MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
he b&f heb net een bestelling geplaatst voor een bus pwo van jullie eigen merk ref144471 als jullie sampels hebben heel erg graag alvast bedankt

Ik wil muscle & mass gaan bestellen, ga het dan met melk en een banaan mixen. Welke smaak is dan aan te raden?

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Hebben jullie trouwens ook rubberen grip pads toevallig?

Hoe werkt die pre workout booster eingelijk ?

voor maaltijd of erna of lega maag ?

Hoe werkt die pre workout booster eingelijk ?

voor maaltijd of erna of lega maag ?

Ik neem andere pre workout boosters altijd op een nuchtere maag! Ik denk dat dit met deze niet anders zal zijn :cool:

En ik heb een vraagje over WHEY PERFECTION in een combi.. Ik zie op jullie site een paar combi's staan, Ik was opzoek naar een combi met amino's, nu zie ik die wel alleen zit er ook total muscle solution bij en die hoef ik juist weer niet :P Is er geen ander combi voordeel zonder die total muscle solution maar wel met amino's?? Thnx alvast :D

he b&f heb net een bestelling geplaatst voor een bus pwo van jullie eigen merk ref144471 als jullie sampels hebben heel erg graag alvast bedankt

Late reactie, de zending is al weg:rolleyes: Morgen in huis!

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Ik neem andere pre workout boosters altijd op een nuchtere maag! Ik denk dat dit met deze niet anders zal zijn :cool:

En ik heb een vraagje over WHEY PERFECTION in een combi.. Ik zie op jullie site een paar combi's staan, Ik was opzoek naar een combi met amino's, nu zie ik die wel alleen zit er ook total muscle solution bij en die hoef ik juist weer niet :P Is er geen ander combi voordeel zonder die total muscle solution maar wel met amino's?? Thnx alvast :D

De combi van Whey Perfection met Amino hebben we nu niet maar ik zal er eens over denken:)

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Ik wil muscle & mass gaan bestellen, ga het dan met melk en een banaan mixen. Welke smaak is dan aan te raden?

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Hebben jullie trouwens ook rubberen grip pads toevallig?

Rubberen grip pads hebben we momenteel helaas niet.

Mass & Muscle
Eigenlijk elke smaak is wel goed in de combi met melk en een banaan. Met aardbei lijkt mij persoonlijk het lekkerst.

Ik voel mij genegeerd :(

Aah prachtig! Maar hé, ik heb dus een privé berichtje gestuurd om een sample van die pre-workout te krijgen en heb er bij vermeld dat'k een sample isolaat zou willen krijgen als dat mogelijk was. Nu, wat gebeurt er :P Kijk van de morgen in de post, kei blij... zitten gewoon 2 samples cookies & cream whey perfection in (die zeer lekker zijn, trouwens!) en geen sample van pre-workout of isolaat :eek:

Hoe zit dat ? Echt wel cool dat jullie dit doen!

Gemist:rolleyes: We hadden/hebben geen samples van de Isolaat. Om het toch leuk voor je te maken hebben we er 2 Whey Perfection samples bij gedaan:)

sinds eergister Protein Revolutions, is ZEKER een aanrader, ik heb choco smaak, en ik vind t ZEER lekker, erg onder de indruk:D

Gemist:rolleyes: We hadden/hebben geen samples van de Isolaat. Om het toch leuk voor je te maken hebben we er 2 Whey Perfection samples bij gedaan:)
:eek: Awesome! Echt bedankt! Maar op mijn enveloppe stond: "+ whey perfection", dus ik ga er van uit, de pre-workout moest er bij zitten ? Want ik kreeg enkel de whey perfection samples aan, geen pre-workout.

... Maar hé, ik heb dus een privé berichtje gestuurd om een sample van die pre-workout te krijgen en heb er bij vermeld dat'k een sample isolaat zou willen krijgen als dat mogelijk was. Nu, wat gebeurt er :P Kijk van de morgen in de post, kei blij... zitten gewoon 2 samples cookies & cream whey perfection in (die zeer lekker zijn, trouwens!) en geen sample van pre-workout of isolaat :eek:

Hoe zit dat ? Echt wel cool dat jullie dit doen!
... ik ga er van uit, de pre-workout moest er bij zitten ? Want ik kreeg enkel de whey perfection samples aan, geen pre-workout.
Kan je van uit gaan. Maar onthoudt dat een sample wat extra is hè, dus volgende keer beter. Als je echt twijfelt iets te bestellen, stuur B&F dan even een berichtje. :rolleyes:

Kan je van uit gaan. Maar onthoudt dat een sample wat extra is hè, dus volgende keer beter. Als je echt twijfelt iets te bestellen, stuur B&F dan even een berichtje. :rolleyes:
Het draait er eigenlijk om dat ik gewoon een om een pre workout sample vroeg en eventueel een isolaat sample :P Heb een PM gestuurd direct nadat die topic online is gegaan over de pre workout van B&F.

sinds eergister Protein Revolutions, is ZEKER een aanrader, ik heb choco smaak, en ik vind t ZEER lekker, erg onder de indruk:D

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Het draait er eigenlijk om dat ik gewoon een om een pre workout sample vroeg en eventueel een isolaat sample :P Heb een PM gestuurd direct nadat die topic online is gegaan over de pre workout van B&F.

:D Ik snap er niet meer van.. Stuur mij nog maar even een PM met naam en adres dan stuur ik morgenochtend Pre-Workout Power sampling.;)

Ik combineer nu dan Preworkout+TMS+Whey Perfection (Berry Blast) + EAA in 1 shake. Liter water erbij en misschien nog wat brinta!

Gewoon een cocktail maken! :D

-Leon

---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

ga je geen spijt van krijgen :cool: alive of opti-men zijn mijn twee vitamine toppers :eyebrow:

Inderdaad Steven! Opti-men is zeker een goede! :)

:thumbs:

-Leon

wil net een bestelling doen, zie ik dat de leucine (huismerk) 5 euro duurder is dan 2 weken geleden, klopt dit?

thanks, bestelling geplaatst.. whey perfection, leucine, beta alanine, creatine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven