Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F

de perfection bestelling was in het begin twee potten van 2270gram.
Kan je toevallig ook 2 verschillende smaken bestellen?
Wil namelijk wat variatie, komt ook een pot WMS bij?

Ben benieuwd?

M'n B&F special stack is vanmiddag ook binnengekomen, lekkere pomp en beter doorkunnen gaan met TMS:D

thx voor extra levering.hebben jullie niks dat de oestogenen blokkeerd of verminderd?

Hee,

Jullie verkopen ook omega capsules toch?
Ik zoek een combi cap van omega 3/6/9, welke heeft het beste kwaliteits/prijs verhouding?

Onlangs heb ik mijn sample van pre-workout power, fruit smaak ontvangen.
de aanbevolen dosis is 1 sachet per dag toch?

Vandaag mijn bestelling aangekregen :D

Pakket was bezorgd bij de buren :D

Maar ooh het was net Kerstmis toen ik de doos opende :D

Zoveel samples :D. Zalig.

En die whey perfection berry blast is zo subliem!!! :thumbs:

Super service :D.

En BTW zalige shakebeker met dubbele schroefdraad :D. Deze gaat zeer handig zijn voor op school (a)

bestelling gedaan! ref nr: 151525, als er nog samples zijn, graag! :)

Storting is geplaatst! Referentie nummer: 150616

Redelijk tevreden van de service tot nu toe hopelijk krijg ik deze keer de samples dat ik had toegevoegd bij commentaar en wordt het naar men adres verstuurd want dat ging vorige keer ff mis :D

komt helemaal goed tussen ons Ilco :D

:) Tuurlijk. Laat het mij maar weten! Thanks.

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

wat een topservice bodyenfit, 1 min na men bevestigingsmail krijg ik al mail dat de bestelling is verzonden!

mss een tip om ook is terug weekaanbiedingen te doen zoals xxl?
is altijd wel interessant voor de klant maar ook voor bodyenfit zelf!

We zijn een beetje te druk:D Maar vandaag weer nieuwe aanbiedingen. Ik laat het weten.:)

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Komen de Giant Mammoth Bars nog binnen in chocoladesmaak?

De importeur heeft alleen Peanut:cool:

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Was er inderdaad vanmorgen al! Snel :eek:

We doen ons best:)

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Beste B&F

de perfection bestelling was in het begin twee potten van 2270gram.
Kan je toevallig ook 2 verschillende smaken bestellen?
Wil namelijk wat variatie, komt ook een pot WMS bij?

Ben benieuwd?

Ivm met de minimale marge kan dit helaas niet meer:cool: De inkoop van Whey Perfection is eigenlijk te hoog t.o.v de verkoopprijs. Ik hoop op je begrip:)

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

M'n B&F special stack is vanmiddag ook binnengekomen, lekkere pomp en beter doorkunnen gaan met TMS:D

Top! De B&F Special Stack in een bestseller.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Hee,

Jullie verkopen ook omega capsules toch?
Ik zoek een combi cap van omega 3/6/9, welke heeft het beste kwaliteits/prijs verhouding?

De Omega369 van NOW. Top in kwaliteit.

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Onlangs heb ik mijn sample van pre-workout power, fruit smaak ontvangen.
de aanbevolen dosis is 1 sachet per dag toch?

Ja, behalve als je helemaal geen ervaring hebt met pre-workouts. Dan kun je ook de eerst de helft nemen.:cool:

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

Vandaag mijn bestelling aangekregen :D

Pakket was bezorgd bij de buren :D

Maar ooh het was net Kerstmis toen ik de doos opende :D

Zoveel samples :D. Zalig.

En die whey perfection berry blast is zo subliem!!! :thumbs:

Super service :D.

En BTW zalige shakebeker met dubbele schroefdraad :D. Deze gaat zeer handig zijn voor op school (a)

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:16 ----------

bestelling gedaan! ref nr: 151525, als er nog samples zijn, graag! :)

Dank je:) Ik kijk even of ik het nog kan regelen..

Ook weer een bestelling gedaan, even een voorraad leucine aanleggen :D

ref: 151549

Heb het al in de opmerkingen gezet dat samples welkom zijn. En ik ben heel blij met de tshirts van de vorige bestellingen, maar inmiddels heb ik wel genoeg shirts :) Als je van plan was toch een tshirt te doen, is een andere goodie ook goed natuurlijk :)

Beste B&F,

ik ben op zoek naar een Koolhydraat supplement om te gebruiken voor/tijdens de training.

welke raden jullie aan? ik heb het idee dat ik van dextrose teveel aankom.

Daarnaast zoek ik een alternatief voor Muscle milk.

Ook weer een bestelling gedaan, even een voorraad leucine aanleggen :D

ref: 151549

Heb het al in de opmerkingen gezet dat samples welkom zijn. En ik ben heel blij met de tshirts van de vorige bestellingen, maar inmiddels heb ik wel genoeg shirts :) Als je van plan was toch een tshirt te doen, is een andere goodie ook goed natuurlijk :)

Dank je:) Morgen nog in huis!

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:58 ----------

Beste B&F,

ik ben op zoek naar een Koolhydraat supplement om te gebruiken voor/tijdens de training.

welke raden jullie aan? ik heb het idee dat ik van dextrose teveel aankom.

Daarnaast zoek ik een alternatief voor Muscle milk.

De koolhydraten
Anabolic WMS het beste, voor- tijdens en na.

Proteine
Nummer 1: Whey Perfection

Syntha-6 lijkt meer op Muscle Milk met ook mct's en ietje carbs ed..

Altijd balen dat TNT hier vaak pas aan het einde van de dag cadeautjes komt brengen. :nut:

Just to say::hello: Enjoy the weekend hulkies.:)

als je cardio bij je KT doet kan die anabolic WMS dan ook of remt dit dan de vetverbranding?

ik heb namelijk weleens waxy maize gebruikt van XXL en had het idee dat ik dan vet aanzet rond mijn buik

WEEKAANBIEDINGEN (elke vrijdag weer:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

And more..........

Check ze hier

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

Just to say::hello: Enjoy the weekend hulkies.:)

:D Nice weekend!!

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

als je cardio bij je KT doet kan die anabolic WMS dan ook of remt dit dan de vetverbranding?

ik heb namelijk weleens waxy maize gebruikt van XXL en had het idee dat ik dan vet aanzet rond mijn buik

Dan heb je het over elke vorm van koolhydraten in principe.
Niet teveel een gram of 20 tijdens in de mix met BCAA/EAA..

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

altijd balen dat tnt hier vaak pas aan het einde van de dag cadeautjes komt brengen. :nut:

:d

Altijd super, aanbiedingen. :thumbs:

Alleen jammer dat ik al 2 bestellingen gedaan heb deze week.
Moeders de vrouw wil in het weekend ook nog wat geld te besteden hebben. :p

Vrouwen.......

Laatst bewerkt:
Een vraagje,heb nu voor de 2de keer magic EAA besteld en het lijkt alsof de oplosbaarheid en de smaak wat anders is,hebben jullie iets veranderd of ben ik gek aan het worden?

Wou zojuist mijn eerste bestelling plaatsen op bodyenfitshop.
Omega 3-6-9 caspules van NOW,

Helaas werkt ideaal op dit moment niet en kan ik mijn betaling niet voldoen.

Bestelling is aangekomen - top levering!

T-shirt valt nog wat groot uit, teken om te groeien! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven