100 gram
Kcal 457
Eiwit 34,00
Vet 8,8
Koolhydraten 51,00
Voedingsvezels 9,30
ipv de andere gainer:
Kcal 391
Kj 1646
Eiwit 23 gr
Koolhydraten 68,7 gr
Vet 2,7 gr

En ze kosten nu precies hetzelfde! Is de M&M dan niet een veel geschiktere gainer, en is hij normaal een stuk duurder ofzo?

Ik had nog een vraagje, misschien voor de toekomst. Ik kom net in een ander topic deze tegen:
Mass en Muscle
Kcal 457
Eiwit 34,00
Vet 8,8
Koolhydraten 51,00
Voedingsvezels 9,30
ipv de andere gainer:
Kcal 391
Kj 1646
Eiwit 23 gr
Koolhydraten 68,7 gr
Vet 2,7 gr

En ze kosten nu precies hetzelfde! Is de M&M dan niet een veel geschiktere gainer, en is hij normaal een stuk duurder ofzo?

Het wordt verwarrend:D

We hebben:
Weight Gainer Max
Mass & Muscle
Lean Gain

Weight Gainer Max is de vervanger voor Mammoth. Mass & Muscle is ook geschikt als maaltijdvervanger en iets meer hoogwaardig. (dus het antwoord is..ja) De Lean Gain is net vandaag binnen (komen nog 2 smaken bij volgende week) en is het beste. De Mass & Muscle is nu scherp in prijs.

Oke, in dat geval jammer dat ik die nu pas tegen kom. Maar goed, je kan niet alles hebben.:P

Ik heb net weer een bestelling geplaatst.

Referentie:143495

Kun je er deze keer een shakebeker bij doen???? En graag wat samples, ben het vergeten erbij te vermelden. :D

Alvast bedankt. :)

laatste 2 potten no-xplode vandaag binnen gehad!
thnx voor de snelle service! ben niets anders gewend ;)

heb m'n pot whey weer binnen, heb nu al zin in in morgen om zo'n lekkere chocoshake te pakken :D

top service weer! (preworkout sample is ook binnen ^_^)

Ik heb net weer een bestelling geplaatst.

Referentie:143495

Kun je er deze keer een shakebeker bij doen???? En graag wat samples, ben het vergeten erbij te vermelden. :D

Alvast bedankt. :)

Regel ik. Versturen we morgen direct:)

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

heb m'n pot whey weer binnen, heb nu al zin in in morgen om zo'n lekkere chocoshake te pakken :D

top service weer! (preworkout sample is ook binnen ^_^)

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

laatste 2 potten no-xplode vandaag binnen gehad!
thnx voor de snelle service! ben niets anders gewend ;)

:thumb:

zojuist weer bestelling gedaan referentie 143530
zal mij benieuwen die preworkout power!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven