MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu nog horen wat B&F hiervan vind :D

Maar de whey perfection sample pack vind ik al zeer interessant en voordelig als je deze smaken wil proeven.

Momenteel heb ik de berry blast maar ben zeker ook geïnteresseerd in de andere smaken :D

Maar om een totaal overzicht te krijgen en veel verschillende producten te testen is dit een super goed plan. :D

Momenteel hier nog veel samples liggen die ik bij mijn vorige bestelling kreeg :D

Het was net Kerst toen ik mijn doos van B&F opendeed :D

Als het idee tot realisatie leid, dan gaat mijn volgende bestelling vast heeeel leuk worden.. :p

Even een vraagje; ik wou zink gaan slikken tegen acne.. welke is nou het beste?
http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Categorie/245

uhh.. help?! ;p

Zinc Gluconaat Now Foods :) Now Foods heeft altijd goede kwaliteit.

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Ik quote hem nog even, want hij wordt alweer genegeerd.

Ik weet het. We hebben al een zending uit de US binnen zonder..:mad:

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Ik heb goede ervaringen met de webwinkel.
Ik heb lean-gain gehad totdat ik genoeg droog getraind was en afgevallen. Daarbij gebruikte ik Total Muscle solution voordat ik ging trainen.Ik train altijd in de ochtend en neem dit op mijn nuchtere maag.Ik wilde iets scherpers en heb nu Crack-Revolutions sinds 1 dag binnnen en gebruikt.Lekker spul dat sowiezo maar daar ging het me niet om.De kracht die ik extra wilde heb ik eruit gehaald.Alle spieren waren weer wat extra gespannen na de training maar dat is logisch als je extra gewichten erop gooit.Ik heb nu Mammoth 4400 en drink dat met 400ml water en 4 schepjes en niet 500ml melk .Even met de staafmixer in de gratis bijgeleverde shake fles met eenheden erop.
Helemaal goed bevallen tot nu toe.Ik hoop een beetje te hebben bijgedragen.Ik heb een bericht gestuurd naar de moderator om een nieuwe post te beginnen voor de pre-Workout van Crack Revolutions ivm met mijn bevindingen en wanneer de pot leeg is.
Latersss

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

Nevermind, heb al wat.

Is het misschien een idee om een pagina te maken met alle samples die jullie hebben? Vraag bijv. 50cent voor een sample Whey etc. Op die manier kan je makkelijker en meerdere producten uitproberen. Of hebben jullie daar niet genoeg/verschillende samples voor?

Gr:cool:

Hmmmm, dat is wel een ideetje. Ga er eens mee in overleg.:)

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Daarom, ik heb geen zin om eeuwen te zoeken naar een sample, en als alles overzichtelijk staat zou ik veel sneller iets uitproberen ;)

eens:)

Beste b&f shop,

Welke multivitamine raden jullie aan voor iemand die zeer intensief traint.

Eyy baas, heb zojuist een bestelling gedaan met ref nr 152989.

Kun je er wat leuke samples bij doen?

Thnx alvast!!

Beste b&f shop,

Welke multivitamine raden jullie aan voor iemand die zeer intensief traint.

Er zijn natuurlijk meer goede keuzes:cool: maar; Alive! Natures Way

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

Eyy baas, heb zojuist een bestelling gedaan met ref nr 152989.

Kun je er wat leuke samples bij doen?

Thnx alvast!!

Is al weg:D Weet niet of het gelukt is, in ieder geval morgen in huis!!

aangezien de citruline weer op voorraad was weer een bestelling :) + nog een pot perfect carbs ;)

had het al bij opmerkingen gezet maar extra samples zijn altijd welkom ^_^
ref: 153023

Wederom een bestelling geplaatst. Het bestellen bij jullie werkt zo verslavend :cool:

Trouwens Ilco, komt Presurge Unleashed nog in jullie assortiment?

Edit: zag dat het 6 maanden geleden ook was gevraagd door een member hier.

Laatst bewerkt:
Bankdrukwedstrijd in Winschoten (Groningen)

[Link niet meer beschikbaar]

Gratis idee voor komende nieuwe/updated B&F site:

- Maandelijkse prijsvraag met als prijs een nader te bepalen B&F product

Is zomaar een idee. ;)

aangezien de citruline weer op voorraad was weer een bestelling :) + nog een pot perfect carbs ;)

Dank u!:)

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Wederom een bestelling geplaatst. Het bestellen bij jullie werkt zo verslavend :cool:

Trouwens Ilco, komt Presurge Unleashed nog in jullie assortiment?

Edit: zag dat het 6 maanden geleden ook was gevraagd door een member hier.

Nee, nog niet direct.

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Gratis idee voor komende nieuwe/updated B&F site:

- Maandelijkse prijsvraag met als prijs een nader te bepalen B&F product

Is zomaar een idee. ;)

Wel een leuk idee:), maar hoe doen we dit in de praktijk:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Eyy what de fok mayneee.. why zo sick snel dan :eek:

Tja, we blijven de snelste:D

Wel een leuk idee:), maar hoe doen we dit in de praktijk:rolleyes:

Zou in principe niet zo ingewikkeld moeten zijn denk ik.

- Maak een prijsvraag gedeelte op de site
- Mensen kunnen het juiste antwoord o.i.d. doorgeven via een daarvoor bestemd mailformulier (1x per ip adres om het eerlijk te houden)
- Onder de juiste antwoorden word door B&F een winnaar getrokken

Zoiets? ;)

Je zou bv. ook maandelijks een willekeurige klant uit jullie klantenbestand kunnen belonen met een gratis product/T-shirt o.i.d.

Zo zijn er wel meer leuke dingen te bedenken als extra voor de site. :D
Niet dat we nu als klant te klagen hebben met al die gratis samples. ;)

- Mensen kunnen het juiste antwoord o.i.d. doorgeven via een daarvoor bestemd mailformulier (1x per ip adres om het eerlijk te houden)

Zoiets? ;)

Je zou bv. ook maandelijks een willekeurige klant uit jullie klantenbestand kunnen belonen met een gratis product/T-shirt o.i.d.

Vind ik ook geen slecht idee. Maar het moet wel haalbaar blijven voor B&F.
Met gewoon gratis producten weg te geven gaan ze er weinig aan hebben. Wij krijgen een eerlijke service van B&F dus ik vind dat we ook eerlijk moeten blijven. :D.
Dus ipv een gratis product eventueel een kortingsbon? Zo hebben de klanten + B&F er iets aan. :D

Dus ipv een gratis product eventueel een kortingsbon? Zo hebben de klanten + B&F er iets aan. :D

Dat zou inderdaad ook kunnen. :thumbs:

Of een soort van spaarsysteem.

Bijvoorbeeld:

Een klant krijgt per 25 euro aankoopbedrag 1 B&F spaarpunt.
Bij 10 spaarpunten (= gelijk aan 250 euro aankoop) krijgt de klant 10 euro korting op zijn volgende aankoop.

Is maar een voorbeeld, maar zo zijn er legio leuke/interessante dingen te bedenken. ;)

Op die manier blijf je je klanten motiveren om de aankopen bij B&F te blijven doen. :thumbs:

was vergeten iets kleins er bij te bestellen :o
doe het maar in dezelfde doos als het kan ;)
ref 153074

Zoiets? ;)

:D Ik snap wat je bedoeld. Toch zijn er wel wat praktische problemen.

-Welke vragen..
-Hoe weten de klanten dat het eerlijk gaat
ect...

Maar we gaan er even over denken:)

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Dat zou inderdaad ook kunnen. :thumbs:

Of een soort van spaarsysteem.

Bijvoorbeeld:

Een klant krijgt per 25 euro aankoopbedrag 1 B&F spaarpunt.
Bij 10 spaarpunten (= gelijk aan 250 euro aankoop) krijgt de klant 10 euro korting op zijn volgende aankoop.

Is maar een voorbeeld, maar zo zijn er legio leuke/interessante dingen te bedenken. ;)

Op die manier blijf je je klanten motiveren om de aankopen bij B&F te blijven doen. :thumbs:

Een spaarsysteem kan ook. Hebben we al vaker aan gedacht. We zitten alleen met het probleem van de krappere marges.

Maar we gaan brainstormen!:D

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

was vergeten iets kleins er bij te bestellen :o
doe het maar in dezelfde doos als het kan ;)
ref 153074

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Pre-Workout Power in de weekaanbieding! :)

Pre-Workout Power
Pomp, energie, spiergroei, vetverbranding en prestatie!

De werking van Pre-Workout Power is extreem krachtig en uniek. Pre-Workout Power stimuleert echt alle facetten van prestatie, vetverbranding, pomp en spiergroei!

Alle weekaanbiedingen

zou in principe niet zo ingewikkeld moeten zijn denk ik.

- maak een prijsvraag gedeelte op de site
- mensen kunnen het juiste antwoord o.i.d. Doorgeven via een daarvoor bestemd mailformulier (1x per ip adres om het eerlijk te houden)
- onder de juiste antwoorden word door b&f een winnaar getrokken

zoiets? ;)

je zou bv. Ook maandelijks een willekeurige klant uit jullie klantenbestand kunnen belonen met een gratis product/t-shirt o.i.d.

Zo zijn er wel meer leuke dingen te bedenken als extra voor de site. :d

niet dat we nu als klant te klagen hebben met al die gratis samples. ;)

:d

:d

Dan deze weekaanbieding ook aub. 2 weken geldig zijn? (A) Pre workoutpower pour moi :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven