MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo BenF,

ik heb gisteren bij jullie de caffeine pillen van Sci-fit besteld (een huismerk hebben jullie blijkbaar niet?). Nu lees ik op de website van Sci-fit dat die 3 uur voor een training moeten genomen worden om het maximale effect te hebben.

Wat zijn de ervaringen hiermee? Klopt dit?

Hallo BodyenFitshop, aangezien mijn vraag niet is beantwoord stel ik bovenstaande vraag nog een opnieuw:)

Weten jullie, of iemand anders, daar meer over?

Bestelling Ref. 150648 ontvangen. :thumbs:

TNT dame vertilde zichzelf haast. :p

:D Die knappe..

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Hallo BodyenFitshop, aangezien mijn vraag niet is beantwoord stel ik bovenstaande vraag nog een opnieuw:)

Weten jullie, of iemand anders, daar meer over?

Dat kan niet:D Het werkt vrij snel.

Wat er staat is;
Niet meer als 1 capsule per 3-4 uur.

Ben verslaafd aan choco shake denk ik :P

Extra samples worden altijd gewaardeerd zoals gewoonlijk ;)
ref: 150924

Groeten

:D Die knappe..

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Dat kan niet:D Het werkt vrij snel.

Wat er staat is;
Niet meer als 1 capsule per 3-4 uur.

Toch niet. Kijk maar op deze site: http://www.sshealthfoods.com/pages.php?page=lt.fatburners&details=1306

Daar staat 3 uur voor een training. Wellicht is dit een fout. Dit staat op meerdere site maar waarschijnlijk hebben die de fout van de anderen overgenomen.

Bedankt voor de info.

grt.

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Ik heb nu 2 bestellingen lopen (150401 en 150922) en heb bij mijn vorige bestelling gevraagd om geen shaker mee te sturen maar een whey perfection sample voor de smaak Sunny Peach en Sweet Aplle. Er zat echter een shaker in en geen samples.

Is het mogelijk om dit nu mee te sturen? Ik wil graag andere whey smaken leren kennen. Anders blijk ik maar steeds dezelfde smaak bestellen ;-)

Juist mijn eerste bestelling geplaatst :D

Referentie nummer: 150994

Ben jammer genoeg vergeten bij de opmerking te zetten dat samples welkom zijn XD.

Pre workout of whey of iets anders het maakt me niet uit :D

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit nog recht te zetten? :D
Maar na de sample actie van de Pre workout power ben ik er zeker van dat dit bij B&F wel nog gebeurd :D

Toch niet. Kijk maar op deze site: http://www.sshealthfoods.com/pages.php?page=lt.fatburners&details=1306

Daar staat 3 uur voor een training. Wellicht is dit een fout. Dit staat op meerdere site maar waarschijnlijk hebben die de fout van de anderen overgenomen.

Bedankt voor de info.

grt.

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Ik heb nu 2 bestellingen lopen (150401 en 150922) en heb bij mijn vorige bestelling gevraagd om geen shaker mee te sturen maar een whey perfection sample voor de smaak Sunny Peach en Sweet Aplle. Er zat echter een shaker in en geen samples.

Is het mogelijk om dit nu mee te sturen? Ik wil graag andere whey smaken leren kennen. Anders blijk ik maar steeds dezelfde smaak bestellen ;-)
Ik pak 4 caps 1 uurtje voor me training.

Bestelling geplaatst, ref nr 151012, heb de B&F special stack!

Juist mijn eerste bestelling geplaatst :D

Referentie nummer: 150994

Ben jammer genoeg vergeten bij de opmerking te zetten dat samples welkom zijn XD.

Pre workout of whey of iets anders het maakt me niet uit :D

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn dit nog recht te zetten? :D
Maar na de sample actie van de Pre workout power ben ik er zeker van dat dit bij B&F wel nog gebeurd :D

Ilco maakt er werk van! :)

Ik pak 4 caps 1 uurtje voor me training.

Lekker stuiteren! Maar 3 uur is inderdaad veels te lang. :)

Knallen zal je! :D
Dank je wel!

-Leon

Is het mogelijk om dit nu mee te sturen? Ik wil graag andere whey smaken leren kennen. Anders blijk ik maar steeds dezelfde smaak bestellen ;-)[/QUOTE]

Kun je altijd het beste even bij "opmerkingen" zetten bij de bestelling. Dan gaat het zeker goed:)

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

:thumbs: Goede keus!

B& F Special Stack

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Ben verslaafd aan choco shake denk ik :P

Extra samples worden altijd gewaardeerd zoals gewoonlijk ;)
ref: 150924

Groeten

vooral tussen 5-6 uur 's middags gaan de bestellingen er pijlsnel uit. Het beste dit even aangeven bij "opmerkingen" bij de bestelling, dan gaat het zeker goed. :)

Kan het zijn dat ik extra last krijg van mijn acne door magic EAA ?

Hey mannen, volgens mij is er iets fout gegaan met mijn bestelling. Ik heb een bestelling geplaatst, betaald via ideal en vervolgens kreeg ik 2 bevestigingen van de bestelling en vervolgens twee emails met "uw bestelling is verzonden" met twee verschillende referentienummers, terwijl ik maar voor 1 bestelling heb betaald (en er slechts 1 wil). Kunnen jullie dit nog stoppen? De nummers zijn: 151065 en 151067. Ik moet dus slechts één van deze twee bestellingen ontvangen. Geen idee wat er gebeurd is.

Hey mannen, volgens mij is er iets fout gegaan met mijn bestelling. Ik heb een bestelling geplaatst, betaald via ideal en vervolgens kreeg ik 2 bevestigingen van de bestelling en vervolgens twee emails met "uw bestelling is verzonden" met twee verschillende referentienummers, terwijl ik maar voor 1 bestelling heb betaald (en er slechts 1 wil). Kunnen jullie dit nog stoppen? De nummers zijn: 151065 en 151067. Ik moet dus slechts één van deze twee bestellingen ontvangen. Geen idee wat er gebeurd is.

Klopt, we hadden dit al gezien. 1 maal verzonden en morgen in huis. Dank je:)

Hey Body en Fitshop, heb een whey bestelling geplaatst.

Referentie nummer: 151086
Faktuur datum: 03-11-2010

Zou ik alsjeblieft een sample van Jack3d kunnen krijgen? Als het werkt koop ik hem gelijk. Het liefst geen samples van Whey Perfection, heb alle smaken al getest. (liefst pre workout)

Ik wil graag protein bar maar heb echt geen idee welke... zoveel keuze ;/

Hey Body en Fitshop, heb een whey bestelling geplaatst.

Referentie nummer: 151086
Faktuur datum: 03-11-2010

Zou ik alsjeblieft een sample van Jack3d kunnen krijgen? Als het werkt koop ik hem gelijk. Het liefst geen samples van Whey Perfection, heb alle smaken al getest. (liefst pre workout)

Er zijn helemaal geen samples van Jack3D helaas. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Ik wil graag protein bar maar heb echt geen idee welke... zoveel keuze ;/

Oh Yeah Bars -30 gram eiwit en de beste smaken

Low Carb Bars - 25 gram eiwit en prijs-kwaliteit top.

Carbrite Diet Bars - 20 gram eiwit en goed in prijs-kwaliteit
Lekkere smaken ook.

Er zijn helemaal geen samples van Jack3D helaas. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Oh Yeah Bars -30 gram eiwit en de beste smaken

Low Carb Bars - 25 gram eiwit en prijs-kwaliteit top.

Carbrite Diet Bars - 20 gram eiwit en goed in prijs-kwaliteit
Lekkere smaken ook.

Ik vind de Elite Whey Gourmet bars echt heerlijk :meal:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven