kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke multivitamine en mineralen raden jullie mij aan? ik kan niet kiezen ;P:
Daily vits(NOW)
Multi-V(Sportphrama)
ADAM(NOW)
True balanced multivitamine(NOW)
Hallo Bodyenfitshop,
ik heb gisteren een mail gedaan naar jullie winkel maar ik heb nog steeds geen antwoord.
Daarom vraag ik het maar via deze weg (exsuses voor de dubbele vraag).
Is het mogelijk om in plaats van de perfect protein stack die bestaat uit whey perfection en Micellar Casein Superior deze te hebben met de whey isolaat en Micellar Casein Superior?
En zoja, wat is de prijs van die stack?
Als het mogelijk is mag u via deze weg mij ook een referentienummer geven voor deze twee producten zodat ik dat kan bestellen. De isolaat moet banaansmaak zijn en de caseine chocolade.
Alvast bedankt.

Je mag deze Stack gewoon bestellen.
Dan erbij als opmerking:
Graag ipv Whey Perfection de Whey Isolaat in banaan.
(afspraak ilco)
Mats ik je![]()

Ik heb een vraagje. Drie maanden terug heb ik Result! besteld, maar niets van gemerkt/gezien. Ik train 4x in de week en houd het schema aan wat op de verpakking staat (een voor, een na de training; en een schepje op rustdagen). Kunnen jullie mij een ander product aanraden (creatine/postworkout)?
Ik heb een vraagje. Drie maanden terug heb ik Result! besteld, maar niets van gemerkt/gezien. Ik train 4x in de week en houd het schema aan wat op de verpakking staat (een voor, een na de training; en een schepje op rustdagen). Kunnen jullie mij een ander product aanraden (creatine/postworkout)?

Misschien een beetje offtopic maar misschien heb je er iets aan.
Van creatine merk je natuurlijk ook geen monstergains en je pakt ook niet gelijk 20 kg meer op de deadlift.
Zelf gebruik ik ook Result! (ik neem elke ochtend 5 of 6 gram) en merk dan gewoon gedurende de weken dat ik net een extra setje kan maken, net wat sneller herstel en net een kilo meer kan pakken bijvoorbeeld.
Ik zat bijvoorbeeld een tijdje vast op 22 kg DB presses. Nu na een paar weken Result is dat 24 kg DB presses. In combinatie met goed eten, rusten etc. natuurlijk.
Ik vind Result een heel goed creatine product.
Misschien verwacht je teveel van een creatine product?

Heb vandaag de whey perfection gekregen , erg tevreden over de smaak. Alleen er staat bij dat ik 1 maatschep moet oplossen, alleen er zit geen maatschep bij ? of moet ik deze zelf verzorgen ?
Groetjes

Heb je goed gekeken? vaak zit de maatschep ergens onderin de pot.
Hebben jullie ook iets wat lijkt op DextroJuicePro van XXL?
Perfect Carbs is het net niet
Zit bijna weer door m'n whey heen en ik zoek nog een goede pre workout sup,
Trainingsmaat gebruikt atm "Crack". Is dat aan te raden en zijn er ook samples van?