Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gisteren voor het eerst pre workout power gebruikt en werkt echt super chill. Goede pomp en veel energie en kracht. Een echte aanrader!
Ik vind deze http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitrepen/optimum-nutrition/complete-protein-diet-bars zelf erg lekker, vooral de toasted coconut en dat terwijl ik geen cocos lust. En niet duur, vergeleken de andere repen.
Helemaal mee eens. Goede repen en de smaken zijn echt fantastisch.Zie net dat een bepaalde smaak weer op voorraad is, moesten jullie nu Paypal als betalingsoptie hebben kon ik meteen bestellen![]()

Helemaal mee eens. Goede repen en de smaken zijn echt fantastisch.
Hee, je kunt ze ook per stuk bestellen .. Staat me bij dat dat eerst niet kon
* vraagt zich af waarom hij er laatst niet een paar bij besteld heeft om te proberen
Deze service hebben we inderdaad al even
heerlijke knaltraining gehad en een lekkere pomp (veel meer als gister). Het effect werd alleen wel wat minder na een half uur maar iig (nog) geen crash of iets dergelijks.Nou gister een halve scoop geprobeerd, het voelde goed aan, na 20 minuten begon ik me echt lekker te voelen en scherp te blijven. Een beetje te vergelijken met de power pill alleen dan in een veel hogere dosering. Lekker op getraind met veel focus, was de hele training lekker scherp.
Vanochtend een hele scoop genomen, man dat voelde goedheerlijke knaltraining gehad en een lekkere pomp (veel meer als gister). Het effect werd alleen wel wat minder na een half uur maar iig (nog) geen crash of iets dergelijks.
Al met al een zeer goed product, zeker voor die prijs!
Is het nou 30 doseringen van 1 scoop of 30 van een halve scoop per pot?
Alleen jammer dat dat echte happy rush gevoel uitbleef zoals met de eerste keer NOXpump, maarja daar neem je het niet voor natuurlijk. Erg benieuwd hoe het me op de langere termijn bevalt.

Is de power pre-workout beter dan de NO-Explode?
Ik wil een pre workout proberen en zag juist jullie reclame mail over de power preworkout.
Graag meer uitleg hierover. dank U![]()
Ik wil jullie complementeren met de levering..
10:21u (Uw bestelling bij Body en Fitshop)
10:40u (Uw bestelling is verzonden)
Zaterdag laat ik weten hoe mijn Prepower bevalt in combinatie met TMS
Grtzz
@Lockon.... 30gram*30servings is 900 gram wiskunde is niet moeilijk

Hoe zwaar en hoe lang ben je (Ilco of Leon wie het geschreven heeft)?

Paypal doet volgens mij lastig met veel producten in sportvoeding maar ik zal eens informeren.![]()

Als je bij de concurrent kijkt: XXL die hebben we de optie om met paypal te betalen. Zou echt super zijn als het ook bij jullie mogelijk zou zijn![]()