AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrienden,

150672 groot potje WP chocolade...alweer. Kben verslaafd aan sjokoladesmaak. (lijk wel een wijf) Tevens vraag over TMS gestuurd bij opmerking. Ik hoor het wel.
Gr.
SWAT:eek:

Als de bestelling vandaag voor 18:00 gedaan is, klopt het dan dat het morgen in huis is, tenminste dat is wat ik lees op de site?

Dan weet mijn vrouw dat er morgen TNT aan de deur komt. ;)

Laatst bewerkt:
Wordt het nog aangeraden om een pauze te nemen met tms nemen als de pot leeg is? Of kan ik direct met een nieuwe pot beginnen?

Als de bestelling vandaag voor 18:00 gedaan is, klopt het dan dat het morgen in huis is, tenminste dat is wat ik lees op de site?

Dan weet mijn vrouw dat er morgen TNT aan de deur komt. ;)

ja. Heb je geen email gekregen dan met track en trace?

Per capsule 500mg, er wordt gesproken over een serving, deze bestaat uit 2 capsules. Dus 2x 500 = 1000mg. :)

Eerste zinnetje is dus uiteraard fout op de website.

Hele voorraad zou ik ook wel willen hoor, hehe. En waarom extra gaan betalen voor losse zakjes als B&F het altijd gratis weggeeft? Overigens zijn er geen sachets/pakjes te koop met alle pre workout samples die je wil testen. Eerst goed lezen voordat je met je onzin opmerking komt, want als je voor 35 euries iets besteld mag je best om wat samples vragen. Zeker als vaste klant zijnde;)

Ja jongen je hebt helemaal gelijk.
Hmmm ik ben ook vaste klant en bestel wel meer als €35, dat wil nog niet zeggen dat B&F er dan maar sampletjes bij moet doen. Sucses verder.

Kan iemand mij vertellen waar ik BCAA's mee moet mengen? In vruchtensap werkt het niet, in water niet, in dextrose met water niet.. alleen in een shake met havermout en melk in de blender maar ben bang dat de werking van de BCAA's dan verloren gaat. ???

Waarmee moet je BCAA's mengen zonder klonten, een drijvend laagje en dat de helft in je glas/shakebeker blijft hangen?

bedankt

Xtend kopen. Is een van mijn favoriete producten. Smaak is heerlijk en geen last van klonten. :thumbs:

B&F - top service! :thumbup:

Zou heel graag eens een shirt en/of shakebaker ontvangen!

Referentie nummer: 150631 ;)

Hoop dat het goed ging, was gisteren iets eerder weg. In ieder geval vandaag in huis:)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

referentienummer is 150593 al zal dat wel te laat zijn:rolleyes:

Wel al verzonden:)

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Wederom een nieuwe klant voor B&F. :D

Ref. 150648

Kan niet wachten op mijn pakketje. :p

:thumb: Dank je, de bestelling is gisteren direct verzonden dus zal vandaag wel komen.

---------- Toegevoegd om 08:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Beste B&F

Heb nu nog een halve pot Whey-perfection.
Maar jullie krijgen steeds meer nieuwe producten van jullie eigen merk.
En word dan ook steeds een beetje onduidelijker.

Wil straks eiwitten gaan bestellen.
Wat is nu de beste keuze, moet niet te vet worden!!!!

Whey Perfection:)

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Vrienden,

150672 groot potje WP chocolade...alweer. Kben verslaafd aan sjokoladesmaak. (lijk wel een wijf) Tevens vraag over TMS gestuurd bij opmerking. Ik hoor het wel.

Gr.

SWAT:eek:

Dank je:) We hebben geen samples van de TMS. Dit is een product dat je iets langer moet nemen om het echte effect te merken. Een Pre-Workout kun je samplen een product als TMS eigenlijk niet.

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Wordt het nog aangeraden om een pauze te nemen met tms nemen als de pot leeg is? Of kan ik direct met een nieuwe pot beginnen?

Je mag 12 weken door. Daarna even 3-4 weken rust.

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Zijn de L-arginine capsules van Now-foods 500 of 1000mg? producttitel zegt 500mg, de beschrijving zegt 1000mg.. Dit maakt het voor mij beetje onduidelijk :D

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/now-foods/l-arginine-500mg

Nu weer correct:)

Hoi B&F,

Ik heb net weer mijn whey besteld met het verzoek het op een ander adres af te leveren én het verzoek voor een t-shirt ipv de shakebeker. Gaat dat lukken? Zou ik erg waarderen ;-) Wederom verheug ik me op morgen :)

Ref: 150781

Xtend kopen. Is een van mijn favoriete producten. Smaak is heerlijk en geen last van klonten. :thumbs:

X-tend is inderdaad goed. :thumbs:

Ik heb ook geen problemen met klonten bij de BCAA's van ons huismerk.

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/body-fit-sportsnutrition/pure-muscle-bcaas

Hoi B&F,

Ik heb net weer mijn whey besteld met het verzoek het op een ander adres af te leveren én het verzoek voor een t-shirt ipv de shakebeker. Gaat dat lukken? Zou ik erg waarderen ;-) Wederom verheug ik me op morgen :)

Ref: 150781

Ilco gaat hier achteraan. Bedankt voor je bestelling! :)

Whoehoe, spannend. :thumbs:

Zeker gezien het feit dat we hier een wonderschone TNT dame hebben. :heart:

Foto? :D

-Leon

Hoe zit het met de PAM Cooking Spray? :(

Bestelling Ref. 150648 ontvangen. :thumbs:

TNT dame vertilde zichzelf haast. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven