MilkShakey
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijne weekend!WEEKAANBIEDINGEN (elke vrijdag weer
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
And more..........
Check ze hier
---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------
Nice weekend!!
---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------
Dan heb je het over elke vorm van koolhydraten in principe.
Niet teveel een gram of 20 tijdens in de mix met BCAA/EAA..
---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------
:d

Als ooit geranamine in de aanbieding staatFijne weekend!
Jack3d!! Gelijk besteld
Goed bezig, BnF!![]()
...Fijne weekend!
Jack3d!! Gelijk besteld
Goed bezig, BnF!![]()

Net sachet preworkout powder geprobeerd en ik kreeg er een dikke skin rash van. Helemaal tintelen en brandend/jeukend gevoel op men huid precies of er termieten liggen onder mijn huid. Ik denk dat ik allergisch ben voor een aantal ingrediënten zoals L-Carnitine tartaar. Meteen anti-histamine gaan nemen en 2 uur later was het weg. Dat even ter informatie.

Net sachet preworkout powder geprobeerd en ik kreeg er een dikke skin rash van. Helemaal tintelen en brandend/jeukend gevoel op men huid precies of er termieten liggen onder mijn huid. Ik denk dat ik allergisch ben voor een aantal ingrediënten zoals L-Carnitine tartaar. Meteen anti-histamine gaan nemen en 2 uur later was het weg. Dat even ter informatie.
Skin rash of jeukend gevoel? Dat laatste is normaal, da's de beta alanine. Wen je wel aan
Skin rash is wel freaky![]()
.hebben jullie geen supplement dat oestogeen verminderd

Fijne weekend!
Jack3d!! Gelijk besteld
Goed bezig, BnF!![]()

Prijs-kwaliteit lijkt het ons zeker ok.Skin rash of jeukend gevoel? Dat laatste is normaal, da's de beta alanine. Wen je wel aan
Skin rash is wel freaky![]()
). Alhoewel DNP geen supp is 
Is het nog mogelijk om van 151697 de smaak van het product te veranderen naar bubblegum? Was het vergeten te veranderen geloof ik![]()
Vooral rond 5-6 uur in de middag wordt er keihard doorgewerkt
Misschien een rare vraag, maar komt er in de toekomst ook nog een productreview mogelijkheid op de B&F site?
Dat zou de site helemaal compleet maken.![]()
Nog 3-4 weken dan krijgen we een leuke update. De reviews komen er ook bij!
Die komt er zekerNog 3-4 weken dan krijgen we een leuke update. De reviews komen er ook bij!
![]()

Die komt er zekerNog 3-4 weken dan krijgen we een leuke update. De reviews komen er ook bij!
![]()

gaat de enter knop dan ook werken in het zoekveld? :d