XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste eiwitreep van jullie ?

Heeft een vrouw wat aan Nitrix?
Ik wil de No Explode en Cellmass stack iniedergeval uitproberen.(eigenlijk keek ik alleen voor No Explode)
Vanavond of morgen vroeg wil ik een bestelling gaan doen.:)

Gisteren voor het eerst pre workout power gebruikt en werkt echt super chill. Goede pomp en veel energie en kracht. Een echte aanrader!

Beste eiwitreep van jullie ?

De beste eiwitreep is zonder twijfel de Zero Impact Bar van VPX maar deze is niet lekker. Ik neem zelf veel de Carbrite Bars van Universal of de Low Carb van Interactive:)

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Gisteren voor het eerst pre workout power gebruikt en werkt echt super chill. Goede pomp en veel energie en kracht. Een echte aanrader!

:thumbs: Pre-Workout Powerrrr!

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

We hebben deze week trouwens Volumaize voor 29,95 !

Zie net dat een bepaalde smaak weer op voorraad is, moesten jullie nu Paypal als betalingsoptie hebben kon ik meteen bestellen ;)

Zie net dat een bepaalde smaak weer op voorraad is, moesten jullie nu Paypal als betalingsoptie hebben kon ik meteen bestellen ;)

Paypal doet volgens mij lastig met veel producten in sportvoeding maar ik zal eens informeren.:)

Nou gister een halve scoop geprobeerd, het voelde goed aan, na 20 minuten begon ik me echt lekker te voelen en scherp te blijven. Een beetje te vergelijken met de power pill alleen dan in een veel hogere dosering. Lekker op getraind met veel focus, was de hele training lekker scherp.

Vanochtend een hele scoop genomen, man dat voelde goed :D heerlijke knaltraining gehad en een lekkere pomp (veel meer als gister). Het effect werd alleen wel wat minder na een half uur maar iig (nog) geen crash of iets dergelijks.

Al met al een zeer goed product, zeker voor die prijs!
Is het nou 30 doseringen van 1 scoop of 30 van een halve scoop per pot?

Alleen jammer dat dat echte happy rush gevoel uitbleef zoals met de eerste keer NOXpump, maarja daar neem je het niet voor natuurlijk. Erg benieuwd hoe het me op de langere termijn bevalt.

Ik wil jullie complementeren met de levering..

10:21u (Uw bestelling bij Body en Fitshop)
10:40u (Uw bestelling is verzonden)

Zaterdag laat ik weten hoe mijn Prepower bevalt in combinatie met TMS

Grtzz

@Lockon.... 30gram*30servings is 900 gram wiskunde is niet moeilijk

Laatst bewerkt:
Is de power pre-workout beter dan de NO-Explode?
Ik wil een pre workout proberen en zag juist jullie reclame mail over de power preworkout.
Graag meer uitleg hierover. dank U:)

Nou gister een halve scoop geprobeerd, het voelde goed aan, na 20 minuten begon ik me echt lekker te voelen en scherp te blijven. Een beetje te vergelijken met de power pill alleen dan in een veel hogere dosering. Lekker op getraind met veel focus, was de hele training lekker scherp.

Vanochtend een hele scoop genomen, man dat voelde goed :D heerlijke knaltraining gehad en een lekkere pomp (veel meer als gister). Het effect werd alleen wel wat minder na een half uur maar iig (nog) geen crash of iets dergelijks.

Al met al een zeer goed product, zeker voor die prijs!
Is het nou 30 doseringen van 1 scoop of 30 van een halve scoop per pot?

Alleen jammer dat dat echte happy rush gevoel uitbleef zoals met de eerste keer NOXpump, maarja daar neem je het niet voor natuurlijk. Erg benieuwd hoe het me op de langere termijn bevalt.

30 volle doseringen per pot!:)

Met een volle scoop is de rush voor mij zelfs een beetje te

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

Is de power pre-workout beter dan de NO-Explode?
Ik wil een pre workout proberen en zag juist jullie reclame mail over de power preworkout.
Graag meer uitleg hierover. dank U:)

Technisch qua ingredienten en werking veel beter, hoe gek dat ook klinkt. Maar dat kun je zelf ook beoordelen aan de ingredienten. Ik ken serieus geen beter product (wereldwijd) qua samenstelling.

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Ik wil jullie complementeren met de levering..

10:21u (Uw bestelling bij Body en Fitshop)
10:40u (Uw bestelling is verzonden)

Zaterdag laat ik weten hoe mijn Prepower bevalt in combinatie met TMS

Grtzz

@Lockon.... 30gram*30servings is 900 gram wiskunde is niet moeilijk

:thumb: Zeer goede combi! Keep us posted:)

Zo de pre-workout power besteld kijken of deze goed is want die kre-alkalyn is echt top.
en samples zijn altijd welkom he.
ref: 143616

Hoe zwaar en hoe lang ben je (Ilco of Leon wie het geschreven heeft :P)?

:eek: dat moet niet kunnen inderdaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven