Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Of je klikt op de zoek button, werkt ook net zo makkelijk.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of je klikt op de zoek button, werkt ook net zo makkelijk.![]()

Ik heb gehoord dat er in formadrol een ph zit , daarom dat het zo goed werkt , is dit waar ?
Na veel googlen en fora doorspitten heb ik het antwoord op mijn vraag nog niet echt gekregen. Ik ben de laatste tijd enthousiast geworden over het product Total Muscle Solution. Ik vraag me alleen af: In hoeverre vervangt dit product mijn huidige pre/post workout shake?
Momenteel neem ik 15 min pre workout een shake van 1 scoop Perfect Carbs en 1 scoop Whey Perfection (+creatine), en direct post workout 2 scoops Perfect Carbs en 1 scoop Micellar Cassein Superior (+creatine). De 'theorie' is dat de spiegel van de Whey na een workout van max 1 uur nog aan de hoge kant is en dat de Cassein het daarna overneemt.
Ik snap dat er zoveel meer in TMS zit dan alleen "Eiwit en Koolhydraat", maar als ik naar de inhoud van 1 portie TMS kijk dan lijkt me dat er minder eiwit/BCAA & EAA's in zit. Ook is 16g WMS minder dan 2 scoops Perfect Carbs.
Is het de bedoeling om naast TMS ook nog een aparte Whey/cassein shake te nemen, of is dat overkill?
Een lange lap tekst. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

De Pure Whey Blend is momenteel uitverkocht, komt die wel weer terug??

Maar als je je vinger gebruikt om op de muisknop te drukken, train je die spier ook.![]()

.Jazeker, het beste product in de markt is Formadrol
---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------
Dank je!
---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------
We hebben het net nieuwPrijs-kwaliteit lijkt het ons zeker ok.
ik zou graag ervaring horen over de vp-meters van Bodyenfitshop.nl.
deze hierrrrr
iemand? ik zoek een betrouwbare, liefst een goedkopere natuurlijk. kan ik deze meting geheel zelf uitvoeren? hoe betrouwbaar zijn die dingen? 'aangeraden door men's journal' en shit boeit me niet echt
Ik heb vrijdag de caliper via de bodyenfitshop aangekregen en vandaag voor de eerste maal gebruikt. Mijn vetmassa was 15.5 % en dat komt goed overeen met wat gemeten was in de fitness. Daar was het twee weken geleden 17% en ik ben nog bezig met cutten.
Het was wel mijn vrouw die de meting uitvoerde want zelf gaat het heel moeilijk. Het werkt uitstekend.

bedankt voor de feedback! maar kan je iets specifieker zijn over welke caliper je had, ik zie er namelijk meerdere![]()
Zie nog steeds geen syneburn en 1,3-DMA.
Als je een leuke pre-wo wilt maken, welke stoffen zou je dan aanraden? Ben zo een beetje aan het zien voor Leucine, AAKG, Beta-Alaline, cafeïne, result en geranamine te mixen... Maar wat zouden jullie nog aanraden dat te kopen is in bulk?
Ik heb vrijdag de caliper via de bodyenfitshop aangekregen en vandaag voor de eerste maal gebruikt. Mijn vetmassa was 15.5 % en dat komt goed overeen met wat gemeten was in de fitness. Daar was het twee weken geleden 17% en ik ben nog bezig met cutten.
Het was wel mijn vrouw die de meting uitvoerde want zelf gaat het heel moeilijk. Het werkt uitstekend.
bedankt voor de feedback! maar kan je iets specifieker zijn over welke caliper je had, ik zie er namelijk meerdere![]()

hebben hier al meer mensen ervaring met de http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/alri-industries/alri-venom-hyperdrive-3-0
hyperdrive?? in de cut?
Na veel googlen en fora doorspitten heb ik het antwoord op mijn vraag nog niet echt gekregen. Ik ben de laatste tijd enthousiast geworden over het product Total Muscle Solution. Ik vraag me alleen af: In hoeverre vervangt dit product mijn huidige pre/post workout shake?
Momenteel neem ik 15 min pre workout een shake van 1 scoop Perfect Carbs en 1 scoop Whey Perfection (+creatine), en direct post workout 2 scoops Perfect Carbs en 1 scoop Micellar Cassein Superior (+creatine). De 'theorie' is dat de spiegel van de Whey na een workout van max 1 uur nog aan de hoge kant is en dat de Cassein het daarna overneemt.
Ik snap dat er zoveel meer in TMS zit dan alleen "Eiwit en Koolhydraat", maar als ik naar de inhoud van 1 portie TMS kijk dan lijkt me dat er minder eiwit/BCAA & EAA's in zit. Ook is 16g WMS minder dan 2 scoops Perfect Carbs.
Is het de bedoeling om naast TMS ook nog een aparte Whey/cassein shake te nemen, of is dat overkill?
Een lange lap tekst. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Vandaag om 10 uur s'ochtends mijn aminozuren binnen + mijn sample van een pre workout product
Nu maar wachten tot alles op is en ik weer kan bestellen bij jullie
dankjewel
Hallo Boyenfitshop,
als ik moest kiezen tussen whey isolaat of perfect protein matrix, wat raden jullie dan aan?
Ik heb tot nu altijd jullie whey perfection genomen maar daar kan ik soms misselijk van worden. Wellicht een of andere reactie op een product erin.
@ B&F
Heb je nogmaals een PM gestuurd over mijn voedingsschema
Tijdje terug feedback gekregen maar had nog enkele vraagjes.![]()