Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die hadden in het lijstje gemogen/gemoeten
Hebben jullie ook pre wo shakes waarbij ik niet gedonder krijg tijdens een dopingtest?
plus: Hoelang duurt het voor ik mijn voedings en supplementen advies krijg?![]()
Hij is nogal druk maar dat komt best goed.Zit er een verhoogd risico aan pre workout supps? Alles wat zogenaamd "EXTREEM ULTRA HEFTIG" is laat mij altijd zorgen maken![]()

Ilco,
heb net een bestelling geplaatst (ref. 151133)
Heb ook enkele bars erbij gevoegd kwestie van de smaken te leren kennen
Indien je nog enkele pre workout samples beschikbaar hebt, laat ze maar komen, hé.
Thanks,
Daniell.

product wat jullie in het assortiment hebben zitten?

Heb een klein vraagje.
Deze ochtend kreeg ik bij mijn mail een link van tnt.
Nu staat er bij in collectie "Parcel has been pre-alerted"
Wat betekent dit juist?![]()
Dat tpg het pakje nog niet gekregen heeft, maar ze alleen een al een tracking nr hebben aangemaakt ervoor

Heb die vetmeter die je aanraadde maar bestelt. Bestelling 151171, dus als je nog leuke samples hebt liggen, liefst wat anders als pre-workout![]()

Vraagje voor de dames/heren van B&F,
Wat is het beste spier'exploderende'product wat jullie in het assortiment hebben zitten?
Heb van de week al een bestelling binnen gehad, maar met een beetje geluk ga ik er morgen wederom 1 doen.
Moeders de vrouw wil namelijk ook wat gaan "sporten".
Bovenstaande vraag is overigens voor mezelf, niet voor mijn vrouw, maar als ik dan toch voor haar ook wat bestel, kan ik er het beste maar goed gebruik van maken en zelf ook weer wat bestellen.
En dan zie ik het lieftallige TNT moppie weer

Vraagje voor de dames/heren van B&F,
Wat is het beste spier'exploderende'product wat jullie in het assortiment hebben zitten?
Heb van de week al een bestelling binnen gehad, maar met een beetje geluk ga ik er morgen wederom 1 doen.
Moeders de vrouw wil namelijk ook wat gaan "sporten".
Bovenstaande vraag is overigens voor mezelf, niet voor mijn vrouw, maar als ik dan toch voor haar ook wat bestel, kan ik er het beste maar goed gebruik van maken en zelf ook weer wat bestellen.
En dan zie ik het lieftallige TNT moppie weer

We hebben ook de B&F Special Stack
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en de B&F Power Stack
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Op beide kun je echt knallen!![]()

gister weer in huis
is ff kijken wat de power pill voor me kan doen als toevoeging aan m'n prewo brouwsel
gister nog een teamgenoot van me die jullie site wilde weten is al de 2e![]()

De Special Stack heb ik van de week al binnen gekregen, was alleen benieuwd of er nog wat extra spul bij paste.
Zal straks de site wel eens doorspitten, dan kan er vandaag de 2e bestelling van deze week door.![]()