Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
100% mee eens.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Zalig.
.
. Deze gaat zeer handig zijn voor op school (a)Storting is geplaatst! Referentie nummer: 150616
Redelijk tevreden van de service tot nu toe hopelijk krijg ik deze keer de samples dat ik had toegevoegd bij commentaar en wordt het naar men adres verstuurd want dat ging vorige keer ff mis
komt helemaal goed tussen ons Ilco![]()
Tuurlijk. Laat het mij maar weten! Thanks.wat een topservice bodyenfit, 1 min na men bevestigingsmail krijg ik al mail dat de bestelling is verzonden!
mss een tip om ook is terug weekaanbiedingen te doen zoals xxl?
is altijd wel interessant voor de klant maar ook voor bodyenfit zelf!
Maar vandaag weer nieuwe aanbiedingen. Ik laat het weten.
Komen de Giant Mammoth Bars nog binnen in chocoladesmaak?

Beste B&F
de perfection bestelling was in het begin twee potten van 2270gram.
Kan je toevallig ook 2 verschillende smaken bestellen?
Wil namelijk wat variatie, komt ook een pot WMS bij?
Ben benieuwd?
De inkoop van Whey Perfection is eigenlijk te hoog t.o.v de verkoopprijs. Ik hoop op je begrip
M'n B&F special stack is vanmiddag ook binnengekomen, lekkere pomp en beter doorkunnen gaan met TMS![]()

Hee,
Jullie verkopen ook omega capsules toch?
Ik zoek een combi cap van omega 3/6/9, welke heeft het beste kwaliteits/prijs verhouding?
Onlangs heb ik mijn sample van pre-workout power, fruit smaak ontvangen.
de aanbevolen dosis is 1 sachet per dag toch?

Vandaag mijn bestelling aangekregen
Pakket was bezorgd bij de buren
Maar ooh het was net Kerstmis toen ik de doos opende
Zoveel samples. Zalig.
En die whey perfection berry blast is zo subliem!!!
Super service.
En BTW zalige shakebeker met dubbele schroefdraad. Deze gaat zeer handig zijn voor op school (a)

bestelling gedaan! ref nr: 151525, als er nog samples zijn, graag!![]()
Ik kijk even of ik het nog kan regelen..
Als je van plan was toch een tshirt te doen, is een andere goodie ook goed natuurlijk 
Ook weer een bestelling gedaan, even een voorraad leucine aanleggen
ref: 151549
Heb het al in de opmerkingen gezet dat samples welkom zijn. En ik ben heel blij met de tshirts van de vorige bestellingen, maar inmiddels heb ik wel genoeg shirtsAls je van plan was toch een tshirt te doen, is een andere goodie ook goed natuurlijk
![]()
Morgen nog in huis!Beste B&F,
ik ben op zoek naar een Koolhydraat supplement om te gebruiken voor/tijdens de training.
welke raden jullie aan? ik heb het idee dat ik van dextrose teveel aankom.
Daarnaast zoek ik een alternatief voor Muscle milk.

Nice weekend!!als je cardio bij je KT doet kan die anabolic WMS dan ook of remt dit dan de vetverbranding?
ik heb namelijk weleens waxy maize gebruikt van XXL en had het idee dat ik dan vet aanzet rond mijn buik
altijd balen dat tnt hier vaak pas aan het einde van de dag cadeautjes komt brengen.![]()