Oke bedankt, ga hem bestellen!
Zit er overigens een shakebaker bij?
Ja
Dank je!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke bedankt, ga hem bestellen!
Zit er overigens een shakebaker bij?
Dank je!Ja, zal vandaag wel komen
---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------
vandaag weer niks ontvangen![]()
Ja, zal vandaag wel komen
---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------
vandaag weer niks ontvangen![]()
Vreemd, ik ga er morgenochtend direct voor je achteraan. Ik neem dan ook contact met je op via email. Ik regel het
---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------
Vraagje ivm Lean Gain. Is dit ongeveer dezelfde samenstelling als Mass & Muscle, en dan bedoel ik ook qwa dikte en viscositeit?
Ja, wel vergelijkbaar. Al kan ik dit nu even moeilijk aangeven. Moet wel zeggen dat ik heel tevreden ben over de smaken, oplosbaarheid, stuctuur.. bij de nieuwe Lean Gain. (0 suikers!)
---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------
Eindelijk mn potje eiwit op![]()
Daarom ook Whey Perfection besteldhopelijk smaakt coconut nog altijd zo goed als een tijdje geleden
![]()
Zeker!Dank je!
Ik heb maandag avond mijn bestelling gedaan.
Wanneer krijg ik dan ongeveer mijn bestelling in de bus? (ik woon in België )
Ik had nog een vraagje, misschien voor de toekomst. Ik kom net in een ander topic deze tegen:
Mass en Muscle
Samenstelling per 100 gram
Kcal 457
Eiwit 34,00
Vet 8,8
Koolhydraten 51,00
Voedingsvezels 9,30
ipv de andere gainer:
Samenstelling per 100 gram
Kcal 391
Kj 1646
Eiwit 23 gr
Koolhydraten 68,7 gr
Vet 2,7 gr
En ze kosten nu precies hetzelfde! Is de M&M dan niet een veel geschiktere gainer, en is hij normaal een stuk duurder ofzo?

Ik heb net weer een bestelling geplaatst.
Referentie:143495
Kun je er deze keer een shakebeker bij doen? En graag wat samples, ben het vergeten erbij te vermelden.
Alvast bedankt.![]()

heb m'n pot whey weer binnen, heb nu al zin in in morgen om zo'n lekkere chocoshake te pakken
top service weer! (preworkout sample is ook binnen ^_^)

laatste 2 potten no-xplode vandaag binnen gehad!
thnx voor de snelle service! ben niets anders gewend![]()
zojuist weer bestelling gedaan referentie 143530
zal mij benieuwen die preworkout power!!
Dank je!