MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F

ik had een pot mammoth besteld.
maar nu heb ik ipv die mammoth 1 x 4000gr en 1 x 2000gr weight gainer max gehad van B&F

op zich vind ik dit niet zo erg, maar ik kan op de site van B&F nergens wat over dit product vinden.

ok dan ben al verkocht voor the pre workout .;) Ik zoek ook welke vitamies of vetzuren ik nodig zou kunnen hebben heb nu vit a en d zou omega - 3 goed zijn of beter gezegd belangrijk zijn? ook zoek ik een goede fat burner kan je mij daar ook wat uitleg over geven zo bestel ik ineens alles in 1 keer.:D

ok dan ben al verkocht voor the pre workout .;) Ik zoek ook welke vitamies of vetzuren ik nodig zou kunnen hebben heb nu vit a en d zou omega - 3 goed zijn of beter gezegd belangrijk zijn? ook zoek ik een goede fat burner kan je mij daar ook wat uitleg over geven zo bestel ik ineens alles in 1 keer.:D

Omega-3 Now Foods, makkelijke keuze. Top kwaliteit voor een hele nette prijs.

goed Multi; Alive!

Een goede fatburner kun je meer kanten mee op maar Animal Cuts is heel compleet.

Dank je!:)

Nou ik heb mijn bestelling (4kg gainer max) ook binnen. Grote emmer, had ik even niet bij nagedacht:p Ik dacht alleen dat er een shakebeker bij zat?
Nou goed, ik ben benieuwd.

Referentienummer:143391

Heel erg bedankt, nu al een tevreden klant.

Als fat burner had ik de lipo 6 x gevonden is animal cuts dan beter of? en voor vrouwen welke fat burner? idem als voor mannen?

Referentienummer:143391

Heel erg bedankt, nu al een tevreden klant.

morgen in huis:)

---------- Toegevoegd om 16:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

Als fat burner had ik de lipo 6 x gevonden is animal cuts dan beter of? en voor vrouwen welke fat burner? idem als voor mannen?

Lipo-6 X is natuurlijk ook perfect. (zowel voor dames als heren)

Hallo BF, zojuist Creapur besteld (Referentienummer: 143699).

Het leveringsadres is online gewijzigd en is niet dezelfde als die van mijn betaling. Gewoon effe laten weten.

groetjes.

Laatst bewerkt:
hallo BF, ik wil effe zeggen dat jullie minder kwistig met dat "morgen in huis" moeten rondstrooien.:D Ik moet altijd meer dan een week wachten :)

grt.

jahoor ,ik had laatst wel 40 verschillende producten met een hele vriendengroep besteld, eind van de middag, het was er binnen 24h..

hallo BF, ik wil effe zeggen dat jullie minder kwistig met dat "morgen in huis" moeten rondstrooien.:D Ik moet altijd meer dan een week wachten :)

grt.

Ik heb al zo'n 6-8 x besteld in de laatste 2 maanden, elke x stipt volgende dag in huis. :D (weekend niet meegerekend uiteraard)

PB gestuurd :D

Hi Ilco, leon

Redden jullie het nog een beetje? nog steeds gekkenhuis met de actie van Pre work out powerrrrrrrrrrrrrrr!!

Bestelling van gisteren zoals altijd weer netjes binnen 24 uur afgeleverd.
Pre workout Power getest, review in andere topic achter gelaten.

PRE WORK OUT POWER OP ALLE FRONTEN EEN DIKKE 10:bow:

B&F :thumbs:

( het is bijna 6 uur en ik heb nog steeds energiekick, voor mij is dat bijzonder aangenaam ik heb namelijk een longziekte, vaak ben ik na een zware training kapot. :rolleyes: Wat zou er gebeuren als ik het een half uurtje voor coïtus inneem?):D

Tot hoelaat bezorgd tnt? Het is al half 7 en er staat dit 30.09.2010: Driver is on the way

Heeft iemand ervaring met Natural Test? Ik wil het nu nog niet gebruiken omdat ik door gewoon goed eten en trainen nog genoeg winst kan behalen. Maar misschien iets voor de toekomst :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven