AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn contest 2010 prijs (voor 100 euro naar keuze uit te zoeken supplementen) binnen!!! Echt ontzettent bedankt Body en Fitshop!!:D:D

..Whey perfection heb ik gelijk geprobeerd en ik moet eerlijk zeggen dat ik de smaak echt lekker vind:):D!! Nu natuurlijk wel benieuwd of ik progressie ga maken;)

Yow B&F,

Ik heb twee weken terug de actie WP besteld. 10 smaken x 2 + samples. Ik moet zeggen dat ik ze alle 10, geen uitzondering echt verschikkelijk lekker vond. Serieus, echt top. Mijn ranking

1: Chocolade
2: Cookies & Cream
3: Vannilla
4: Banana
5: Berry Blast
6: Strawberry
7: Sunny Peach
8: Sweet Apple
9: Creamy Coconut
10: Orange

Nu is het al weer op, omdat ik het ook door me kwark fl**ker. Dus maar een nieuw potje besteld in mijn favoriete smaak: Chocolade!! (lijk wel een wijf)

Vraagje: Mag er ipv een shakebeker een bidon bij? zou echt relaxt zijn!

Thanks
SWAT

Owja: 144134:p

Beste B&F,

Ben sinds kort overgestapt op whey perfection omdat ik heel veel whey gebruik en het voor mij qua prijs/kwaliteit de beste whey is. Nu zit ik alleen met een probleem. Heb de cookies & cream, en choco gehad maar vind ze toch iedere keer te zoet. Neem namelijk 2 scheppen whey per shake en meerdere keren per dag dus de zoete smaak zit me een beetje tegen.

Welke whey perfection is het minst zoet?

Alvast bedankt ;)

Beste B&F,

Ben sinds kort overgestapt op whey perfection omdat ik heel veel whey gebruik en het voor mij qua prijs/kwaliteit de beste whey is. Nu zit ik alleen met een probleem. Heb de cookies & cream, en choco gehad maar vind ze toch iedere keer te zoet. Neem namelijk 2 scheppen whey per shake en meerdere keren per dag dus de zoete smaak zit me een beetje tegen.

Alvast bedankt ;)

Meer water er bij gooien!

---------- Toegevoegd om 02:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:51 ----------

Ben ik van plan het nog te proberen.. ik ga eerlijk zijn, wou het normaal na een cycle pakken (havoc) maar heb ff serieuze werkdruk en lange dagen waardoor mijn trainingen niet meer optimaal zijn.. waardoor mijn cycle dus op de lange baan staat.. ben nu wel van plan het stand alone te gebruiken (zonder cycle) maar dat ga ik ook pas doen wnr mijn trainingen terug de lucht in gaan..

je redenatie van plateau is waar. als je op je max zit, ben je veel meer met een dergelijk supp :) je moet niet maar half en half aan het trainen zijn en voedings e.d. nix in orde en dan denken "ik pak een goei supp en ik gain vanzelf".. zo denken er veel en dan komen ze op het forum klagen dat ze niet 5kg VVM zijn bijgekomen.. :roflol: dan is het af en toe ook leuk om te lezen dat er mensen zijn die wel weten waarmee ze bezig zijn :thumbs: post zéker je ervaringen achteraf, ik zal het ook doen (kan wel zijn dat dat pas binnen maandje of 2 is)

heb je de vrouwen versie dan besteld of de standaard? mijn vriendin (nog niet vrouw :D) pakt de opti-women :) ook echt goed spul! ze was tijdje geleden naar de apotheek gegaan voor vitamine C, kreeg ze een speciaal potje met fancy merk erop... 25euro!!!!!! WTF! zat enkel vitamine C in en 1 ander kruid dat naar mijn mening niet echt veel meerwaarde gaf.. vanaf die moment bestel ik ook haar vitamientjes :D 19,90 voor 120 caps, ze pakt wel maar 1cap per dag ipv de aanbevolen 3 (om de prijs wat te drukken en ook om rond de adh te blijven, als er veel mensen ziek worden e.d. verhoogt ze)
maar tegen dat potje op is, ga ik ook eens die alive one daily women's bestellen, is toch nog nét iets completer denk ik (geen zin om in detail uit te zoeken)

voor het review, ik schrijf het liever niet zelf omdat ik nogal als pro B&F wordt gezien en om deze reden mijn review mss niet serieus zal worden gezien.. :rolleyes: naja mijn tijd is beperkt maar help hier graag op het forum en B&F heeft mij altijd eerlijk behandeld, ze appreciëren mijn mening, ze mailen snel terug, bij fouten maken ze die direct goed, samples van whey perfection, .. daarom help ik, net zoals de meeste hier in dit topic, graag de andere mensen.. en tja ik ken ondertussen ook al bijna 1/3 van alle supps die ze verkopen :D dus ik kan wel relatief goed helpen hier :D :roflol:

en over die mafkeze... gewoon laten zeveren :stfu::hamer: :D

Laat dr eens EVE (van now foods) proberen! gaan dr hier heel wat potjes doorheen, prima spul heb ik me laten vertellen;)

Ik heb mijn contest 2010 prijs (voor 100 euro naar keuze uit te zoeken supplementen) binnen!!! Echt ontzettent bedankt Body en Fitshop!!:D:D

..Whey perfection heb ik gelijk geprobeerd en ik moet eerlijk zeggen dat ik de smaak echt lekker vind:):D!! Nu natuurlijk wel benieuwd of ik progressie ga maken;)

Graag gedaan:) Eenmaal geproefd is Whey Perfection je vaste Whey Proteine. Het lijkt bijna een verslaving:D

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Beste B&F,

Alvast bedankt ;)

Ik denk dan zelf aan de banaan of vanilla.:)

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Yow B&F,

Ik heb twee weken terug de actie WP besteld. 10 smaken x 2 + samples. Ik moet zeggen dat ik ze alle 10, geen uitzondering echt verschikkelijk lekker vond. Serieus, echt top. Mijn ranking

1: Chocolade
2: Cookies & Cream
3: Vannilla
4: Banana
5: Berry Blast
6: Strawberry
7: Sunny Peach
8: Sweet Apple
9: Creamy Coconut
10: Orange

Nu is het al weer op, omdat ik het ook door me kwark fl**ker. Dus maar een nieuw potje besteld in mijn favoriete smaak: Chocolade!! (lijk wel een wijf)

Vraagje: Mag er ipv een shakebeker een bidon bij? zou echt relaxt zijn!

Thanks
SWAT

Owja: 144134:p

Regel ik voor je:) De ranking is handig voor anderen, wat wel grappig is dat nr10 Fresh Orange mijn persoonlijke favoriet is.

Even snel mijn Top 5
Fresh Orange
Sunny Peach
Berry Blast
Cookies
Sweet Apple

Dank je, voor de bestelling!

mijn whey is bijna op en nu wil ik graag nieuwe bestellen en de whey perfection lijkt me wel wat, en dan wil ik graag de grote pot maar de vraag is hoe groot is die pot. ik heb tot nu toe alleen die 2.5 kilo potten gehad en die passen net op de keukenkastjes.

Ben ik van plan het nog te proberen.. ik ga eerlijk zijn, wou het normaal na een cycle pakken (havoc) maar heb ff serieuze werkdruk en lange dagen waardoor mijn trainingen niet meer optimaal zijn.. waardoor mijn cycle dus op de lange baan staat.. ben nu wel van plan het stand alone te gebruiken (zonder cycle) maar dat ga ik ook pas doen wnr mijn trainingen terug de lucht in gaan..

je redenatie van plateau is waar. als je op je max zit, ben je veel meer met een dergelijk supp :) je moet niet maar half en half aan het trainen zijn en voedings e.d. nix in orde en dan denken "ik pak een goei supp en ik gain vanzelf".. zo denken er veel en dan komen ze op het forum klagen dat ze niet 5kg VVM zijn bijgekomen.. :roflol: dan is het af en toe ook leuk om te lezen dat er mensen zijn die wel weten waarmee ze bezig zijn :thumbs: post zéker je ervaringen achteraf, ik zal het ook doen (kan wel zijn dat dat pas binnen maandje of 2 is)

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat ik er zelf nog een tijd mee wacht. Als je mijn stats en foto's ziet dan weet je waarom :D. Ik zit nog lang niet op een plateau. Ik ga eerst nog even een tijd gewoon goed doortrainen en eten. Prohormonen is voor mij al een stap te ver (al ben ik er zeker niet tegen :)), dus daarom dacht ik aan zoiets als natural test.

Ik post verder niet zoveel in dit topic, maar ik bestel ook regelmatig bij B&F en ben altijd zeer tevreden. Ik heb laatst alle supplementen geschrapt behalve whey en micellar casein omdat ik gewoon geen zin meer had om aan 8 dingen te denken per dag. Dat ontnam me ook een beetje mijn plezier in het eten en trainen. Dit kwam dus niet omdat de supplementen niet werken, Result bijvoorbeeld vond ik een zeer goed supplement.

Ik ga wel binnenkort even de lean gain en/of weightgainer max bestellen, die producten zien er goed uit.

Beste B&F,

Alvast bedankt ;)

Probeer de Appel of de Vanille

mijn whey is bijna op en nu wil ik graag nieuwe bestellen en de whey perfection lijkt me wel wat, en dan wil ik graag de grote pot maar de vraag is hoe groot is die pot. ik heb tot nu toe alleen die 2.5 kilo potten gehad en die passen net op de keukenkastjes.

De 4.54 KG is een emmer, de afmetingen heb ik zo niet bij de hand.:D

Staat bij mij ook in een keukenkastje, de grote van de pot, komt ie:

Het is een ronde pot/bus
Hoogte van de pot/bus: 29,5 cm. Diameter: +/- 65 cm.
Zo goed?;)

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

De 4.54 KG is een emmer, de afmetingen heb ik zo niet bij de hand.:D

Ik wel.:D

ik vind het jammer dat er geen potten van 1kg whey perfection zijn met die 2 kilo; doe ik toch n maandje mee,en om dan af te wisselen van smaak staan hier 3 potten. Nou eer die leeg zijn en ik weer andere smaken kan testen zijn we weer n half jaartje verder ''tussen haakjes''
voor de rest prima kwaliteit service!!! :rolleyes::mier:

Laatst bewerkt:
ik vind het jammer dat er geen potten van 1kg whey perfection zijn met die 2 kilo doe ik toch n maandje en om dan af te wisselen van smaak staan hier 3 potten nou eer die leeg zijn en ik weer andere smaken kan testen zijn we weer n half jaartje verder ''tussen haakjes''
voor de rest prima kwaliteit service

Ooit van leestekens gehoord ???

ik vind het jammer dat er geen potten van 1kg whey perfection zijn met die 2 kilo; doe ik toch n maandje mee,en om dan af te wisselen van smaak staan hier 3 potten. Nou eer die leeg zijn en ik weer andere smaken kan testen zijn we weer n half jaartje verder ''tussen haakjes''

voor 17,90 heb je 2x 10 verschillende smaken ;)

Hoe smaakt de 100% Whey Isolaat aardbei tegenover Whey Perfection aardbei ?

Ik ben erg tevreden over de b&f, ik fiets er altijd heen en word er prima geholpen:)

Ik gebruik nu berry blast door m'n ochtend shake met 100 gram havermout en 1 banaan. Is wel een lekkere shake en hoef er ook geen extra honing/zoetstof voor de zoetheid in te doen dus dat is mooi. Alleen nu wil ik een nieuwe smaak gaan bestellen, welke kan ik dan het best nemen?

Eerste bestelling ooit bij jullie geplaatst, Mass & Muscle.
Is het nog ergens anders lekker mee behalve met water, melk of vruchtensap ?
Bv soja melk of yoghurt, kan dat ook?

me bestellings nummers is 144240 en zou graag wat samples van pre work out power willen krijge iig bedankt voor de top service laters(Y)

Dank je:) Zal eens kijken of we hier iets mee kunnen.

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Eerste bestelling ooit bij jullie geplaatst, Mass & Muscle.
Is het nog ergens anders lekker mee behalve met water, melk of vruchtensap ?
Bv soja melk of yoghurt, kan dat ook?

Yoghurt word denk ik een beetje dik maar kan zeker. Melk is altijd het lekkerst vind ik. Testen:D

---------- Toegevoegd om 08:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

me bestellings nummers is 144240 en zou graag wat samples van pre work out power willen krijge iig bedankt voor de top service laters(Y)

Pre-Workout Power sample zit erbij. Dank je!

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:31 ----------

Ik gebruik nu berry blast door m'n ochtend shake met 100 gram havermout en 1 banaan. Is wel een lekkere shake en hoef er ook geen extra honing/zoetstof voor de zoetheid in te doen dus dat is mooi. Alleen nu wil ik een nieuwe smaak gaan bestellen, welke kan ik dan het best nemen?

De Frsh Orange en Sunny Peach zijn echte aanraders:zuip:

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Ik ben erg tevreden over de b&f, ik fiets er altijd heen en word er prima geholpen:)

:thumb:

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Hoe smaakt de 100% Whey Isolaat aardbei tegenover Whey Perfection aardbei ?

Ik vind persoonlijk wel iets minder als de Perfection maar voor Isolaat zeker heel goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven