MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
....

Laatst bewerkt:
Klote TNT. Ik snap niet waarom jullie die pannekoeken jullie pakketjes laten bezorgen. Daar gaat jullie snelheid...Nu staat mij broodnodige pot Whey Perfection zielig alleen nog een nachtje in een koud en verlaten distibutiecentrum. En waarom? Wil postbode Siem ook gespierde armpjes kweken?!

Nu zit ik zonder whey....moet ik weer extra kwark eten:eek:

(ok ik had ook eerder kunnen bestellen :cool:)

Net bestelling geplaatst (grootste emmer whey en 3x1500 gram Caseine). B&F is het enige waar ik me niet k*t voel nadat ik (veel) geld heb uitgegeven. Hopelijk dat ik er wat leuke sampletje bij krijg :D

Komt helemaal goed! :thumbs: Heb je het bij de opmerkingen gezet? Anders ref nummer.

-Leon

Hey B&F kan je ff kijken waar deze zit? Referentie nummer: 143754

Grtz

ziezo kheb me 1 pakketje nog niet thuis en heb alweer een anders besteld 2 op nog geen weekje tijd :)
maak er maar een leuk pakketje van ! :) ref: 144641

heb zonet mn ander pakketje binnen gehad en geen sample bij en ook geen shakebeker stond er nochtans bij... :)

grts annootjen!

Laatst bewerkt:
Niet gekregen bro

Hey B&F kan je ff kijken waar deze zit? Referentie nummer: 143754

Grtz

Zit vandaag bij de zendingen. Als het goed is heb je al een mail gehad.

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

ziezo kheb me 1 pakketje nog niet thuis en heb alweer een anders besteld 2 op nog geen weekje tijd :)
maak er maar een leuk pakketje van ! :) ref: 144641

heb zonet mn ander pakketje binnen gehad en geen sample bij en ook geen shakebeker stond er nochtans bij... :)

grts annootjen!

Regel ik direct wel even voor je! Dank je, voor de bestelling:)

thx goede service ;)
geld is al overgemaakt denk dat het morgen wel op jullie rekening staat is met vooruitbetaling
grts! annootjen!!

Jep, heb niks ontvangen:)

Wanneer komt de White Flood van 100 servings weer binnen?

Krijgen jullie die grip pads toevallig nog? Wat is btw het verschil tussen whey perfection en revolutions?

Is het mogelijk om bij de importeur te informeren?

Doe ik:)

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Krijgen jullie die grip pads toevallig nog? Wat is btw het verschil tussen whey perfection en revolutions?

Pads
Helaas niet

Whey Perfection
De samenstelling van Whey Perfection is iets beter, ook de toevoeging van Hydrolisaat en Isolaat, ewitgehalte en gegarandeerd Volac, alsmede de structuur.
Geen wereld van verschil, wel iets.:)

he b&F heb gisteren besteld rond een uur of 5 en perfect binnen weer echt een top service en ondanks dat je gisterenavond schreef dat je er geen samples bij had gedaan zat er een flesje pwo van bsn bij en een sampel van pwo power in heel erg bedankt en succes verder groetjes

Heb mijn bestelling ook binnen. Thx dat het zo snel ging en zelfs een sample erbij.

Maar even een heel erg noob vraagje: Hoe gebruik je die shake beker precies?
Eerst de shake maken in de blender, dan kan je hem gewoon meenemen in die shake beker ofzo? En waarvoor is dat 'roostertje' van die beker dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven