XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net weer 2 potten Whey perfection gehaald, heerlijk, banaan en aardbei!:rolleyes:

Leon,

Is Magic EAA een aanwinst voor de volgende setup?:

Whey perfection (uur voor training)
Preworkout (30 min voor training)
TMS na training (direct na training)

Leon,

Is Magic EAA een aanwinst voor de volgende setup?:

Whey perfection (uur voor training)
Preworkout (30 min voor training)
TMS na training (direct na training)

Magic EAA is eigenlijk altijd een aanwinst. Tijdens de training 10 gram en 10 gram na de training door de Total Muscle Solution.

edit;
neem het zelf serieus altijd

Hey B&F,

een tijdje geleden vroeg ik jullie of er ooit de Levrone Formula in jullie assortiment zal komen, nu zie ik dat Kevin Levrone aangekondigd heeft dat de Levrone Formula ook in Nederland zal uitkomen. Klopt het dan ook dat jullie deze ook krijgen? Ik zag namelijk jullie logo op die site :P

hier de link: [Link niet meer beschikbaar]

groeten Jasmin

Verwachting is rond 15 november

Hey B&F,

een tijdje geleden vroeg ik jullie of er ooit de Levrone Formula in jullie assortiment zal komen, nu zie ik dat Kevin Levrone aangekondigd heeft dat de Levrone Formula ook in Nederland zal uitkomen. Klopt het dan ook dat jullie deze ook krijgen? Ik zag namelijk jullie logo op die site :P

hier de link: [Link niet meer beschikbaar]

groeten Jasmin

Klopt:) uit m'n hoofd volgende week...

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Verwachting is rond 15 november

Ja:D

is het nog gelukt om een t-shirt mee te sturen met mijn bestelling? ben niet thuis tot vrijdag namelijk :D

Dat is natuurlijk wel super mooi :P alleen zit ik nog met een volle pot Jacked :P sowiezo daarna een potje met Levrone Formula halen, eens kijken of zijn verkooppraatjes ook wel kloppen...

Dat is natuurlijk wel super mooi :P alleen zit ik nog met een volle pot Jacked :P sowiezo daarna een potje met Levrone Formula halen, eens kijken of zijn verkooppraatjes ook wel kloppen...

Ben ook wel benieuwd. Op papier is het een prima potje:D

3 weken geleden zouden jullie over 2 weken 1,3-DMA (geranamine) en Synephrine binnen krijgen, heb nog steeds niets gezien.

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Jacked = goed gaan!

vrijdag bestelling gedaan en betaald maar nog niets ontvangen,ref.151657

Hmm ben benieuwd naar de pre workout van Levrone.
Zag alleen nog geen info staan bij binnenkort leverbaar:(

Donderdag 4 november bestelling geplaatst ,

Referentie nummer: 151455

Is die al verzonden want nog altijd niets ontvangen ?

Vrijdag 5 november had ik een bestelling geplaatst,
alleen was het de verkeerde smaak. Opzich normaal maakt het me niets uit maar wou echt eens een keer de Rocky Road smaak proberen van Gold Standard Whey. Nu had ik een mailtje teruggestuurd naar jullie info adres en kreeg ik gister een mailtje terug welke smaak ik dan zou willen maar na dat heb ik niets meer binnen gekregen. Ik vroeg me af wat nu? Ik zal wel even het hele overzicht aan mailtjes erbij plakken aangezien ik via het info adres al een tijd geen gehoor krijg.

Zou ik in ieder geval mogen weten wanneer het dan bezorgd wordt aangezien ik gisteren niets meer terugkreeg?

M.v.g.

Django Martinez

From: (verwijderd ivm spammers zoals hieronder door Krimpie als tip aangegeven )
To: info@bodyenfitshop.nl
Subject: RE: Verkeerde smaak product
Date: Tue, 9 Nov 2010 16:49:47 +0100

Ooh, dat stond bij de productbeschrijving er dus niet meer bij. Ja doe maar dan Caramel Toffee. Wordt die vanavond nog bezorgd?

M.v.g.

Django Martinez

From: info@bodyenfitshop.nl
To: (verwijderd ivm spammers zoals hieronder door Krimpie als tip aangegeven )
Subject: RE: Verkeerde smaak product
Date: Tue, 9 Nov 2010 16:33:17 +0100

Hallo Django,

De Rocky Road is niet meer leverbaar, wil je een andere smaak?

Met vriendelijke groeten,

Laurenz Roelevink
www.bodyenfitshop.nl
(+31)513-683068
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van: (verwijderd ivm spammers zoals hieronder door Krimpie als tip aangegeven )
Verzonden: dinsdag 9 november 2010 15:42
Aan: info@bodyenfitshop.nl
Onderwerp: Verkeerde smaak product

Geachte Heer/Mevrouw,

ik heb op 5-11-2010 een bestelling bij jullie gedaan. Ik zal even de bestelling kopiëren aan de hand van het mailtje dat ik van jullie heb gekregen.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.
Referentie nummer: 151764
Faktuur datum: 05-11-2010
Betaalmethode: iDeal
De betaling is reeds voldaan via iDeal.

#
Merk
Naam
Maat
Smaak
Prijs
Totaal
1
Optimum Nutrition
GOLD STANDARD 100% WHEY PROTEIN
1x 908 gram (Kassakorting van toepassing!)
Rocky Road (alleen in 2 LB)
€ 29,90
€ 29,90
Bedrag inclusief BTW.

€ 29,90
Verzendkosten

€ 0,00
Te voldoen

€ 29,90
Producten voorzien van een * zijn uitgesloten van korting
Met vriendelijke groet,

Body & Fitshop

Nu heb ik dus net het product binnen gekregen alleen is de smaak dus Delicious Strawberry.. Normaal zou het voor mij niet veel uitmaken maar ik heb nu dus expres Rocky Road genomen

om het product uit te proberen en heb ik een afschuwelijke hekel aan aardbeien smaak. Mijn vraag is dus, wat nu? Want ik wil snel dit product gebruiken i.v.m. training etc en dit komt dus heel slecht uit.

M.v.g.

Django Martinez

------------------------------------------------------------------------------------

Als dit anders hier afgehandeld zou kunnen worden dan zou dat helemaal geweldig zijn.

P.s. Maybe nog samples van producten liggen die dringend gepromoot moeten worden? Zoek nog naar wat nieuwe producten om bij jullie te bestellen.

Misschien even je mailadres verwijderen, anders maak je het wel heel makkelijk voor de spammers. ;)

Gratis tip. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven