Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Pure Whey Blend is momenteel uitverkocht, komt die wel weer terug??

Na veel googlen en fora doorspitten heb ik het antwoord op mijn vraag nog niet echt gekregen. Ik ben de laatste tijd enthousiast geworden over het product Total Muscle Solution. Ik vraag me alleen af: In hoeverre vervangt dit product mijn huidige pre/post workout shake?

Momenteel neem ik 15 min pre workout een shake van 1 scoop Perfect Carbs en 1 scoop Whey Perfection (+creatine), en direct post workout 2 scoops Perfect Carbs en 1 scoop Micellar Cassein Superior (+creatine). De 'theorie' is dat de spiegel van de Whey na een workout van max 1 uur nog aan de hoge kant is en dat de Cassein het daarna overneemt.

Ik snap dat er zoveel meer in TMS zit dan alleen "Eiwit en Koolhydraat", maar als ik naar de inhoud van 1 portie TMS kijk dan lijkt me dat er minder eiwit/BCAA & EAA's in zit. Ook is 16g WMS minder dan 2 scoops Perfect Carbs.

Is het de bedoeling om naast TMS ook nog een aparte Whey/cassein shake te nemen, of is dat overkill?

Een lange lap tekst. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

De TMS is zeker geen vervanging voor Whey-Caseine. En eigenlijk ook niet voor de Carbs. Dat zijn echt de basis producten. Al bevat het idd 16 gram. Het gaat puur om de Creatines, Beta Alanine, Arginine Ethyl Ester, Citrulline, Carnitine ect.. Het meest volledige spieropbouwende product:)
Staat er dus los van. Het vervangt natuurlijk wel je creatine ect..

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

De Pure Whey Blend is momenteel uitverkocht, komt die wel weer terug??

Nee, eigenlijk iedereen kiest voor de Whey Perfection.:)

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Gaat de enter knop dan ook werken in het zoekveld? :D

Extra puntje:D

Vandaag om 10 uur s'ochtends mijn aminozuren binnen + mijn sample van een pre workout product :thumb:

Nu maar wachten tot alles op is en ik weer kan bestellen bij jullie :p
dankjewel

Hallo Boyenfitshop,

als ik moest kiezen tussen whey isolaat of perfect protein matrix, wat raden jullie dan aan?

Ik heb tot nu altijd jullie whey perfection genomen maar daar kan ik soms misselijk van worden. Wellicht een of andere reactie op een product erin.

Jammer dat de Pure Whey Blend niet terugkomt... Ik heb graag een neutrale whey en de neutrale Pure Whey Blend beviel mij erg goed. Wel een logische keuze als het niet genoeg verkoopt natuurlijk.

ik zou graag ervaring horen over de vp-meters van Bodyenfitshop.nl.

deze hierrrrr

iemand? ik zoek een betrouwbare, liefst een goedkopere natuurlijk. kan ik deze meting geheel zelf uitvoeren? hoe betrouwbaar zijn die dingen? 'aangeraden door men's journal' en shit boeit me niet echt

Zie nog steeds geen syneburn en 1,3-DMA :(.

Als je een leuke pre-wo wilt maken, welke stoffen zou je dan aanraden? Ben zo een beetje aan het zien voor Leucine, AAKG, Beta-Alaline, cafeïne, result en geranamine te mixen... Maar wat zouden jullie nog aanraden dat te kopen is in bulk?

Laatst bewerkt:
Jazeker, het beste product in de markt is Formadrol:)

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

We hebben het net nieuw:D Prijs-kwaliteit lijkt het ons zeker ok.

Prijs-kwaliteit is zeker niet verkeerd. Zelf al een paar geprobeerd qua smaak? Ben benieuwd of die drankjes echt werken.

ik zou graag ervaring horen over de vp-meters van Bodyenfitshop.nl.

deze hierrrrr

iemand? ik zoek een betrouwbare, liefst een goedkopere natuurlijk. kan ik deze meting geheel zelf uitvoeren? hoe betrouwbaar zijn die dingen? 'aangeraden door men's journal' en shit boeit me niet echt

Ik heb vrijdag de caliper via de bodyenfitshop aangekregen en vandaag voor de eerste maal gebruikt. Mijn vetmassa was 15.5 % en dat komt goed overeen met wat gemeten was in de fitness. Daar was het twee weken geleden 17% en ik ben nog bezig met cutten.

Het was wel mijn vrouw die de meting uitvoerde want zelf gaat het heel moeilijk. Het werkt uitstekend.

Ik heb vrijdag de caliper via de bodyenfitshop aangekregen en vandaag voor de eerste maal gebruikt. Mijn vetmassa was 15.5 % en dat komt goed overeen met wat gemeten was in de fitness. Daar was het twee weken geleden 17% en ik ben nog bezig met cutten.

Het was wel mijn vrouw die de meting uitvoerde want zelf gaat het heel moeilijk. Het werkt uitstekend.

bedankt voor de feedback! maar kan je iets specifieker zijn over welke caliper je had, ik zie er namelijk meerdere ;)

Zie nog steeds geen syneburn en 1,3-DMA :(.

Als je een leuke pre-wo wilt maken, welke stoffen zou je dan aanraden? Ben zo een beetje aan het zien voor Leucine, AAKG, Beta-Alaline, cafeïne, result en geranamine te mixen... Maar wat zouden jullie nog aanraden dat te kopen is in bulk?

Voor de pomp kan je eventueel Vitamine B3 Niacin toevoegen. Daar krijg je het erg warm van. Verder zie ik de basis zoals CM en CEE niet in je rijtje staan. Is dat om een reden?

bedankt voor de feedback! maar kan je iets specifieker zijn over welke caliper je had, ik zie er namelijk meerdere ;)

Het is de manuele van 18 euro.

Goede feedback over gehad. Ik adviseer altijd 2 of 3 x te meten en daarvan het gemiddelde nemen. Dit zorgt voor wat meer nauwkeurigheid in het begin. :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Als je van heftig houdt is hyperdrive inderdaad een aanrader. Anders zou ik kiezen voor Lipo-6.

-Leon

@ B&F

Heb je nogmaals een PM gestuurd over mijn voedingsschema :D

Tijdje terug feedback gekregen maar had nog enkele vraagjes. :p

Na veel googlen en fora doorspitten heb ik het antwoord op mijn vraag nog niet echt gekregen. Ik ben de laatste tijd enthousiast geworden over het product Total Muscle Solution. Ik vraag me alleen af: In hoeverre vervangt dit product mijn huidige pre/post workout shake?

Momenteel neem ik 15 min pre workout een shake van 1 scoop Perfect Carbs en 1 scoop Whey Perfection (+creatine), en direct post workout 2 scoops Perfect Carbs en 1 scoop Micellar Cassein Superior (+creatine). De 'theorie' is dat de spiegel van de Whey na een workout van max 1 uur nog aan de hoge kant is en dat de Cassein het daarna overneemt.

Ik snap dat er zoveel meer in TMS zit dan alleen "Eiwit en Koolhydraat", maar als ik naar de inhoud van 1 portie TMS kijk dan lijkt me dat er minder eiwit/BCAA & EAA's in zit. Ook is 16g WMS minder dan 2 scoops Perfect Carbs.

Is het de bedoeling om naast TMS ook nog een aparte Whey/cassein shake te nemen, of is dat overkill?

Een lange lap tekst. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Je kan TMS dan eigenlijk meer zien als een pre-workout cocktail van bepaalde stoffen welke de training bevorderd. Het is niet zozeer om veel Kcal of Eiwit binnen te halen, want daar heb de vitargo, wms of complex carb shakes voor of Whey Perfection.

Vandaag om 10 uur s'ochtends mijn aminozuren binnen + mijn sample van een pre workout product :thumb:

Nu maar wachten tot alles op is en ik weer kan bestellen bij jullie :p
dankjewel

:thumbs:

Hallo Boyenfitshop,

als ik moest kiezen tussen whey isolaat of perfect protein matrix, wat raden jullie dan aan?

Ik heb tot nu altijd jullie whey perfection genomen maar daar kan ik soms misselijk van worden. Wellicht een of andere reactie op een product erin.

Heb je al met water geprobeerd? Zo ja, dan zou ik kiezen voor de Whey Isolaat, maar perfect protein matrix kan ook niet kwaad. Het is een kwestie van puntjes op de i zetten, maar beide zijn zeer goede eiwitsupplementen.

-Leon

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

@ B&F

Heb je nogmaals een PM gestuurd over mijn voedingsschema :D

Tijdje terug feedback gekregen maar had nog enkele vraagjes. :p

Komt voor de bakker! Ga ze nu allemaal weer beantwoorden! :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven