Supradynn
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow, heel snel inderdaad. De samples maken we volgende keer goed![]()
)
Nieuwe bestelling geplaatst :
- 2x Black Powder (mooi in prijs gezakt trouwens , meteen 2 besteld)
- PAM spray
- Lean Green
![]()

Ik zie bij de producten die binnenkort leverbaar zijn van jullie eigen merk de 'Perfect Protein Matrix'.
Lijkt me ideaal om tussendoor te pakken als je ff geen tijd of zin hebt om tonijn, ei, kip of iets dergelijks klaar te maken. Kun je mij vertellen wat de exacte verhoudingen zijn van de eiwit componenten?

Oei , die verdwijnt toch niet uit jullie assortiment hoop ik? Anders moet ik snel een voorraadje inslaan.![]()
Staat nu al op UITVERKOCHT.
We hebben er eventueel nog 1 voor je..
jammer , gaat deze volledig eruit of komt er een nieuwe versie van ofzo? Ik moet over 2 weken zowieso whey bestellen , als jullie die ene verpakking dan nog hebben staan bestel ik die wel mee.jammer , gaat deze volledig eruit of komt er een nieuwe versie van ofzo? Ik moet over 2 weken zowieso whey bestellen , als jullie die ene verpakking dan nog hebben staan bestel ik die wel mee.

ey B&f net een bestelling geplaatst, heb ik die morgen nog binnen? Hoeveel kost zo n voedingsschemaop maat?
klein vraagje, ik zou dark rage willen bestellen, wanneer komt deze ongeveer binnen?
en trouwens, na even rondneuzen op de site is de bestelling toch opgelopen naar de 150€ haha, goede producten!! Tot binnenkort![]()

Ik heb gister dit besteld:
Nu is mijn vraag of ik dit nog veranderen kan want ik zou graag in plaats van Pure Whey blend, deze willen hebben: Micro Whey Proteine Isolate (2kg) in de bosvruchten smaak.
Is het nog mogelijk om dit te veranderen?
Met vriendelijke groet,
Sdhbuilding
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.
Referentie nummer: 73115
Faktuur datum: 25-07-2009
Betaalmethode: Eenmalige machtiging
U machtigt Body en Fitshop te Zwolle eenmalig om het verschuldigde bedrag van uw rekening af te schrijven.
# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal 1 Body & Fit Sportsnutrition PURE WHEY BLEND * 1x 2270 gram Strawberry Banana € 32,90 € 32,90 1 Interactive Nutrition MUSCLE GUARD (BCAA CAPSULES) * 1x 240 capsules
€ 14,50 € 14,50 Bedrag inclusief BTW. € 47,40 Verzendkosten € 0,00 Te voldoen € 47,40 Producten voorzien van een * zijn uitgesloten van korting
Met vriendelijke groet,
Body & Fitshop

Hoofdzakelijk Whey, Casein en Micellar in gelijke verhouding. Een kleiner deel Egg 5% en deel Whey Peptides (Hydrolized) rond de 3%. Perfect Protein Matrix is ideaal eigenlijk op elk gebruiksmoment idd. We hebben hoge verwachtingen van dit product. Jammer dat de levering even op zich laat wachten maar begin volgende week is deze Perfect Protein Matrix er echt.
Daarnaast komt de Total Muscle Solution waarschijnlijk ook eind volgende week binnen.
Mensen ervaringen met de Exclusive Whey Proteine ? Ik zit er aan te denken om deze te gaan bestellen omdat de prijs erg laag is t.o.v concurenten, Nu is de voedingswaarde per 100gr wellicht wel wat minder maar daar maak ik me dan niet zo druk om.