Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet eigenlijk zo'n taillemeter hebben. Die zie ik wel op de site staan, maar is al sinds 3weken uitverkocht. Krijgen jullie nog nieuwe?
Kun je bv geen stack maken van Beta-alanine, AAKG en Leucine ?
Deze producten hebben we onder eigen label nogal scherp in de prijs (weinig marge)
Ik moet eigenlijk zo'n taillemeter hebben. Die zie ik wel op de site staan, maar is al sinds 3weken uitverkocht. Krijgen jullie nog nieuwe?
Bestelling 2 van deze week.
Ref. 151358 (als er nog ruimte in de doos is mag je die opvullen)
kan niet wachten tot de TNT babe er weer is
Als het goed is komt ze vandaag ook nog iets afleveren.
Ik ga even kijken ..
Ik zou vooral iets kiezen uit de exotische smaken (dus Orange, Peach, Coconut, Apple) niet de basis smaken. 
Hallo,
Ik ben van plan mijn eerste bestelling te doen bij body en fitshop.
Namelijk de perfect carbs en de whey perfection.
Nu zou ik graag willen weten welke smaken aan te raden zijn voor de whey perfection? Want ik ben van plan om direct de 4540 gram te bestellen en als de smaak dan zou tegen vallen nu jaa je weet zelfIk zou vooral iets kiezen uit de exotische smaken (dus Orange, Peach, Coconut, Apple) niet de basis smaken.
Alvast bedankt![]()
) Want ik kan niet goed meer tegen al dat zoete gedoe 
Ik wil niet lopen zeiken ofzo, maar is die niet te zoet? (anders neem ik hem direct) Want ik kan niet goed meer tegen al dat zoete gedoe
![]()
hij is zoet maar niet dat mieren zoete.gewoon een lekkere smaak die niet super overheersend is
Oké dan neem ik deze.
Heel erg bedankt voor je snelle antwoorden.

he b&f heb net een bestelling geplaatst 151385 ik heb iets bij opmerkingen gezet en hoop dat het kan.alvast bedankt voor de moeite.groetjes marcus
Jij bedankt!Weer een bestelling geplaatst netDit keer Banana Milkshake van de Whey Perfection proberen
Ref. 151424 - Samples zijn natuurlijk weer welkom
Alvast bedankt weer!
Ik kijk of ik het nog kan regelen.Zal vandaag al in huis zijn. In ieder geval gisteren verzonden. dank je![]()