MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die b&f shirts is dat stretch stof?Jammer dat Large niet meer beschikbaar is.

Het is wel een beetje stretch. Volgens mij hebben we weer nieuwe shirts in bestelling.:cool:

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Misschien dat de vraag al gesteld is, excuses in dat geval.

Komt er in de (nabije) toekomst ook de mogelijkheid om via PAYPAL te betalen?

BTW Whey perfection Orange is geweldig!

Dank je:) Paypal zijn we mee bezig. Creditcard e.d volgt over een paar weken alsmede een kleine website update.:cool:

Valt goed op die nieuwe paktape.:D

Vraagje: Hoeveel lactose zit er in B&F's 100% whey isolaat?

Laatst bewerkt:
Beste B&F shop,

Bestel al reeds geruime tijd bij jullie en heb nooit problemen gehad met de verzending. Nu heb ik gisteren ruim op tijd mijn bestelling geplaatst en volgens de bevestigingsmail is mijn bestelling nog voor 4 uur verzonden. Heb vandaag echter niks ontvangen en volgens de track en trace is mijn pakket nog in sortering. Hierbij staat als datum de 29e. Het referentienummer is 150088.

Ik heb een foutje gevonden op jullie website :).
Bij de productcategorie-tabbladen bovenaan jullie site staat er nu weigth gain toppers. Dit moet natuurlijk weight gain toppers zijn ;).

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Beste B&F shop,

Bestel al reeds geruime tijd bij jullie en heb nooit problemen gehad met de verzending. Nu heb ik gisteren ruim op tijd mijn bestelling geplaatst en volgens de bevestigingsmail is mijn bestelling nog voor 4 uur verzonden. Heb vandaag echter niks ontvangen en volgens de track en trace is mijn pakket nog in sortering. Hierbij staat als datum de 29e. Het referentienummer is 150088.

Waarschijnlijk ligt dat probleem bij de post. Soms blijft een pakket iets langer in het sorteerproces zitten. Als het pakket al bij de post ligt kan B&Fshop er sowieso niet zoveel meer aan doen denk ik.

Valt goed op die nieuwe paktape.:D

Vraagje: Hoeveel lactose zit er in B&F's 100% whey isolaat?

We gaan alles upgraden, tot op de tape aan toe:D

Ik weet het niet zo uit m'n hoofd (zit op zondag niet op kantoor:D) . Het is het laagst mogelijke. Natuurlijk voor de volle 100% de Whey van Volactive. Het beste van het beste:cool:

---------- Toegevoegd om 10:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Beste B&F shop,

We versturen inderdaad altijd direct. Ik zal dit maandagochtend op kantoor direct even voor je checken.

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

Ik heb een foutje gevonden op jullie website :).
Bij de productcategorie-tabbladen bovenaan jullie site staat er nu weigth gain toppers. Dit moet natuurlijk weight gain toppers zijn ;).

---------- Toegevoegd om 09:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

:D Thanks

hebben jullie ook goeie amino pillen om gewoon in de cut te gebruiken? overdag?

(fout bericht)

Laatst bewerkt:
check de th en de ht

Weer is wat besteld.

Refnummer: 150467

Check bij de opmerkingen even mannen, wil wat pre work out testen. Dus als jullie een aantal samples hebben? Wil een PWO pot binnekort bestellen, dus ben even benieuwd welke de beste is.

Thanks.

Weer is wat besteld.

Check bij de opmerkingen even mannen, wil wat pre work out testen. Dus als jullie een aantal samples hebben? Wil een PWO pot binnekort bestellen, dus ben even benieuwd welke de beste is.

Thanks.

Je kunt evt. ook losse zakjes bestellen van veel PWO's :yes:
Maar BnF kennende zullen ze je wel wat samples geven ;)

Weer is wat besteld.

Thanks.

Waarom vraag je niet gelijk de hele voorraad?
Ze hebben van een aantal pre's ook losse zakjes/sticks te koop, juist om te proberen.
B&F is toch zeker sinterklaas niet! ..........Alhoewel het er soms wel op lijkt.

• Like
Waarderingen: eleo
Weer is wat besteld.

Thanks.

Dank je:)

Hallo BenF,

ik heb gisteren bij jullie de caffeine pillen van Sci-fit besteld (een huismerk hebben jullie blijkbaar niet?). Nu lees ik op de website van Sci-fit dat die 3 uur voor een training moeten genomen worden om het maximale effect te hebben.

Wat zijn de ervaringen hiermee? Klopt dit?

Beste B&F shop,

Kijken jullie dit even na. Bij de track en trace staat nog steeds dat de bestelling nog gesorteerd moet worden terwijl jullie hem zaterdagmiddag al verzonden hebben. Alvast bedankt!

Bas.

whey perfection chocola :D,
bijna lekkerder dan echte chocolade melk

Beste B&F shop,

Kijken jullie dit even na. Bij de track en trace staat nog steeds dat de bestelling nog gesorteerd moet worden terwijl jullie hem zaterdagmiddag al verzonden hebben. Alvast bedankt!

Bas.

Heb net even contact gehad met de TNT. Ze gaan ervan uit dat deze helaas pas morgen wordt aangeboden. Excuses!

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

whey perfection chocola :D,
bijna lekkerder dan echte chocolade melk

:zuip:

Beste B&F

Deze week ga ik hoogstwaarschijnlijk mijn eerste bestelling plaatsen :D

Deze zal dan bestaan uit:
- Serious Mass van Optimum Nutrition
- De pot L-Glutamine van jullie
- BCAA's

Maar voor mijn BCAA's ben ik er nog niet uit welke. :p

Welke zou je me kunnen aanraden?
Voor mij maakt het niet uit als het capsules of poeder is.

Doel is om als ecto van 64kg bij 1m86 gewicht aan te komen.
Welke sups zou je me nog aanraden om massa op te bouwen?
PS. Heb reeds creapure creatine hier.

Ow en andere users mogen natuurlijk ook mijn lijst aanvullen en tips geven :D

Laatst bewerkt:
Ref num: 150567

even een maandelijkse bestelling.

Nox pump extreme 1x
Whey perfection/Micellar Casein Superior strawberry combo deal

vorige x was bij mn bestelling de shakebeker denk ik vergeten ;)

bij deze bestelling zit ook al een shakebeker, dus die andere hoef ik van de vorige keer er niet extra bij meer... mischien een extra sampletje is altijd welkom.

Mvg,

:D

Laatst bewerkt:
Heb net een bestelling geplaatst met whey perfection. Ref: 149530

Ik vroeg me af of het mogelijk is om een t-shirt te krijgen ipv een shakebeker, aangezien ik er daar genoeg van heb. gr

T-shirt zat erbij, dank daarvoor! naast de shakebeker die er ook gewoon bij zat, super service hoor.

Het shirt zelf is trouwens van heel fijne stof, zit lekker. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven