AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wou zojuist mijn eerste bestelling plaatsen op bodyenfitshop.
Omega 3-6-9 caspules van NOW,

Helaas werkt ideaal op dit moment niet en kan ik mijn betaling niet voldoen.

Storing melding: vanwege storingen bij iDEAL zijn momenteel betalingen via alle aangesloten banken niet mogelijk. Naar verwachting zijn betalingen rond 12:00 uur weer mogelijk.

Landelijke storing

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

Een vraagje,heb nu voor de 2de keer magic EAA besteld en het lijkt alsof de oplosbaarheid en de smaak wat anders is,hebben jullie iets veranderd of ben ik gek aan het worden?

Deze is volgens mij hetzelfde. Neem het elke dag zo ongeveer:D

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Bestelling is aangekomen - top levering!

T-shirt valt nog wat groot uit, teken om te groeien! :)

:D zo is het!!

Zou graag ook nog een shakebekker erbij bestellen maar kan deze nergens vinden, zou iemand mij kunnen helpen.

Heb nog tot 12uur om aan me bestelling te werken. Vanaf dan werken de betalingen pas

Bedankt

hmm wil ook net bestellen en idd nog steeds storing:mad:
straks nog maar eens proberen dan

Zou graag ook nog een shakebekker erbij bestellen maar kan deze nergens vinden, zou iemand mij kunnen helpen.

Heb nog tot 12uur om aan me bestelling te werken. Vanaf dan werken de betalingen pas

Bedankt

Zet in je opmerkingen dat je graag een shakebeker erbij ontvangt, daar doen ze niet moeilijk over :thumbup:

he b&f bedankt voor de snelle levering had helaas wel een shaker ipv een bidon (stond trouwens wel op de bon doorgekrast)maar goed het gaat om de producten en die zijn netjes binnen bedankt groetjes

Bedankt

iDeal doet het weer:)

Shakers

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

he b&f bedankt voor de snelle levering had helaas wel een shaker ipv een bidon (stond trouwens wel op de bon doorgekrast)maar goed het gaat om de producten en die zijn netjes binnen bedankt groetjes

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Zet in je opmerkingen dat je graag een shakebeker erbij ontvangt, daar doen ze niet moeilijk over :thumbup:

klopt:)

@ B&F

Was juist aan het lezen op de site en zag dat er een klein foutje staat bij de weight gainer max.

http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/weigth-gainer-max

Bijna overal zijn de t en de h van plaats verwisseld.

:D er is iemand hard aan het werk! Dank je:)

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Verdomme :( als ik nu al met Paypal kon betalen bestelde ik meteen twee dozen bars :D (crisismaand :o)

:D De Jack3D en ISS bars kunnen wel eens zo uitverkocht zijn voor deze prijzen !

Als ik nog wat geld overhad ging ik voor Jack3D :(

Precies wanneer Ideal niet werkt verdomme

EDIT
Toch wel :D Referentie:151625

Laatst bewerkt door een moderator:
Pfff, al weer mijn 2de bestelling in korte tijd!
Hebben jullie toevallig een pre workout probeerseltje bij? Moet er ook nog 1 hebben.

Referentie nummer: 151641

Precies wanneer Ideal niet werkt verdomme

EDIT
Toch wel :D Referentie:151625

Jawel:) Morgen in huis!

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Pfff, al weer mijn 2de bestelling in korte tijd!
Hebben jullie toevallig een pre workout probeerseltje bij? Moet er ook nog 1 hebben.

Referentie nummer: 151641

moet wel gaan lukken. Dank je!:)

OMG!!

Bestelling zojuist ontvangen!!

Lijkt wel Kerst :D

Wederom perfecte service/levering van B&F. Toppie!

:bow::thumbs::bow::thumbs::bow:

Vooral het ene "be safe with" sample traint mijn buikspieren al van het lachen.:penis:

Laatst bewerkt:
Is het nog mogelijk om van 151697 de smaak van het product te veranderen naar bubblegum? Was het vergeten te veranderen geloof ik :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven