AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer een lekker bestelling gedaan Met ref: 149547
Paar extra samples voor deze vertrouwde klant zit er wel in toch? ;)

Groeten.

Sinterklaas is net weer langsgekomen en m,n Creapure creatine is binnen :D ziet er weer super uit met een pre-workout sample erbij.
En binnen 24uur:D

Ok, een beter oplosbare vorm van Vitargo.:) Zal er eens naar kijken. wel duur.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Sinterklaas is net weer langsgekomen en m,n Creapure creatine is binnen :D ziet er weer super uit met een pre-workout sample erbij.
En binnen 24uur:D

:) Dank je!

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Dat zou Leon dan even doen straks..:)

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

Net weer een lekker bestelling gedaan Met ref: 149547
Paar extra samples voor deze vertrouwde klant zit er wel in toch? ;)

Groeten.

Doorgegeven:) Dank je voor de bestelling!!

Magic EAA, Pure Muscle BCAA en Leucine

Beste B&FS,

Maandag heb ik bij jullie wat spullen besteld, waaronder ook Magic EAA, Pure Muscle BCAA en een pot Leucine. Ik heb dit netjes binnengekregen, zoals altijd natuurlijk!

EAA's heb ik besteld voor de bulk fase en BCAA voor de cut. Daarnaast heb ik Leucine besteld, omdat ik al eens gelezen heb dat dit goed is om je spieren te beschermen.

Heeft het nog nut om tijdens de bulk EAA's te stacken met BCAA en eventueel zelfs leucine? Ik meen dit al eens gelezen te hebben op dit forum, maar in EAA's zitten eigenlijk ook al BCAA's en dus ook al Leucine. Daarnaast vraag ik het mij af of het nut heeft om bijv. in de cut of op niet traingingsdagen Leucine met BCAA's te stacken? Of heb ik nu een pot Leucine die (op dit moment) overbodig is? :p

Ik heb gelezen dat bcaa's in een 2:1:1 verhouding zijn samengesteld, dus ik ga er vanuit dat bij stacken de verhouding naar de knoppen gaat en het dus niet meer ideal fucntioneerd?

Hoop vragen in een ook al eerste post, maar ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden :)

GRoetjes Jeroen

Bij het stacken van EAA + BCAA wordt de verhouding zeker niet minder. Het kan dus wel heel goed.
Alleen de verhouding BCAA gaat omhoog. Het product wordt als het ware meer spierafbraak voorkomend.
De verhouding Leucine mag ook best iets verder omhoog al zou ik de Leucine toevoegen aan eiwtrijke maaltijden.
(dus niet overbodig)

bestelling is weer binnen :)

Bedankt voor de gulle hoeveelheid samples :D

dju weer vergeten om samples te vragen .....

andere vraag als je 10 lb whey perfection besteld kan je dan ook 2 smaken nemen ....
want die keuze heb je niet en ja ik snap ook wel dat je twee potten van 5 lb kunt bestellen maar das nie de bedoeling

dju weer vergeten om samples te vragen .....

andere vraag als je 10 lb whey perfection besteld kan je dan ook 2 smaken nemen ....
want die keuze heb je niet en ja ik snap ook wel dat je twee potten van 5 lb kunt bestellen maar das nie de bedoeling

:D Ik snap het. Punt is dat de marge op Whey Perfection zo krap is dat we niet meer kunnen doen als deze prijzen.

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

bestelling is weer binnen :)

Bedankt voor de gulle hoeveelheid samples :D

Graag gedaan:)

Wil morgen weer eens een bestelling plaatsen, ben van plan om de volgende producten te stacken:
PW Power voor de training, Total Muscle Solution vóór en na de training, Magic EAA vóór en na de training. Is in dit schema nog plaats voor de Waxy Maize Starch en Result (vooral in combinatie met de TMS?)?

Naast dit uiteraard nog Whey Perfection, maar die heb ik nog op voorraad. :)

Helaas niet gelukt, maarja eigen schuld.
Pakketje mooi op tijd bezorgd vandaag, helaas geen samples maarja

Doen we volgende keer dubbel:D Wel direct referentienummer aan mij doorgeven:)

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Wil morgen weer eens een bestelling plaatsen, ben van plan om de volgende producten te stacken:
PW Power voor de training, Total Muscle Solution vóór en na de training, Magic EAA vóór en na de training. Is in dit schema nog plaats voor de Waxy Maize Starch en Result (vooral in combinatie met de TMS?)?

Naast dit uiteraard nog Whey Perfection, maar die heb ik nog op voorraad. :)

Waxy Maize Starch;
Na de training kun je 35 gram toevoegen aan de TMS, zo heb je totaal 50 gram WMS dat heb je wel nodig voor optimale glycogeen vulling. Tijdens de training 30 gram in 500 ml water - zwaardere trainingen.

Result;
Kan er zeker heel goed bij, veel mensen nemen dit op de rustdagen en TMS dan op de trainingsdagen.

Mooi schema!

Hee B&F,

Dinsdag had ik een bestelling gedaan (2x creapure creatine), en ontving woensdag maar 1 pot creatine, na een klein berichtje en een dag later kwam de volgende (vergeten) pot binnen.

Super! :D

Hee B&F,

Dinsdag had ik een bestelling gedaan (2x creapure creatine), en ontving woensdag maar 1 pot creatine, na een klein berichtje en een dag later kwam de volgende (vergeten) pot binnen.

Super! :D

dank je:)

---------- Toegevoegd om 13:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Komt voor de bakker! :)

-Leon

Eey,
Ik had tijdje terug mijn 2de pot Anabolic WMS besteld.
Vandaag pas eerste keer shake uit genomen maar hij lijkt totaal niet op de eerste pot.
Eerste pot werd die gewoon oranje, smaakte naar sinaasappel en goed.
En deze word geel en smaakt erg chemisch.
Keek eerst uit naar WMS na de training maar deze is erg ranzig :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven