Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdag 5 november had ik een bestelling geplaatst,
alleen was het de verkeerde smaak. Opzich normaal maakt het me niets uit maar wou echt eens een keer de Rocky Road smaak proberen van Gold Standard Whey. Nu had ik een mailtje teruggestuurd naar jullie info adres en kreeg ik gister een mailtje terug welke smaak ik dan zou willen maar na dat heb ik niets meer binnen gekregen. Ik vroeg me af wat nu? Ik zal wel even het hele overzicht aan mailtjes erbij plakken aangezien ik via het info adres al een tijd geen gehoor krijg.

Zou ik in ieder geval mogen weten wanneer het dan bezorgd wordt aangezien ik gisteren niets meer terugkreeg?

M.v.g.

Django Martinez

From: (verwijderd ivm spammers zoals hieronder door Krimpie als tip aangegeven )
To: info@bodyenfitshop.nl
Subject: RE: Verkeerde smaak product
Date: Tue, 9 Nov 2010 16:49:47 +0100

Ooh, dat stond bij de productbeschrijving er dus niet meer bij. Ja doe maar dan Caramel Toffee. Wordt die vanavond nog bezorgd?

M.v.g.

Django Martinez

From: info@bodyenfitshop.nl
To: (verwijderd ivm spammers zoals hieronder door Krimpie als tip aangegeven )
Subject: RE: Verkeerde smaak product
Date: Tue, 9 Nov 2010 16:33:17 +0100

Hallo Django,

De Rocky Road is niet meer leverbaar, wil je een andere smaak?

Met vriendelijke groeten,

Laurenz Roelevink
www.bodyenfitshop.nl
(+31)513-683068
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van: (verwijderd ivm spammers zoals hieronder door Krimpie als tip aangegeven )
Verzonden: dinsdag 9 november 2010 15:42
Aan: info@bodyenfitshop.nl
Onderwerp: Verkeerde smaak product

Geachte Heer/Mevrouw,

ik heb op 5-11-2010 een bestelling bij jullie gedaan. Ik zal even de bestelling kopiëren aan de hand van het mailtje dat ik van jullie heb gekregen.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.
Referentie nummer: 151764
Faktuur datum: 05-11-2010
Betaalmethode: iDeal
De betaling is reeds voldaan via iDeal.

#
Merk
Naam
Maat
Smaak
Prijs
Totaal
1
Optimum Nutrition
GOLD STANDARD 100% WHEY PROTEIN
1x 908 gram (Kassakorting van toepassing!)
Rocky Road (alleen in 2 LB)
€ 29,90
€ 29,90
Bedrag inclusief BTW.

€ 29,90
Verzendkosten

€ 0,00
Te voldoen

€ 29,90
Producten voorzien van een * zijn uitgesloten van korting
Met vriendelijke groet,

Body & Fitshop

Nu heb ik dus net het product binnen gekregen alleen is de smaak dus Delicious Strawberry.. Normaal zou het voor mij niet veel uitmaken maar ik heb nu dus expres Rocky Road genomen

om het product uit te proberen en heb ik een afschuwelijke hekel aan aardbeien smaak. Mijn vraag is dus, wat nu? Want ik wil snel dit product gebruiken i.v.m. training etc en dit komt dus heel slecht uit.

M.v.g.

Django Martinez

------------------------------------------------------------------------------------

Als dit anders hier afgehandeld zou kunnen worden dan zou dat helemaal geweldig zijn.

P.s. Maybe nog samples van producten liggen die dringend gepromoot moeten worden? Zoek nog naar wat nieuwe producten om bij jullie te bestellen.

Dit zullen wij morgen gelijk op kantoor fixen. En anders geef je ons gewoon even belletje en dan komt alles goed! :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Donderdag 4 november bestelling geplaatst ,

Referentie nummer: 151455

Is die al verzonden want nog altijd niets ontvangen ?

Zal er morgen naar kijken. Belgie duurt helaas altijd wat langer door de postbezorging dienst :(

-Leon

vrijdag bestelling gedaan en betaald maar nog niets ontvangen,ref.151657

Volgens de post al wel aangenomen:)

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Zal ik doen.

Bij nieuwe producten staat trouwens "Wanneer u voor 17:00 uur bestelt, dan heeft u de bestelling de volgende
dag al in huis." moet dit niet 18 zijn?

Ja:D

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

Hmm ben benieuwd naar de pre workout van Levrone.
Zag alleen nog geen info staan bij binnenkort leverbaar:(

Nee, ik ben een beetje te druk met nieuwe updates voor de website. Gaat nogal veel tijd in zitten en dit moet af:cool:

---------- Toegevoegd om 08:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:30 ----------

Donderdag 4 november bestelling geplaatst ,

Referentie nummer: 151455

Is die al verzonden want nog altijd niets ontvangen ?

Volgens de post is de zending gisteren aangenomen, als dit niet zo is laat het mij dan even weten vandaag dan zoek ik het direct uit.

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Als dit anders hier afgehandeld zou kunnen worden dan zou dat helemaal geweldig zijn.

P.s. Maybe nog samples van producten liggen die dringend gepromoot moeten worden? Zoek nog naar wat nieuwe producten om bij jullie te bestellen.[/QUOTE]

Ik stuur je de Caramel Toffee na:) Krijg je van mij..

Bedankt voor de zeer goede service, krijg net binnen dat jullie met me bestelling bezig zijn.

Zijn die multivitamines van VitaLife van een beetje goede kwaliteit? ???

Stel mijn vraag ook maar even hier:
Is het mogelijk om bij de B&F special stack ipv de Magic EAA een pot met BCAA caps te ontvangen?

Ok, ben maar voor die Multi-V gegaan :P

mijn bestelling stond bij de buren

Argh, ik moest ook nog zink hebben. Kan je het nog bij mijn vorige bestelling doen? Scheelt wellicht wat in de verzendkosten ;)

Ik heb goede ervaringen met de webwinkel.
Ik heb lean-gain gehad totdat ik genoeg droog getraind was en afgevallen. Daarbij gebruikte ik Total Muscle solution voordat ik ging trainen.Ik train altijd in de ochtend en neem dit op mijn nuchtere maag.Ik wilde iets scherpers en heb nu Crack-Revolutions sinds 1 dag binnnen en gebruikt.Lekker spul dat sowiezo maar daar ging het me niet om.De kracht die ik extra wilde heb ik eruit gehaald.Alle spieren waren weer wat extra gespannen na de training maar dat is logisch als je extra gewichten erop gooit.Ik heb nu Mammoth 4400 en drink dat met 400ml water en 4 schepjes en niet 500ml melk .Even met de staafmixer in de gratis bijgeleverde shake fles met eenheden erop.
Helemaal goed bevallen tot nu toe.Ik hoop een beetje te hebben bijgedragen.Ik heb een bericht gestuurd naar de moderator om een nieuwe post te beginnen voor de pre-Workout van Crack Revolutions ivm met mijn bevindingen en wanneer de pot leeg is.
Latersss

Laatst bewerkt:
Argh, ik moest ook nog zink hebben. Kan je het nog bij mijn vorige bestelling doen? Scheelt wellicht wat in de verzendkosten ;)

Nevermind, heb al wat.

Is het misschien een idee om een pagina te maken met alle samples die jullie hebben? Vraag bijv. 50cent voor een sample Whey etc. Op die manier kan je makkelijker en meerdere producten uitproberen. Of hebben jullie daar niet genoeg/verschillende samples voor?

Gr:cool:

Ik heb de lean gain pot nogsteeds en is bijna leeg.Ik heb maar 1 pot aangeschaft om dit te bereiken.Gebruik het nu niet meer. Ik gebruikte het alleen na het trainen en als ik s,avonds moest werken nog 1 keer of in de nacht.Beroep Beveiliger.Mijn eetpatroon was ook belangrijk.Rauwkorst in de avond is erg belangrijk geweest voor mij voor de uitkomst en minder snaaien.Zeg maar gerust dat dat erg moeilijk is.Dat zit echt tussen de oren. Ik woog 75 kg een maand voordat ik lean gain had gekocht en de bedoeling van lean gain is om je droog te trainen zonder eiwit verlies.Dus spieropbouwing evengoed.Dus nu na iets meer dan een maand ging ik op de weegschaal staan bij mijn ouders want thuis wil mijn vrouw geen weegschaal hahaha tja ik zeg verders niks.Ik woog dus 68 kg en schrok me rot. 7 kg in een maand voor iemand die toch eigenlijk alleen een buikje had en zijn buikspieren weer eens wilde zien want die zitten er echt wel.Shit man mijn benen waren wel wat dunner geworden maar daar ben ik nu mee bezig dus dat komt wel weer goed. Het zal nooit op 1 plek weggaan helaas...
Laterss

Nevermind, heb al wat.

Is het misschien een idee om een pagina te maken met alle samples die jullie hebben? Vraag bijv. 50cent voor een sample Whey etc. Op die manier kan je makkelijker en meerdere producten uitproberen. Of hebben jullie daar niet genoeg/verschillende samples voor?

Gr:cool:

Je kan als je goed kijkt bij sommige producten al staaltjes zien staan die je los kan bestellen.

Heb er bij mijn vorige bestelling paar besteld.

Ik had de extreme nox pump van ultralife
en de superpumt 250 van gaspari nutrition.

Heb er ondertusen nog verschillende gevonden. Vooral bij de pre workout producten. :D

Maar is idd geen slecht idee. Zou idd handig zijn om een overzicht van samples te hebben en zo producten te testen. :D

Maar is idd geen slecht idee. Zou idd handig zijn om een overzicht van samples te hebben en zo producten te testen. :D

Daarom, ik heb geen zin om eeuwen te zoeken naar een sample, en als alles overzichtelijk staat zou ik veel sneller iets uitproberen ;)

Nu nog horen wat B&F hiervan vind :D

Maar de whey perfection sample pack vind ik al zeer interessant en voordelig als je deze smaken wil proeven.

Momenteel heb ik de berry blast maar ben zeker ook geïnteresseerd in de andere smaken :D

Maar om een totaal overzicht te krijgen en veel verschillende producten te testen is dit een super goed plan. :D

Momenteel hier nog veel samples liggen die ik bij mijn vorige bestelling kreeg :D

Het was net Kerst toen ik mijn doos van B&F opendeed :D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven