XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F

Deze week ga ik hoogstwaarschijnlijk mijn eerste bestelling plaatsen :D

Deze zal dan bestaan uit:
- Serious Mass van Optimum Nutrition
- De pot L-Glutamine van jullie
- BCAA's

Maar voor mijn BCAA's ben ik er nog niet uit welke. :p

Welke zou je me kunnen aanraden?
Voor mij maakt het niet uit als het capsules of poeder is.

Doel is om als ecto van 64kg bij 1m86 gewicht aan te komen.
Welke sups zou je me nog aanraden om massa op te bouwen?
PS. Heb reeds creapure creatine hier.

Ow en andere users mogen natuurlijk ook mijn lijst aanvullen en tips geven :D

Met zuiver poeder heb je meer grammen voor minder geld. De smaak is wel vies en bitter.:D We hebben de Pure Muscle BCAA (helemaal puur). De BCAA Blast van SNI kun je ook doen, zit een smaakje aan.:)

---------- Toegevoegd om 14:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

T-shirt zat erbij, dank daarvoor! naast de shakebeker die er ook gewoon bij zat, super service hoor.

Het shirt zelf is trouwens van heel fijne stof, zit lekker. :thumb:

:) Thanks!

met zuiver poeder heb je meer grammen voor minder geld. De smaak is wel vies en bitter.:d we hebben de pure muscle bcaa (helemaal puur). De bcaa blast van sni kun je ook doen, zit een smaakje aan.:)

Ik zie dat de bcaa blast een iets hogere dosering heeft dan de pure muscle bcaa. Maar je moet er dan ook meer van gebruiken.

Maar nu zag ik ook de Magic EAA. Hiervan is de dosering niet veel lager van de BCAA's. Zou dit dan misschien ook een goede keuze zijn?

Deze zijn die van de Magic EAA

L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-Valine 1000 mg

Deze van de pure muscle BCAA's

L-Leucine 2500 mg
L-Isoleucine 1250 mg
L-Valine 1250 mg

Nu vroeg ik me af wat de aanbevolen dosis is van deze bcaa's?

hallo, b&f shop weten jullie wanneer de citruline malate weer op voorraad komt?
alvast bedankt :)

Ik ga die Humapro maar eens een keertje testen, hoor er goeie verhalen over!
Zou je kunnen zorgen dat er een shaker bijzit, want die zat er vorige x niet bij en de "recente" is kapot!
bvd :cool:

REF: 150582

Ik zie dat de bcaa blast een iets hogere dosering heeft dan de pure muscle bcaa. Maar je moet er dan ook meer van gebruiken.

Maar nu zag ik ook de Magic EAA. Hiervan is de dosering niet veel lager van de BCAA's. Zou dit dan misschien ook een goede keuze zijn?

Deze zijn die van de Magic EAA

L-Leucine 2000 mg
L-Isoleucine 1000 mg
L-Valine 1000 mg

Deze van de pure muscle BCAA's

L-Leucine 2500 mg
L-Isoleucine 1250 mg
L-Valine 1250 mg

Nu vroeg ik me af wat de aanbevolen dosis is van deze bcaa's?

BCAA zijn meer spierafbraak voorkomend. Magic EAA werkt ook meer opbouwend. Ik kies zelf altijd voor EAA - Magic EAA.

---------- Toegevoegd om 15:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

hallo, b&f shop weten jullie wanneer de citruline malate weer op voorraad komt?
alvast bedankt :)

Het is steeds uitverkocht in de US:cool: Schiet niet op. Het is er hoop ik over 2 weekjes weer. We gaan het ook onder eigen label brengen, dit zal wel eind 2010 zijn.

ok, wel mooi dat jullie het onder eigen merk gaan uitbrengen :D

Ik ga die Humapro maar eens een keertje testen, hoor er goeie verhalen over!
Zou je kunnen zorgen dat er een shaker bijzit, want die zat er vorige x niet bij en de "recente" is kapot!
bvd :cool:

REF: 150582

Dank je:) Ik regel het..

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

ok, wel mooi dat jullie het onder eigen merk gaan uitbrengen :D

Ja, er komen eind dit jaar nog een paar producten bij denk ik.

Zojuist weer whey perfection gekocht, nochmaals in de smaak berry blast omdat die zo lekker is:). Maar ik hoof er dit geen keer shakebeker bij. Misschien kan er dit keer een t-shirt of iets dergelijks bij?

Ben van plan om nog pre workout iets te gaan bestellen bij jullie,
Moet nog even denken wat

Zojuist weer whey perfection gekocht, nochmaals in de smaak berry blast omdat die zo lekker is:). Maar ik hoof er dit geen keer shakebeker bij. Misschien kan er dit keer een t-shirt of iets dergelijks bij?

Als je dat wilt dan kun je dit het beste even aangeven bij "opmerkingen" als je bestelt. Wat is het referentienummer, misschien kan ik het nog aanpassen.
Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Ben van plan om nog pre workout iets te gaan bestellen bij jullie,
Moet nog even denken wat

Mijn advies:

Pre-Workout Power

Kan iemand mij vertellen waar ik BCAA's mee moet mengen? In vruchtensap werkt het niet, in water niet, in dextrose met water niet.. alleen in een shake met havermout en melk in de blender maar ben bang dat de werking van de BCAA's dan verloren gaat. ???

Waarmee moet je BCAA's mengen zonder klonten, een drijvend laagje en dat de helft in je glas/shakebeker blijft hangen?

bedankt

er staat dat er een dopingswaarschuwing op zit, ik heb over 1-2 maanden een medische defensie keuring. Toch maar niet dan?

Kan iemand mij vertellen waar ik BCAA's mee moet mengen? In vruchtensap werkt het niet, in water niet, in dextrose met water niet.. alleen in een shake met havermout en melk in de blender maar ben bang dat de werking van de BCAA's dan verloren gaat. ???

Waarmee moet je BCAA's mengen zonder klonten, een drijvend laagje en dat de helft in je glas/shakebeker blijft hangen?

bedankt

Met anabolic WMS gaat het prima.:)

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

er staat dat er een dopingswaarschuwing op zit, ik heb over 1-2 maanden een medische defensie keuring. Toch maar niet dan?

Voor de zekerheid dan. Ik ga er op zich niet vanuit dat het problemen geeft.

B&F heeft draait goed volgens mij, ze hebben het druk met bestelling versturen, helaas klopt het regeltje op de site niet helemaal:

Tijdens openingstijden altijd antwoord binnen 30 minuten.

;)

Maar goed, zoals ze in Brabant zeggen: Goei werk hé tijd nodig. :D

B&F heeft draait goed volgens mij, ze hebben het druk met bestelling versturen, helaas klopt het regeltje op de site niet helemaal:

Tijdens openingstijden altijd antwoord binnen 30 minuten.

;)

Maar goed, zoals ze in Brabant zeggen: Goei werk hé tijd nodig. :D

We zijn inderdaad druk:D als het belangrijk is mag je mij ook een pm sturen.

B&F - top service! :thumbup:

Zou heel graag eens een shirt en/of shakebaker ontvangen!

Referentie nummer: 150631 ;)

referentienummer is 150593 al zal dat wel te laat zijn:rolleyes:

Beste B&F

Heb nu nog een halve pot Whey-perfection.
Maar jullie krijgen steeds meer nieuwe producten van jullie eigen merk.
En word dan ook steeds een beetje onduidelijker.

Wil straks eiwitten gaan bestellen.
Wat is nu de beste keuze, moet niet te vet worden!!!!

Wederom een nieuwe klant voor B&F. :D

Ref. 150648

Kan niet wachten op mijn pakketje. :p

Waarom vraag je niet gelijk de hele voorraad?
Ze hebben van een aantal pre's ook losse zakjes/sticks te koop, juist om te proberen.
B&F is toch zeker sinterklaas niet! ..........Alhoewel het er soms wel op lijkt.

Hele voorraad zou ik ook wel willen hoor, hehe. En waarom extra gaan betalen voor losse zakjes als B&F het altijd gratis weggeeft? Overigens zijn er geen sachets/pakjes te koop met alle pre workout samples die je wil testen. Eerst goed lezen voordat je met je onzin opmerking komt, want als je voor 35 euries iets besteld mag je best om wat samples vragen. Zeker als vaste klant zijnde;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven