- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey B&F
ik had een pot mammoth besteld.
maar nu heb ik ipv die mammoth 1 x 4000gr en 1 x 2000gr weight gainer max gehad van B&F
op zich vind ik dit niet zo erg, maar ik kan op de site van B&F nergens wat over dit product vinden.

Ik zoek ook welke vitamies of vetzuren ik nodig zou kunnen hebben heb nu vit a en d zou omega - 3 goed zijn of beter gezegd belangrijk zijn? ook zoek ik een goede fat burner kan je mij daar ook wat uitleg over geven zo bestel ik ineens alles in 1 keer.
ok dan ben al verkocht voor the pre workout .Ik zoek ook welke vitamies of vetzuren ik nodig zou kunnen hebben heb nu vit a en d zou omega - 3 goed zijn of beter gezegd belangrijk zijn? ook zoek ik een goede fat burner kan je mij daar ook wat uitleg over geven zo bestel ik ineens alles in 1 keer.
![]()

Nou ik heb mijn bestelling (4kg gainer max) ook binnen. Grote emmer, had ik even niet bij nagedachtIk dacht alleen dat er een shakebeker bij zat?
Nou goed, ik ben benieuwd.

Referentienummer:143391
Heel erg bedankt, nu al een tevreden klant.

Als fat burner had ik de lipo 6 x gevonden is animal cuts dan beter of? en voor vrouwen welke fat burner? idem als voor mannen?
Hallo BF, zojuist Creapur besteld (Referentienummer: 143699).
Het leveringsadres is online gewijzigd en is niet dezelfde als die van mijn betaling. Gewoon effe laten weten.
groetjes.
Morgen in huis!
Ik moet altijd meer dan een week wachten 
hallo BF, ik wil effe zeggen dat jullie minder kwistig met dat "morgen in huis" moeten rondstrooien.Ik moet altijd meer dan een week wachten
grt.
Geef mij het referentienummer eenshallo BF, ik wil effe zeggen dat jullie minder kwistig met dat "morgen in huis" moeten rondstrooien.Ik moet altijd meer dan een week wachten
grt.
hallo BF, ik wil effe zeggen dat jullie minder kwistig met dat "morgen in huis" moeten rondstrooien.Ik moet altijd meer dan een week wachten
grt.
(weekend niet meegerekend uiteraard)
Wat zou er gebeuren als ik het een half uurtje voor coïtus inneem?)
Tot hoelaat bezorgd tnt? Het is al half 7 en er staat dit 30.09.2010: Driver is on the way