XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind persoonlijk wel iets minder als de Perfection maar voor Isolaat zeker heel goed.
Bedankt om eerlijk te antwoorden. Maar iets minder in de zin van slecht en bitter of gewoon niet te slikken ? Ik heb nu 2,5kg soja eiwitten zonder smaak staan, spul is gewoon niet te slikken. Heb nergens een review kunnen vinden over de isolaat.

hoi b&f vroeger kon je je bestelling volgen maar blijkbaar hebben ze dit nu afgeschaft was nochtans makkelijk om te weten of het onderweg is of niet
kunnen jullie eens kijken ref. nr: 143857

thx !

Bedankt om eerlijk te antwoorden. Maar iets minder in de zin van slecht en bitter of gewoon niet te slikken ? Ik heb nu 2,5kg soja eiwitten zonder smaak staan, spul is gewoon niet te slikken. Heb nergens een review kunnen vinden over de isolaat.

heb wel is soja eiwit gehad 95%,

in vergelijk tot dat is isolaat van b&f hemels :)

wel goed shaken ivm oplossen ;)

:D Niet te vergelijken met Soja. Gewoon lekker, alleen de Prefection is NOG beter:D

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

heb wel is soja eiwit gehad 95%,

in vergelijk tot dat is isolaat van b&f hemels :)

wel goed shaken ivm oplossen ;)

:) Klopt, mixt inderdaad iets minder gemakkelijk. Even shaken - even wachten - en nog even shaken maakt een heerlijke shake.

Hey Ilco,

heb net weer een bestelling geplaatst, ref. 144350.
Aan iedereen hier op het forum : De Whey Perfection is gewoon super !

En de leveringstermijnen zijn minimaal.
Opvolging (tracking) is voor mij niet nodig omdat ik zo goed als zeker ben
dat mijn bestelling morgen zal toekomen (tenzij er iets bij DMP/TNT misloopt.)

Dit heb ik alvast bij B&F ervaren.

Vriendelijke groet,

Daniell.

Hey Ilco,

heb net weer een bestelling geplaatst, ref. 144350.
Aan iedereen hier op het forum : De Whey Perfection is gewoon super !

En de leveringstermijnen zijn minimaal.
Opvolging (tracking) is voor mij niet nodig omdat ik zo goed als zeker ben
dat mijn bestelling morgen zal toekomen (tenzij er iets bij DMP/TNT misloopt.)

Dit heb ik alvast bij B&F ervaren.

Vriendelijke groet,

Daniell.

:thumbs: Thanks! Mooie bestelling, deze wordt vandaag direct verpakt en verzonden:)

Beste heer bodyenfitshop :) Straks weer even Whey perfection bestellen. Wil ook een pot vitamine bij bestellen. Welke kan ik het beste nemen? Zink en ijzer is ook belangrijk.

Referentie nummer: 144386

kan daar een nox pump sample bij aubbb dan mogen jullie de shaker houder.(beide zou natuurlijk nog meer klasse zijn (:Dal vind ik wel dat jullie overdrijven bij verzenden:D,;..besteld...2min later..u bestelling is verzonden topservice);)

Referentie nummer: 144386

kan daar een nox pump sample bij aubbb dan mogen jullie de shaker houder.(beide zou natuurlijk nog meer klasse zijn (:Dal vind ik wel dat jullie overdrijven bij verzenden:D,;..besteld...2min later..u bestelling is verzonden topservice);)

Ik ga even kijken of ik deze te pakken krijg:cool: Ik doe er dan een extra NOX sample voor je bij. Dank je:)

Freakske,

aan je profiel te zien, beoefen je het wielrennen.
Klopt ?
Groeten van een mederacer,

Daniell.

vandaag geen bestelling thuis gehad + ook nog steeds mn sampletje met de pre workout nog niet binnen gehad

vandaag geen bestelling thuis gehad + ook nog steeds mn sampletje met de pre workout nog niet binnen gehad

Naar België duurt dit meestal 2 dagen.
Tenzij je na 18u donderdag besteld, dan komt het maandag want hier in het Belgenlandje werken ze zaterdag en zondag niet :D

@B&F, vandaag m'n extra shakebeker en samples ontvangen! :D
Een dikke 10 voor de service, producten en de klantvriendelijkheid!

Naar België duurt dit meestal 2 dagen.
Tenzij je na 18u donderdag besteld, dan komt het maandag want hier in het Belgenlandje werken ze zaterdag en zondag niet :D

@B&F, vandaag m'n extra shakebeker en samples ontvangen! :D
Een dikke 10 voor de service, producten en de klantvriendelijkheid!

:thumb: thanks!

:D Niet te vergelijken met Soja. Gewoon lekker, alleen de Prefection is NOG beter:D

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

:) Klopt, mixt inderdaad iets minder gemakkelijk. Even shaken - even wachten - en nog even shaken maakt een heerlijke shake.
Aah prachtig! Maar hé, ik heb dus een privé berichtje gestuurd om een sample van die pre-workout te krijgen en heb er bij vermeld dat'k een sample isolaat zou willen krijgen als dat mogelijk was. Nu, wat gebeurt er :P Kijk van de morgen in de post, kei blij... zitten gewoon 2 samples cookies & cream whey perfection in (die zeer lekker zijn, trouwens!) en geen sample van pre-workout of isolaat :eek:

Hoe zit dat ? Echt wel cool dat jullie dit doen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven