Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net de whey perfection banaan geproefd en genoot er van maar m,n broers en vader stonden me vierkant uit te lachen en zeiden dat het pannekoekenmeel was, laat ze maar lachen![]()

Top spul! Heb wel een paar vraagjes; op de verpakking staat dat het niet volgens de dopingwet is.. Dus is het wel zo gezond voor een mens? Hadden jullie nu Synephrine & Geranamine besteld ? Zie het niet op jullie site.

Pre workout kun je prima met whey en crea combineren.Vond hem eerst ook geweldig lekker, na een tijdje begon ik hem beu te worden. Nu toch maar weer vanille bestelt, blijft altijd lekker!
Oja, en dankzij de pre-workout sample ga ik deze ook eventjes bestellen na de vakantie.Top spul! Heb wel een paar vraagjes; op de verpakking staat dat het niet volgens de dopingwet is.. Dus is het wel zo gezond voor een mens?
En zou ik het kunnen gebruiken samen met whey & creatine(monohydraat)?
beste,
Ik heb gister een potje Creapure bestelt nu vraag ik me af of deze ook een smaak bevat of is dit product naturel?
mvg
Markvl
Dacht dat ze me ook gingen PM'en, but didn't happen. Kan nog veel even wachten.

5 gram is een theelepel met een kopje erop. Het komt ook niet op de mg trouwens. Je mag ook je adres Pmén dan stuur ik een scoopje met de post![]()

Ik heb net de whey perfection banaan geproefd en genoot er van maar m,n broers en vader stonden me vierkant uit te lachen en zeiden dat het pannekoekenmeel was, laat ze maar lachen![]()

Hadden jullie nu Synephrine & Geranamine besteld ? Zie het niet op jullie site.
(komt pas over 2 weken nu) De Syneprine komt iets eerder, ik denk eind deze week.Dacht dat ze me ook gingen PM'en, but didn't happen. Kan nog veel even wachten.

Frambozen lijkt mij ook inderdaad een lekkere :O
Yogi alleen dan stuk beter !

Ik heb jullie zinc picolinate, kan je daar nou ook lekkerder van slapen of is dat alleen bij ZMA?

Wat is de aanbevolen on/off cycle tijd tegenwoordig? Wil niet dat m'n lichaam stop met creatine aanmaken.
Overigens vanaf vandaag weer ON! Woohoo, eindelijk de PwP weer.
Can't wait![]()
ZMA
---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------
Op 3 gram per dag is er eigenlijk geen max termijn meer. Het is niet aangetoond dat je lichaam significant minder gaat aanmaken en mocht dat al minimaal zo zijn dat herstelt zich dat pijlsnel. Voor langdurig hogere doseringen is bij mijn weten minder bekend en zou ik wel een termijn van 8 weken aanhouden.

Maar zou het verschil tussen 3gr en 5gr dan zoveel uitmaken met Creatine ?

8 weken on neem ik aan? en dan hoeveel off? Ik neem altijd ong 5g, schepje theelepel. Heb geen zin om 3 uit te reken elke keer
---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------
Is toch 66% meer.![]()
Heb net een bestelling geplaatst met whey perfection. Ref: 149530
Ik vroeg me af of het mogelijk is om een t-shirt te krijgen ipv een shakebeker, aangezien ik er daar genoeg van heb. gr
Ja, dan ongeveer 3-4 weken of. De theelepel is prima.