Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Ilco, leon

Redden jullie het nog een beetje? nog steeds gekkenhuis met de actie van Pre work out powerrrrrrrrrrrrrrr!!

Bestelling van gisteren zoals altijd weer netjes binnen 24 uur afgeleverd.
Pre workout Power getest, review in andere topic achter gelaten.

PRE WORK OUT POWER OP ALLE FRONTEN EEN DIKKE 10:bow:

B&F :thumbs:

( het is bijna 6 uur en ik heb nog steeds energiekick, voor mij is dat bijzonder aangenaam ik heb namelijk een longziekte, vaak ben ik na een zware training kapot. :rolleyes: Wat zou er gebeuren als ik het een half uurtje voor coïtus inneem?):D

:thumb: Een half uurtje tevoren... :D dat werkt!

Dank je, voor het compliment!!

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Natural Test bevat D-Aspartic Acid daar is behoorlijk wat onderbouwing voor. Alle US merken vallen ook over elkaar heen om het op de markt te brengen. We zijn het eerste Europese merk.

Heeft iemand ervaring met Natural Test? Ik wil het nu nog niet gebruiken omdat ik door gewoon goed eten en trainen nog genoeg winst kan behalen. Maar misschien iets voor de toekomst :).

geen ervaring met natural test zelf, wel veel gelezen over de producten die erin zitten, WillyW was ook heel positief erover (D-asp)..
Zal zeggen, je hebt soortgelijke supps (van bekende merken) die veel meer kosten maar waar hetzelfde in zit :)

Hi Ilco, leon

Redden jullie het nog een beetje? nog steeds gekkenhuis met de actie van Pre work out powerrrrrrrrrrrrrrr!!

Bestelling van gisteren zoals altijd weer netjes binnen 24 uur afgeleverd.
Pre workout Power getest, review in andere topic achter gelaten.

PRE WORK OUT POWER OP ALLE FRONTEN EEN DIKKE 10:bow:

B&F :thumbs:

( het is bijna 6 uur en ik heb nog steeds energiekick, voor mij is dat bijzonder aangenaam ik heb namelijk een longziekte, vaak ben ik na een zware training kapot. :rolleyes: Wat zou er gebeuren als ik het een half uurtje voor coïtus inneem?):D

POMP POMP POMP :D!!!

wie schrijft er een review over in de supplementen sectie?? :eyebrow:

Goede argumenten, daar kan ik wat mee! Bedankt... :p

Natural Test bevat D-Aspartic Acid daar is behoorlijk wat onderbouwing voor. Alle US merken vallen ook over elkaar heen om het op de markt te brengen. We zijn het eerste Europese merk.

Klopt, heb ook positieve dingen gelezen over dat ingredient. Zelf vind ik zoiets meer iets voor als ik op een plateau zit om is te proberen. Momenteel ga ik heel goed vooruit, maar misschien over een tijdje wel een optie om is te proberen.

geen ervaring met natural test zelf, wel veel gelezen over de producten die erin zitten, WillyW was ook heel positief erover (D-asp)..
Zal zeggen, je hebt soortgelijke supps (van bekende merken) die veel meer kosten maar waar hetzelfde in zit :)

Bedankt voor je reactie! Ben je nog van plan om het te proberen?

Wat maakt eigenlijk dat die shakes van jullie zo zoet zijn? Ik proef net suiker... Ik heb het dan over de whey perfection.

Mvg

Wat maakt eigenlijk dat die shakes van jullie zo zoet zijn? Ik proef net suiker... Ik heb het dan over de whey perfection.

Mvg

Smaakaroma (schijnt vrij ingewikkeld te zijn):cool: dat is tegenwoordig wat de smaak maakt en ook exclusief blijft voor merken.

wie schrijft er een review over in de supplementen sectie?? :eyebrow:

He Steven,

Nog bedankt voor je antwoord m.b.t. ALIVE, ik vroeg het omdat het voor mijn vrouw was, heb ze besteld, en ze is er tevreden over, blij toe.

wie schrijft er....... ? Zat wel met de gedachte te spelen om het te doen echter wordt mijn mening niet zo gewaardeerd. Omdat ik geen zin heb in domme discussies met een paar mafkezen op dit forum, beter iemand anders.
Enjoy the weekend!

He Steven,

Nog bedankt voor je antwoord m.b.t. ALIVE, ik vroeg het omdat het voor mijn vrouw was, heb ze besteld, en ze is er tevreden over, blij toe.

wie schrijft er....... ? Zat wel met de gedachte te spelen om het te doen echter wordt mijn mening niet zo gewaardeerd. Omdat ik geen zin heb in domme discussies met een paar mafkezen op dit forum, beter iemand anders.
Enjoy the weekend!

Slaat inderdaad nergens op:rolleyes: Laat je er in ieder geval niet door beinvloeden, ik vind het een hele nette review die je zo kunt plaatsen. Nice weekend!:)

-ilco

Laatst bewerkt:
net mijn bestelling geplaatst ref. nr: 143857
tzal jammer genoeg maar voor maandag zijn aangezien ze hier in ons belgenlandje te lui zijn om de zaterdag te rijden :)

en bij ons zijn ze te lui om dezelfde dag nog te leveren..ze gaan liever staken, stelletje @!&&#%#%(**%$#!%&

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Trouwens, krijgen DBBers ook korting bij jullie ? kan nergens iets vinden, maar pies niet graag naast de pot:D

en bij ons zijn ze te lui om dezelfde dag nog te leveren..ze gaan liever staken, stelletje @!&&#%#%(**%$#!%&

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:37 ----------

Trouwens, krijgen DBBers ook korting bij jullie ? kan nergens iets vinden, maar pies niet graag naast de pot:D

Nee, de prijzen zijn al zo laag (serieus) :D

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Zal straks eens kijken, eerst werken:D

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

net mijn bestelling geplaatst ref. nr: 143857
tzal jammer genoeg maar voor maandag zijn aangezien ze hier in ons belgenlandje te lui zijn om de zaterdag te rijden :)

Dank je!:)Dat is jammer inderdaad.

DBB'ers krijgen extra service (zoals gratis aanbiedingen, extra samples of speciale samples op verzoek). Misschien valt er iets af te spreken als je heel erg veel ineens besteld, of een contract voor lange tijd aan gaat :)

nee, wilde alleen weten of dat er iets algemeen afgesproken is of niet. Niet dat ik derek de enige ben die "anoniem" besteld, terwijl je via DBB korting kunt krijgen.
Maar gratis samples en dat soort dingen is fine by me.. goed zat.

Thx

DBB'ers krijgen extra service (zoals gratis aanbiedingen, extra samples of speciale samples op verzoek). Misschien valt er iets af te spreken als je heel erg veel ineens besteld, of een contract voor lange tijd aan gaat :)

Dank je, klopt precies! We doen ons best:) Voor een grotere bestelling mag je altijd even mailen;)

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

nee, wilde alleen weten of dat er iets algemeen afgesproken is of niet. Niet dat ik derek de enige ben die "anoniem" besteld, terwijl je via DBB korting kunt krijgen.
Maar gratis samples en dat soort dingen is fine by me.. goed zat.

Thx

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Referentienummer: 143699

grt.

Deze heb je gisteren bestelt met de optie "vooruitbetaling". Bestellingen met vooruitbetaling versturen we direct zodra de betaling binnen is. Dat is altijd minimaal een dag later, ook al betaal je via internet. (Via bv mistercash gaat je bestelling wel degelijk direct weg.)

Hey,

Na sample van Pre-Workout Power geprobeerd te hebben, moet ik zeggen dat het mij wel beviel. Merkte er aardig wat van, dus net maar besteld.

Als blijk van waardering, zijn andere samples van harte welkom ;)
Referentie nummer: 143886 :D

keep up the good work.

Hey,

Na sample van Pre-Workout Power geprobeerd te hebben, moet ik zeggen dat het mij wel beviel. Merkte er aardig wat van, dus net maar besteld.

Als blijk van waardering, zijn andere samples van harte welkom ;)
Referentie nummer: 143886 :D

keep up the good work.

Dank je voor het coimpliment! Deze bestelling gaat direct weg:)

Hey B&F, kan het zijn dat door de drukte mijn pakketje is blijven staan?
Referentie nummer: 143721

Mvg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven