AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm , als ik dit gisteren had geweten had ik die perzik/mango eens meebesteld , is pure whey blend eigenlijk waterachtig of eerder romig?

De nieuwe smaken hebben we sinds vanmorgen. In water blijft de shake echt dun en meer waterig als romig vind ik. In melk krijg je een vollere smaak en structuur.

Iemand ervaring met het voedingsschema op maat? Heb hem net besteld:) samen met de spiergroei stack 1

Vandaag exclusive whey ontvangen, mengt goed (even goed als scivation whey en de instant van xxl).
De smaak choco zouden ze beter karamel noemen.
Het is wel lekker... een aanrader!

Hoe is kwaliteit eigenlijk van Exclusive whey tegenover bijvoorbeeld die van XXL ? Dan bedoel ik echt de kwaliteit van het eiwit en niet de smaak etc....

Vandaag exclusive whey ontvangen, mengt goed (even goed als scivation whey en de instant van xxl).
De smaak choco zouden ze beter karamel noemen.
Het is wel lekker... een aanrader!

Ja, we vonden de smaak zo wel apart en lekker, iets anders als "standaard" choco.
Bedankt, voor het compliment!:)

Ik heb die vragenlijst voor het voedingsschema nog steeds niet ontvangen:(, gaat die vandaag nog aankomen bij mij?

Grtz

thx, maar nu kan ik het bestand niet openen in mijn hotmail? weet iemand hoe ik dat kan verhelpen, heb dat soms met verschillende bestanden?

Grtzzz

Hey, heb het ontvangen en ingevuld. Hopelijk komt het goed bij jullie toe.

Grtz

Tnx voor de snelle levering! :)
Helaas was ik aan het knallen in me gym waardoor ik mijn smullen nog niet heb kunnen aannemen.
Over mijn eerste bestelling ben ik kwa levertijd iniedergeval zeer tevreden!
Jullie site ziet er ook mooi uit, dus het zou zomaar kunnen gebeuren dat jullie er een vaste klant bij krijgen.;)

een vraagje
bij de pure complex lean gainer is banaan smaak uitverkocht.
komt dit nog snel binnen of? En lost die gainer goed op?

overigens zie ik bij crea estyl van eigenmerk dat het een zure smaak heeft. het smaak is dus niet zoals die van Stacker C dat vieze bittere smaak toch?

ik zal binnekort een bestelling doen.

Vandaag me accu measure binnen gekregen, werkt goed. Nog een leuke bidon omdat er geen samples waren, perfecte service weer !
Vaste klant ben ik onderhand zeker :D

Tnx voor de snelle levering! :)
Helaas was ik aan het knallen in me gym waardoor ik mijn smullen nog niet heb kunnen aannemen.
Over mijn eerste bestelling ben ik kwa levertijd iniedergeval zeer tevreden!
Jullie site ziet er ook mooi uit, dus het zou zomaar kunnen gebeuren dat jullie er een vaste klant bij krijgen.;)

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

een vraagje
bij de pure complex lean gainer is banaan smaak uitverkocht.
komt dit nog snel binnen of? En lost die gainer goed op?

overigens zie ik bij crea estyl van eigenmerk dat het een zure smaak heeft. het smaak is dus niet zoals die van Stacker C dat vieze bittere smaak toch?

ik zal binnekort een bestelling doen.

De smaak banaan is inderdaad even uitverkocht, deze ging een stuk harder als we hadden verwacht. Daarom helaas ook te laat bestelt, ik hoop dat deze aan het eind van aankomende week weer leverbaar is. De andere smaken zijn overigens wel gewoon leverbaar. De oplosbaarheid is goed.

De smaak van de CEE is slecht inderdaad. Eigenschap van het product.
Aan de andere kant heeft CEE een aantal voordelen waardoor het veel gevraagt is.

---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Vandaag me accu measure binnen gekregen, werkt goed. Nog een leuke bidon omdat er geen samples waren, perfecte service weer !
Vaste klant ben ik onderhand zeker :D

Bedankt, voor je compliment, dat waarderen we zeer zeker ..:)

Beste BnF,

Hebben jullie misschien een fibre supplement in jouw assortiment? Ik heb 't echt nodig hoor :P En dan hoop ik dat ik genoeg producten heb zameld om een nieuwe bestelling te maken bij jullie :D

Cheers,
Fin

Beste BnF,

Hebben jullie misschien een fibre supplement in jouw assortiment? Ik heb 't echt nodig hoor :P En dan hoop ik dat ik genoeg producten heb zameld om een nieuwe bestelling te maken bij jullie :D

Cheers,
Fin

Sorry, we hebben op dit moment helaas geen fibre supplementen in het assortiment.

Hoi,

Is venom hyperdrive nog steeds leverbaar bij jullie??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven