- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan deze weekaanbieding ook aub. 2 weken geldig zijn? (A) Pre workoutpower pour moi![]()
Het zijn weer leuke aanbiedingenGister mijn bestelling ontvangen (152643). Er zat standaard een bidon bij (bij magic eaa) en ook ineens een shakebeker, waar ik niet om gevraagd had..
Verder zat er een preworkout sample bij, terwijl op de site staat dat je bij de bestelling altijd een whey perfection sample krijgt.
Kortom, de service laat te wensen over.
BULLSHIT natuurlijk
De preworkout zat erbij omdat ik een tonnetje perfection had besteld, de shakebeker is altijd welkom, hoef er niet eens om te vragen, wederom snelle levering dus Ilco/Leon:![]()
Dank je!!!Wederom een leuke weekaanbieding, ik vroeg me af wat de normale prijs (zonder korting) van de Pre-Workout Power is?
Misschien leuk voor afwisseling met mijn Unleash V3(sample beviel in ieder geval goed).

.Geldt de actie van de gratis sample van Pre Workout Power nog? Hij zat bij mijn laatste bestelling, maar ik weet niet of ik gewoon een goede dag had of het aan het poeder lag. Ik kon namelijk wel zwaarder trainen; daarom zou ik 'm graag nog eens proberen voor ik 'm als weekaanbieding bestel.

Beste B&F,
Ik heb nu de chocolate whey isolaat van jullie. Welke smaak raden jullie nog meer aan. Ben aan het twijfelen om de berry blast te pakken, maar heb van jullie vorige isolaat bosvruchten gehad en de halve ton staat nog hier. Was niet te zuipen.

@ body en Fitshop Wat is het verschil tussen de mieuwe mitotropin van gaspari en de oude?

Ik heb interesse in jullie Total muscle solution.
Maar ik zit met enkele vragen.
Ik zie dat er per dosering 1500 mg creatine in zit.
Op trainingsdagen neem je 2 doseringen dan kom je nog maar aan 3gram.
Is het eventueel aangeraden om dit aan te vullen met bv creatine monohydraat?
En zou je het ook enkel als post workout product kunnen nemen? Als student is het handig om langer ermee toe te komen. En dan eventueel de pre-workout power pill
Hoe zit het met de toename van je lichaamsgewicht?
Ik zit namelijk te bulken en vroeg me af als dit product me hierbij kan helpen?

Zou ik zo niet direct weten. Zo op het oog niet veel![]()
Je kunt inderdaad aanvullen met Mono wanneer je dit wenst. CreaPure is dan een goed product. Enkel als post en dan de rest aanvullen met mono is een economische manier om te werken.
Dit product kan zeker helpen, onze topper!![]()

Ik snap wat je bedoeld. Toch zijn er wel wat praktische problemen.
-Welke vragen..
-Hoe weten de klanten dat het eerlijk gaat
ect...
Maar we gaan er even over denken
---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:35 ----------
Een spaarsysteem kan ook. Hebben we al vaker aan gedacht. We zitten alleen met het probleem van de krappere marges.
Maar we gaan brainstormen!![]()

Almighty B&F,
hoe is jack3d?
ik denk eraan om hem te proberen, wat zijn de reacties op dit supplement?
gr leget35
.
.