XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Leon, hier kan ik wel Excel doorsturen:)
kijk ff als je tijd hebt, thx!

Bijlagen

• Like
Waarderingen: B&F
Gister mijn bestelling ontvangen (152643). Er zat standaard een bidon bij (bij magic eaa) en ook ineens een shakebeker, waar ik niet om gevraagd had..
Verder zat er een preworkout sample bij, terwijl op de site staat dat je bij de bestelling altijd een whey perfection sample krijgt.

Kortom, de service laat te wensen over.

:haha:

BULLSHIT natuurlijk

De preworkout zat erbij omdat ik een tonnetje perfection had besteld, de shakebeker is altijd welkom, hoef er niet eens om te vragen, wederom snelle levering dus Ilco/Leon: :doggy:

Wederom een leuke weekaanbieding, ik vroeg me af wat de normale prijs (zonder korting) van de Pre-Workout Power is?

Misschien leuk voor afwisseling met mijn Unleash V3 :) (sample beviel in ieder geval goed).

Dan deze weekaanbieding ook aub. 2 weken geldig zijn? (A) Pre workoutpower pour moi :D

:D Het zijn weer leuke aanbiedingen

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Gister mijn bestelling ontvangen (152643). Er zat standaard een bidon bij (bij magic eaa) en ook ineens een shakebeker, waar ik niet om gevraagd had..
Verder zat er een preworkout sample bij, terwijl op de site staat dat je bij de bestelling altijd een whey perfection sample krijgt.

Kortom, de service laat te wensen over.

:haha:

BULLSHIT natuurlijk

De preworkout zat erbij omdat ik een tonnetje perfection had besteld, de shakebeker is altijd welkom, hoef er niet eens om te vragen, wederom snelle levering dus Ilco/Leon: :doggy:

:D Dank je!!!

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:07 ----------

Wederom een leuke weekaanbieding, ik vroeg me af wat de normale prijs (zonder korting) van de Pre-Workout Power is?

Misschien leuk voor afwisseling met mijn Unleash V3 :) (sample beviel in ieder geval goed).

De normale prijs is 34,90 euro.:)

Geldt de actie van de gratis sample van Pre Workout Power nog? Hij zat bij mijn laatste bestelling, maar ik weet niet of ik gewoon een goede dag had of het aan het poeder lag. Ik kon namelijk wel zwaarder trainen; daarom zou ik 'm graag nog eens proberen voor ik 'm als weekaanbieding bestel :).

Geldt de actie van de gratis sample van Pre Workout Power nog? Hij zat bij mijn laatste bestelling, maar ik weet niet of ik gewoon een goede dag had of het aan het poeder lag. Ik kon namelijk wel zwaarder trainen; daarom zou ik 'm graag nog eens proberen voor ik 'm als weekaanbieding bestel :).

Vooruit, geef je adres maar door via PM.:)

Beste B&F,

Ik heb nu de chocolate whey isolaat van jullie. Welke smaak raden jullie nog meer aan. Ben aan het twijfelen om de berry blast te pakken, maar heb van jullie vorige isolaat bosvruchten gehad en de halve ton staat nog hier. Was niet te zuipen.

Beste B&F,

Ik heb nu de chocolate whey isolaat van jullie. Welke smaak raden jullie nog meer aan. Ben aan het twijfelen om de berry blast te pakken, maar heb van jullie vorige isolaat bosvruchten gehad en de halve ton staat nog hier. Was niet te zuipen.

Berry Blast wordt wel veel gedaan, de smaak is goed en totaal anders als de vorige versie. De banaan wordt het meest verkocht:)

@ body en Fitshop Wat is het verschil tussen de mieuwe mitotropin van gaspari en de oude?

Ik heb interesse in jullie Total muscle solution.

Maar ik zit met enkele vragen.

Ik zie dat er per dosering 1500 mg creatine in zit.

Op trainingsdagen neem je 2 doseringen dan kom je nog maar aan 3gram.
Is het eventueel aangeraden om dit aan te vullen met bv creatine monohydraat?

En zou je het ook enkel als post workout product kunnen nemen? Als student is het handig om langer ermee toe te komen. En dan eventueel de pre-workout power pill

Hoe zit het met de toename van je lichaamsgewicht?
Ik zit namelijk te bulken en vroeg me af als dit product me hierbij kan helpen?

@ body en Fitshop Wat is het verschil tussen de mieuwe mitotropin van gaspari en de oude?

Zou ik zo niet direct weten. Zo op het oog niet veel:)

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Ik heb interesse in jullie Total muscle solution.

Maar ik zit met enkele vragen.

Ik zie dat er per dosering 1500 mg creatine in zit.

Op trainingsdagen neem je 2 doseringen dan kom je nog maar aan 3gram.
Is het eventueel aangeraden om dit aan te vullen met bv creatine monohydraat?

En zou je het ook enkel als post workout product kunnen nemen? Als student is het handig om langer ermee toe te komen. En dan eventueel de pre-workout power pill

Hoe zit het met de toename van je lichaamsgewicht?
Ik zit namelijk te bulken en vroeg me af als dit product me hierbij kan helpen?

Je kunt inderdaad aanvullen met Mono wanneer je dit wenst. CreaPure is dan een goed product. Enkel als post en dan de rest aanvullen met mono is een economische manier om te werken.

Dit product kan zeker helpen, onze topper!:)

Je kunt inderdaad aanvullen met Mono wanneer je dit wenst. CreaPure is dan een goed product. Enkel als post en dan de rest aanvullen met mono is een economische manier om te werken.

Dit product kan zeker helpen, onze topper!:)

Ok alvast bedankt :D

Dus ik zou dan 5 gram creapure nemen voor de training.
En na de training 1 dosering TMS + eventueel nog 5 gram creapure.

Of zou je het op een andere manier aanpakken?

Referentie nummer: 153254
zouden hier wat pre workout sampels bij kunnen ben weer toe aan een nieuwe!

bvd

markvl

:D Ik snap wat je bedoeld. Toch zijn er wel wat praktische problemen.

-Welke vragen..
-Hoe weten de klanten dat het eerlijk gaat
ect...

Maar we gaan er even over denken:)

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------

Een spaarsysteem kan ook. Hebben we al vaker aan gedacht. We zitten alleen met het probleem van de krappere marges.

Maar we gaan brainstormen!:D

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden maar ik heb zelf ook eens zitten nadenken en heb paar ideetjes. :D

Je zou bv het volgende kunnen doen.

Ipv vragen te stellen zou je bepaalde wedstrijden kunnen houden.

Ik dacht dan aan.
- laat je fotograferen met een T-shirt van B&F of een andere accessoire (dit op een zo origineel mogelijke manier.)
- een zoekwedstrijd (op bv 10 plaatsen op de site een bepaald logo/afbeelding verstoppen in productbeschrijvingen. Wij moeten deze dan zoeken en via een pm de links sturen.)
- een verslag laten schrijven welke positieve ervaringen je hebt met B&F en waarom deze shop een echte aanrader is.
- een slogan voor een nieuw product laten schrijven.
- ...

Bij deze "Wedstrijden" kan je dan zelf kiezen wie de winnaar(s) zijn. Zo ben je ook zeker(der) dat er eerlijk gespeeld wordt.
Iedereen krijgt 1 deelname, dit kan dus gecontroleerd worden door IP adres.

Almighty B&F,

hoe is jack3d?
ik denk eraan om hem te proberen, wat zijn de reacties op dit supplement? :D

gr leget35

Almighty B&F,

hoe is jack3d?
ik denk eraan om hem te proberen, wat zijn de reacties op dit supplement? :D

gr leget35

2 scoops en je staat op springen, en je moet weten dat ik op 1000mg cafeïne amper iets voel :D.

Ik kom even iets melden, de link van "Power straps M Double You" doet het niet, dan krijg je zo'n vermelding naar Google ;).
Edit: Die van FlexSports ook...

Laatst bewerkt:
Ben het niet eens over de nood aan een spaarsysteem of prijsvragen. Ik denk dat B&F nu al perfect zijn best doet, zowel qua productprijzen als extraatjes voor de klanten. In zekere zin is elke bestelling bij B&F een soort korting. Beter dat zij zo verder gaan, dan dat zij in problemen gaat komen met hun marges of aan kwaliteit moeten inboeten !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven