MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet eigenlijk zo'n taillemeter hebben. Die zie ik wel op de site staan, maar is al sinds 3weken uitverkocht. Krijgen jullie nog nieuwe?

Ik moet eigenlijk zo'n taillemeter hebben. Die zie ik wel op de site staan, maar is al sinds 3weken uitverkocht. Krijgen jullie nog nieuwe?

Ja, over 2-3 weken weer.

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Kun je bv geen stack maken van Beta-alanine, AAKG en Leucine ?

Deze producten hebben we onder eigen label nogal scherp in de prijs (weinig marge)

Bestelling 2 van deze week. :D

Ref. 151358 (als er nog ruimte in de doos is mag je die opvullen) :p

kan niet wachten tot de TNT babe er weer is :titty:
Als het goed is komt ze vandaag ook nog iets afleveren. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Deze producten hebben we onder eigen label nogal scherp in de prijs (weinig marge)

Prijzen zijn inderdaad toppie! Maar als die er zou komen, zou ik nog even gewacht hebben. M.a.w. kun je een force bestelling zien van de 3 producten.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Myotape vind ik geweldig... Altijd de zelfde druk!

Bestelling 2 van deze week. :D

Ref. 151358 (als er nog ruimte in de doos is mag je die opvullen) :p

kan niet wachten tot de TNT babe er weer is :titty:
Als het goed is komt ze vandaag ook nog iets afleveren. :thumbs:

Dank je:) Ik ga even kijken ..

he b&f heb net een bestelling geplaatst 151385 ik heb iets bij opmerkingen gezet en hoop dat het kan.alvast bedankt voor de moeite.groetjes marcus

Hallo,

Ik ben van plan mijn eerste bestelling te doen bij body en fitshop.

Namelijk de perfect carbs en de whey perfection.

Nu zou ik graag willen weten welke smaken aan te raden zijn voor de whey perfection? Want ik ben van plan om direct de 4540 gram te bestellen en als de smaak dan zou tegen vallen nu jaa je weet zelf :p Ik zou vooral iets kiezen uit de exotische smaken (dus Orange, Peach, Coconut, Apple) niet de basis smaken.

Alvast bedankt :)

Hallo,

Ik ben van plan mijn eerste bestelling te doen bij body en fitshop.

Namelijk de perfect carbs en de whey perfection.

Nu zou ik graag willen weten welke smaken aan te raden zijn voor de whey perfection? Want ik ben van plan om direct de 4540 gram te bestellen en als de smaak dan zou tegen vallen nu jaa je weet zelf :p Ik zou vooral iets kiezen uit de exotische smaken (dus Orange, Peach, Coconut, Apple) niet de basis smaken.

Alvast bedankt :)

heb net ook epach besteld die is echt super lekker

Ik wil niet lopen zeiken ofzo, maar is die niet te zoet? (anders neem ik hem direct :) ) Want ik kan niet goed meer tegen al dat zoete gedoe :o

hij is zoet maar niet dat mieren zoete.gewoon een lekkere smaak die niet super overheersend is

Weer een bestelling geplaatst net :) Dit keer Banana Milkshake van de Whey Perfection proberen :D
Ref. 151424 - Samples zijn natuurlijk weer welkom :)
Alvast bedankt weer!

Laatst bewerkt:
Storting is geplaatst! Referentie nummer: 150616

Redelijk tevreden van de service tot nu toe hopelijk krijg ik deze keer de samples dat ik had toegevoegd bij commentaar en wordt het naar men adres verstuurd want dat ging vorige keer ff mis :D

komt helemaal goed tussen ons Ilco :D

wat een topservice bodyenfit, 1 min na men bevestigingsmail krijg ik al mail dat de bestelling is verzonden!

mss een tip om ook is terug weekaanbiedingen te doen zoals xxl?
is altijd wel interessant voor de klant maar ook voor bodyenfit zelf!

Komen de Giant Mammoth Bars nog binnen in chocoladesmaak?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven