Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dat wat? De Mega burner of de Aqua diet?

Just to say::hello: Enjoy the weekend hulkies.:)
:wave: Fijne weekend!

WEEKAANBIEDINGEN (elke vrijdag weer:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

And more..........

Check ze hier

---------- Toegevoegd om 10:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:56 ----------

:D Nice weekend!!

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Dan heb je het over elke vorm van koolhydraten in principe.
Niet teveel een gram of 20 tijdens in de mix met BCAA/EAA..

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

:d

Jack3d!! Gelijk besteld :rocknana::rocknana:

Goed bezig, BnF! :thumbs:

hebben jullie geen supplement dat oestogeen verminderd

Net sachet preworkout powder geprobeerd en ik kreeg er een dikke skin rash van. Helemaal tintelen en brandend/jeukend gevoel op men huid precies of er termieten liggen onder mijn huid. Ik denk dat ik allergisch ben voor een aantal ingrediënten zoals L-Carnitine tartaar. Meteen anti-histamine gaan nemen en 2 uur later was het weg. Dat even ter informatie.

Net sachet preworkout powder geprobeerd en ik kreeg er een dikke skin rash van. Helemaal tintelen en brandend/jeukend gevoel op men huid precies of er termieten liggen onder mijn huid. Ik denk dat ik allergisch ben voor een aantal ingrediënten zoals L-Carnitine tartaar. Meteen anti-histamine gaan nemen en 2 uur later was het weg. Dat even ter informatie.

Skin rash of jeukend gevoel? Dat laatste is normaal, da's de beta alanine. Wen je wel aan :)
Skin rash is wel freaky :x

Skin rash of jeukend gevoel? Dat laatste is normaal, da's de beta alanine. Wen je wel aan :)

+1

Is inderdaad de beta-alaline, wordt je wel gewend :).

hebben jullie geen supplement dat oestogeen verminderd

Jazeker, het beste product in de markt is Formadrol:)

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

:wave: Fijne weekend!

Jack3d!! Gelijk besteld :rocknana::rocknana:

Goed bezig, BnF! :thumbs:

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Is dat wat? De Mega burner of de Aqua diet?

We hebben het net nieuw:D Prijs-kwaliteit lijkt het ons zeker ok.

Ja echt ****ing freaky was het m8, jeuken en brandend gevoel dat ik men huid niet kan aanraken van men hoofdhuid tot men tenen.. bewegen was geen optie serieuze shit was het en 2x nog erger dan een DNP skin rash (heb ik ooit ook eens gehad:D). Alhoewel DNP geen supp is :D

Misschien een rare vraag, maar komt er in de toekomst ook nog een productreview mogelijkheid op de B&F site? :)

Dat zou de site helemaal compleet maken. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Misschien een rare vraag, maar komt er in de toekomst ook nog een productreview mogelijkheid op de B&F site? :)

Dat zou de site helemaal compleet maken. :thumbs:

Die komt er zeker:) Nog 3-4 weken dan krijgen we een leuke update. De reviews komen er ook bij!:D

Na veel googlen en fora doorspitten heb ik het antwoord op mijn vraag nog niet echt gekregen. Ik ben de laatste tijd enthousiast geworden over het product Total Muscle Solution. Ik vraag me alleen af: In hoeverre vervangt dit product mijn huidige pre/post workout shake?

Momenteel neem ik 15 min pre workout een shake van 1 scoop Perfect Carbs en 1 scoop Whey Perfection (+creatine), en direct post workout 2 scoops Perfect Carbs en 1 scoop Micellar Cassein Superior (+creatine). De 'theorie' is dat de spiegel van de Whey na een workout van max 1 uur nog aan de hoge kant is en dat de Cassein het daarna overneemt.

Ik snap dat er zoveel meer in TMS zit dan alleen "Eiwit en Koolhydraat", maar als ik naar de inhoud van 1 portie TMS kijk dan lijkt me dat er minder eiwit/BCAA & EAA's in zit. Ook is 16g WMS minder dan 2 scoops Perfect Carbs.

Is het de bedoeling om naast TMS ook nog een aparte Whey/cassein shake te nemen, of is dat overkill?

Een lange lap tekst. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Komt de "Pure Whey Blend" wel weer terug in het assortiment? Hij staat momenteel namelijk als uitverkocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven