AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Body&fitshop de beste en de gekste woeeeeeeeeee :D!!

als dat geen karma waard is.. :P

Kijk maar wat er in je schoentje ligt! ;)

Ik zal vanavond weer een reeks voeding- en trainingschema adviezen beantwoorden! Laat ze maar komen, want zo te horen zijn de reacties en feedbacks erg positief! :)

En ik wil natuurlijk dat jullie maximale resultaten behalen tijdens jullie trainingen. :)

-Leon

oooh dankuwel sinterklaas :o
moet je eens in je eigen schoen kyken :o

Zijn dit t-shirts in het blauw lichtblauw of donkerblauw? :rolleyes:
-Leon, heb je een PM gestuurd;)

oooh dankuwel sinterklaas :o
moet je eens in je eigen schoen kyken :o

Auto van de zaak? :o

Trouwens, over sinterklaas gesproken. We hebben nog wat producten in de aanbieding! :D

http://www.bodyenfitshop.nl/extraaanbiedingen

-Leon

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Zijn dit t-shirts in het blauw lichtblauw of donkerblauw? :rolleyes:
-Leon, heb je een PM gestuurd;)

Wat aan de donkere kant. Maar geen navy/marine blue. :)

Dank je wel voor de PM! Vanavond stuur ik mijn feedback erop. :)

-Leon

Wil zo weer ff whey bestellen, maar heeft die nieuwe blend van jullie voordelen tov whey perfection. Moet erbij zeggen dat ik meestal 50 gram 's ochtends neem en 30 gram na het trainen. Mij lijkt het handiger om 's ochtends niet alleen snelle eiwitten binnen te hebben, weet niet hoe dat zit..

Wil zo weer ff whey bestellen, maar heeft die nieuwe blend van jullie voordelen tov whey perfection. Moet erbij zeggen dat ik meestal 50 gram 's ochtends neem en 30 gram na het trainen. Mij lijkt het handiger om 's ochtends niet alleen snelle eiwitten binnen te hebben, weet niet hoe dat zit..

Als ik eerlijk mag zijn gaat mijn voorkeur wel uit naar een Whey in de ochtend. Dit heeft te maken met het feit dat vaak je tweede maaltijd toch twee uur later is en je lichaam sochtends natuurlijk aardige ''leeg'' is met voedingstoffen. Dus je kunt jezelf afvragen; Vind ik de twee uur ( tussen ontbijt en maaltijd 2 ) belangrijker dan de nacht?

In mijn mening kan je die 2 uur prima overbruggen op Whey en heb je vervolgens ook het voordeel dat je snel alles aanvult. :)

-Leon

Leon!!

body&fitshop is net geweest, de doos is er, alleen ik heb 2x Creapure creatine besteld, en er zit maar 1 in de doos!!! wat moet ik nu doen? QQ!

er staat wel dat ik 2x creapure heb besteld. stukprijs 14.90, totaal 29,80 en er zit maar 1 potje in (en 1 sample van pre workout power...

Zojuist mijn bestelling binnen gekregen.
had gevraagd om een bidon en kreeg er net ook eentje binnen!
Helemaal super!:thumb::thumb:

Super levering jongens!

Leon!!

body&fitshop is net geweest, de doos is er, alleen ik heb 2x Creapure creatine besteld, en er zit maar 1 in de doos!!! wat moet ik nu doen? QQ!

er staat wel dat ik 2x creapure heb besteld. stukprijs 14.90, totaal 29,80 en er zit maar 1 potje in (en 1 sample van pre workout power...

Geef mij het referentienummer maar even:)

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Zojuist mijn bestelling binnen gekregen.
had gevraagd om een bidon en kreeg er net ook eentje binnen!
Helemaal super!:thumb::thumb:

Super levering jongens!

Dank je:)

Done. Word weer opgestuurd, helemaal top! :)

I can't wait:eek:.
Sta gwn elk half uur voor de deur te kijken of ik al een busje zie aanrijden.
triest gewoon! :D

Oke, dan blijf ik gewoon whey perfection bestellen

Hmmm,ben wel sterk benieuwd naar die frambozensmaak hoor!

ferrero rocher(of hoe schrijf je het)lijkt me anders ook wel lekker.Het ijs is dat toch in elk geval.Of pistache?

Gisteren de 100% whey isolaat besteld en vandaag al binnen! Zat ook een sample pre workout power bij, net de review van gelezen en morgen maar eens testen. Is er ook een review van de isolaat? Kon hem nergens vinden namelijk.

Net m,n Whey Perfection binnen met pre workout sample! Super
En wat een grootte pot zeg:eek::D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven