XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eey,
Ik had tijdje terug mijn 2de pot Anabolic WMS besteld.
Vandaag pas eerste keer shake uit genomen maar hij lijkt totaal niet op de eerste pot.
Eerste pot werd die gewoon oranje, smaakte naar sinaasappel en goed.
En deze word geel en smaakt erg chemisch.
Keek eerst uit naar WMS na de training maar deze is erg ranzig :(

Nieuwe variant; we vinden het zelf een verbetering. Qua smaak en oplosbaarheid. Heb het net zelf voor de zekerheid nog geproefd, vind het echt lekker. Smaken verschillen. De vorige versie hebben we niet meer.

Nieuwe variant op dezelfde smaak ?
Nou ja hopelijk wen ik er snel aan dan :P

Zonde eerste minpuntje voor jullie :P
Nee, zal er wel aan wennen denk ik.

Pre-workout Power Pill besteld, ben benieuwd of het beetje goed werkt, zou mooi zijn aangezien het nogal goedkoop is :)

Serieus ik heb net de lekkerste whey shake ooit gedronken sinds ik al een dik 7 jaar whey gebruik.. 2 scoops whey perfection STRAWBERRY, halve banaan, wat kaneel en voor de finishing touch 1 kaki fruit: http://www.exofi.be/files/uploads/products/sharon.jpg

Heerlijke offseason shake voor na je training.. smaakt EXACT dezelfde als een panaché/fruit smoothie bij je lokale bar maar deze zit dan volgepropt met de juiste eiwitten en carbs!

Zonde eerste minpuntje voor jullie :P
Nee, zal er wel aan wennen denk ik.

:D Dank je.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Serieus ik heb net de lekkerste whey shake ooit gedronken sinds ik al een dik 7 jaar whey gebruik.. 2 scoops whey perfection STRAWBERRY, halve banaan, wat kaneel en voor de finishing touch 1 kaki fruit: http://www.exofi.be/files/uploads/products/sharon.jpg

Heerlijke offseason shake voor na je training.. smaakt EXACT dezelfde als een panaché/fruit smoothie bij je lokale bar maar deze zit dan volgepropt met de juiste eiwitten en carbs!

Klinkt lekker:zuip:

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Pre-workout Power Pill besteld, ben benieuwd of het beetje goed werkt, zou mooi zijn aangezien het nogal goedkoop is :)

We hanteren nu eenmaal scherpe prijzen.:)

Bestelling weer geplaatst, ga nu maar eens isolaat nemen, naturel.:D

Prettig weekend!:wave:

Nu je't zegt; ik moet ook zo weer 'n bestelling plaatsen.

Laat me weten hoe de Isolaat is. Ik had 'm niet besteld omdat hij alleen in 2kg verkrijgbaar was. Maar sinds ik zie dat ik er zo hard doorheen ga, kan ik dat volgende keer wel doen. :rolleyes:

Laat me weten hoe de Isolaat is. Ik had 'm niet besteld omdat hij alleen in 2kg verkrijgbaar was. Maar sinds ik zie dat ik er zo hard doorheen ga, kan ik dat volgende keer wel doen. :rolleyes:

Hé eleo, alles oke? :rolleyes: lekker off topic weer.
stuur je wel een pm, maar op zich gewoon in de shakebeker en opzuipen, eiwitjes, daar gaat het om.
ik neem naturel, kan ik zelf smaakjes maken.;)
met honing of nesquik of..... verzin maar wat.
En natuurlijk jij ook een prettig weekend.:wave:

De Pure Whey Blend naturel vind ik ook wel een aanrader als je een neutrale whey zoekt. Die gebruik ik nu al een tijdje en bevalt prima.
Verder ben ik zeer te spreken over Lean Gain en Result! Ik gebruik ook elke avond/nacht de Superior Micellar Casein.
Ik stel mijn vragen meestal via PM dus reageer niet zo vaak in dit topic, maar ik heb tot nu toe alleen maar 100% positieve ervaringen gehad met Body & Fitshop. Ook als er een keer iets verkeerd gaat is het meteen de volgende dag opgelost.

Ohhh 45 jarige-damocell maakt zelf lekkere smaakjes, super schattig!

Laatst bewerkt:
ik ga een weigthgainer bestellen maar ben aan het twijfelen tussen die 3 serious mass tested cainer en waxy mass wat denk jij dat de beste is dank u

:D Dank je. ..en natuurlijk een Prettig weekend!

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

De Pure Whey Blend naturel vind ik ook wel een aanrader als je een neutrale whey zoekt. Die gebruik ik nu al een tijdje en bevalt prima.
Verder ben ik zeer te spreken over Lean Gain en Result! Ik gebruik ook elke avond/nacht de Superior Micellar Casein.
Ik stel mijn vragen meestal via PM dus reageer niet zo vaak in dit topic, maar ik heb tot nu toe alleen maar 100% positieve ervaringen gehad met Body & Fitshop. Ook als er een keer iets verkeerd gaat is het meteen de volgende dag opgelost.

:) Dank je!!

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

ik ga een weigthgainer bestellen maar ben aan het twijfelen tussen die 3 serious mass tested cainer en waxy mass wat denk jij dat de beste is dank u

Waxy Mass - puur voor- na de training

Tested Gainer en Serious Mass maakt niet veel verschil.

:D Dank je. ..en natuurlijk een Prettig weekend!

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

:) Dank je!!

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Waxy Mass - puur voor- na de training

Tested Gainer en Serious Mass maakt niet veel verschil.

dank u

Hé eleo, alles oke? :rolleyes: lekker off topic weer.
Moet kunnen :D
Alles prima hier, daar hopelijk ook.

stuur je wel een pm, maar op zich gewoon in de shakebeker en opzuipen, eiwitjes, daar gaat het om.
ik neem naturel, kan ik zelf smaakjes maken.;)
met honing of nesquik of..... verzin maar wat.
En natuurlijk jij ook een prettig weekend.:wave:
Cool, tnx :D
Jij ook fijn week-end! :wave:

BnF is top idd :thumb:

Jullie Cookies n Cream Whey Isolaat bevalt me prima. Een beetje straf wel, dus ik gebruik meer melk.

Die b&f shirts is dat stretch stof?Jammer dat Large niet meer beschikbaar is.

Misschien dat de vraag al gesteld is, excuses in dat geval.

Komt er in de (nabije) toekomst ook de mogelijkheid om via PAYPAL te betalen?

BTW Whey perfection Orange is geweldig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven