Nee, gisteren bestelt en vandaag in huis. Althans gisteren direct verzonden![]()
Ik stuur je even een PM met track en trace, d'r staat alleen zending voorgemeld en TNT is mn huis al voorbij gereden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, gisteren bestelt en vandaag in huis. Althans gisteren direct verzonden![]()

Ik stuur je even een PM met track en trace, d'r staat alleen zending voorgemeld en TNT is mn huis al voorbij gereden.![]()

Woehh de sample is binnen, maandag even testen.
Zal bevindingen posten in het sample topic![]()

Jullie vinden mij vast wel heeeeel erg lief
Ik opende vandaag mijn brievenbus en zag niet 1, maar 2 grote enveloppen erin zitten
2 samples ipv 1 dus, maar mij hoor je niet klagen hoor
Zodra ik de Pre-Workout getest heb zal ik mijn bevindingen posten, maar ga eerst nog de no-xplode en black powder samples proberen zodat ik een mooie vergelijking kan maken
In ieder geval hartelijk bedankt!![]()
ik denk het. Je hebt goede connecties bij Body & Fit!!
---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------
ik denk het. Je hebt goede connecties bij Body & Fit!
Heel goed idee van de vergelijking..

Klopt, heb ook positieve dingen gelezen over dat ingredient. Zelf vind ik zoiets meer iets voor als ik op een plateau zit om is te proberen. Momenteel ga ik heel goed vooruit, maar misschien over een tijdje wel een optie om is te proberen.
Bedankt voor je reactie! Ben je nog van plan om het te proberen?
je moet niet maar half en half aan het trainen zijn en voedings e.d. nix in orde en dan denken "ik pak een goei supp en ik gain vanzelf".. zo denken er veel en dan komen ze op het forum klagen dat ze niet 5kg VVM zijn bijgekomen..
dan is het af en toe ook leuk om te lezen dat er mensen zijn die wel weten waarmee ze bezig zijn He Steven,
Nog bedankt voor je antwoord m.b.t. ALIVE, ik vroeg het omdat het voor mijn vrouw was, heb ze besteld, en ze is er tevreden over, blij toe.
wie schrijft er....... ? Zat wel met de gedachte te spelen om het te doen echter wordt mijn mening niet zo gewaardeerd. Omdat ik geen zin heb in domme discussies met een paar mafkezen op dit forum, beter iemand anders.
Enjoy the weekend!
) pakt de opti-women
ook echt goed spul! ze was tijdje geleden naar de apotheek gegaan voor vitamine C, kreeg ze een speciaal potje met fancy merk erop... 25euro!!!!!! WTF! zat enkel vitamine C in en 1 ander kruid dat naar mijn mening niet echt veel meerwaarde gaf.. vanaf die moment bestel ik ook haar vitamientjes
19,90 voor 120 caps, ze pakt wel maar 1cap per dag ipv de aanbevolen 3 (om de prijs wat te drukken en ook om rond de adh te blijven, als er veel mensen ziek worden e.d. verhoogt ze)
naja mijn tijd is beperkt maar help hier graag op het forum en B&F heeft mij altijd eerlijk behandeld, ze appreciëren mijn mening, ze mailen snel terug, bij fouten maken ze die direct goed, samples van whey perfection, .. daarom help ik, net zoals de meeste hier in dit topic, graag de andere mensen.. en tja ik ken ondertussen ook al bijna 1/3 van alle supps die ze verkopen
dus ik kan wel relatief goed helpen hier

Misschien bestaat het al,
maar is het ook mogelijk om een tanktop van jullie te verkrijgen met reclame op dan?
Zoiets zou wel leuk zijn denk ik.

Misschien bestaat het al,
maar is het ook mogelijk om een tanktop van jullie te verkrijgen met reclame op dan?
Zoiets zou wel leuk zijn denk ik.
Leuk idee, mannen! Zal het eens bij Ilco voorleggen. In iedergeval zijn er wel al weer gewone T-shirts en deze zitten super!
-Leon

Ik heb een T-shirt mogen ontvangen bij de bestelling, leuk shirt.![]()

heb je de vrouwen versie dan besteld of de standaard? mijn vriendin (nog niet vrouw) pakt de opti-women
ook echt goed spul! ze was tijdje geleden naar de apotheek gegaan voor vitamine C, kreeg ze een speciaal potje met fancy merk erop... 25euro!!!!!! WTF! zat enkel vitamine C in en 1 ander kruid dat naar mijn mening niet echt veel meerwaarde gaf.. vanaf die moment bestel ik ook haar vitamientjes
19,90 voor 120 caps, ze pakt wel maar 1cap per dag ipv de aanbevolen 3 (om de prijs wat te drukken en ook om rond de adh te blijven, als er veel mensen ziek worden e.d. verhoogt ze)
maar tegen dat potje op is, ga ik ook eens die alive one daily women's bestellen, is toch nog nét iets completer denk ik (geen zin om in detail uit te zoeken)
voor het review, ik schrijf het liever niet zelf omdat ik nogal als pro B&F wordt gezien en om deze reden mijn review mss niet serieus zal worden gezien..naja mijn tijd is beperkt maar help hier graag op het forum en B&F heeft mij altijd eerlijk behandeld, ze appreciëren mijn mening, ze mailen snel terug, bij fouten maken ze die direct goed, samples van whey perfection, .. daarom help ik, net zoals de meeste hier in dit topic, graag de andere mensen.. en tja ik ken ondertussen ook al bijna 1/3 van alle supps die ze verkopen
dus ik kan wel relatief goed helpen hier
![]()
en over die mafkeze... gewoon laten zeveren![]()
![]()
Leuk idee, mannen! Zal het eens bij Ilco voorleggen. In iedergeval zijn er wel al weer gewone T-shirts en deze zitten super!
-Leon
koste 5euro/stuk en echt beregoeie kwaliteit!bestelling geplaatst
ref : 144081
kwaliteit / prijs is niet te kloppen bij jullie![]()
bestaat/bestond al? ik heb er zo 2koste 5euro/stuk en echt beregoeie kwaliteit!

Het is niet helemaal goed gegaan met mijn bestelling. Ik had woensdag avond 2 potten weigth gainer max van 2kg besteld. Maar toen ik het gister binnen kreeg zat er maar 1 pot in de doos. Eerst dacht ik nog dat het in plaats van 2 potten van 2kg,1tje van 4kg is geworden maar dat is niet het geval. Referentie nummer van de bestelling was 143483. Ik weet niet of dit wel de goede plek is om dit te melden of dat ik even contact op moet nemen via de site.
Whey perfection die ik vorige week binnen gekregen had is echt geweldig trouwens![]()