MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je al met water geprobeerd? Zo ja, dan zou ik kiezen voor de Whey Isolaat, maar perfect protein matrix kan ook niet kwaad. Het is een kwestie van puntjes op de i zetten, maar beide zijn zeer goede eiwitsupplementen.

-Leon

Ik neem die steeds met water. Weet je misschien of ik van de isolaat minder misselijk zou kunnen zijn dan van de whey perfection?

Voor de pomp kan je eventueel Vitamine B3 Niacin toevoegen. Daar krijg je het erg warm van. Verder zie ik de basis zoals CM en CEE niet in je rijtje staan. Is dat om een reden?

Heb met CEE geen goede ervaringen om eerlijk te zijn, citruline malaat was ik helemaal vergeten, thanks!

Komt er van CM nog een huismerk?

B&F shop,

Heb net weer is een bestelling geplaatst (ref nr: 152037). Zou graag wat pre-W-O samples erbij willen hebben. :rolleyes:

Ik zie het wel, :)

Groeten Dennis

Harde werkers,

Hoe zit het met meer dan 1 dosering PWP? Kan dit negatief uitpakken? Ben bang dat 1 zakje/dosering weinig effect heeft aangezien het gevoel dat iedereen beschrijft bij mij ver te zoeken is.Hetzelfde heb ik overigens gehad met RPM, ook totaal geen effect ondanks de goede dosering en zga lege maag.

Harde werkers,

Hoe zit het met meer dan 1 dosering PWP? Kan dit negatief uitpakken? Ben bang dat 1 zakje/dosering weinig effect heeft aangezien het gevoel dat iedereen beschrijft bij mij ver te zoeken is.Hetzelfde heb ik overigens gehad met RPM, ook totaal geen effect ondanks de goede dosering en zga lege maag.

Even aftasten welke hoeveelheid voor jouw het beste werkt. De dosering ietje ophogen en niet te ver in 1 maal.:)

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

B&F shop,

Heb net weer is een bestelling geplaatst (ref nr: 152037). Zou graag wat pre-W-O samples erbij willen hebben. :rolleyes:

Ik zie het wel, :)

Groeten Dennis

Doorgegeven. Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Heb met CEE geen goede ervaringen om eerlijk te zijn, citruline malaat was ik helemaal vergeten, thanks!

Komt er van CM nog een huismerk?

Ja:) Zijn we mee bezig. Nog voor het eind van het jaar komt er een aantal nieuwe producten bij waaronder Citrulline Malate.

Is er iemand die ook buikpijn krijgt van ZMA ? Ik neem er elke avond voor het slapengaan 3 capsules van (huismerk B&F), maar krijg na 2-3 opeenvolgende dagen redelijk wat last van mijn maag van. Jammer, want ik merk wel dat het iets doet. Iemand misschien suggesties over de inname of een alternatief ?

Is er iemand die ook buikpijn krijgt van ZMA ? Ik neem er elke avond voor het slapengaan 3 capsules van (huismerk B&F), maar krijg na 2-3 opeenvolgende dagen redelijk wat last van mijn maag van. Jammer, want ik merk wel dat het iets doet. Iemand misschien suggesties over de inname of een alternatief ?

Daar valt dan weinig aan te doen. Een alternatief is er niet, gepatenteerde formule. (allemaal hetzelfde)

Gister jullie Whey Perfection besteld, ben erg benieuwd, ben nog niet bekend met Whey vandaar! Hoop datie me bevalt.

Heb mijn bestelling ontvangen!
Helaas geen shakebeker mogen ontvangen, hier wel om gevraagd ook eventueel tegen betaling, maar niks ontvangen.

Gister jullie Whey Perfection besteld, ben erg benieuwd, ben nog niet bekend met Whey vandaar! Hoop datie me bevalt.

De Whey Perfection is heerlijk, je zult nooit meer anders willen.:D

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

Heb mijn bestelling ontvangen!
Helaas geen shakebeker mogen ontvangen, hier wel om gevraagd ook eventueel tegen betaling, maar niks ontvangen.

Geef mij het referentienummer maar even. Dan stuur ik je een shakebeker na. Krijg je dan van mij.:)

referentienummer: 151579

Dat noem ik nou eens service, ben je eerst even teleurgesteld en wordt je daarna weer helemaal tevreden gesteld.

Body en fit shop bedankt!
En tot bestels!

Yoo,

Waar is jullie visolie?? Ik wil eigenlijk niet vreemdgaan;)

Nou ehh ik kon helemaal geen visolie vinden....had niet onder omega 3 gezocht...

Thx Sebbeh!

Dacht dat ie helemaal niet in het assortiment zat...

Als ik nu precies 16:50 iets bestel heb ik het morge dan in huis?? zou wel fijn zijn als dat kan omdat ik morge al een pakettje krijg kan het postbedrijf die denk ik samen voegen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven