XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
geachte bodyenfitshop :P

ik had sinds zaterdag rond 3 uur een bestelling gedaan heb ik nog steeds niet ontvangen, mischien komt het vanavond, hoop ik

Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw bestelling op bodyenfitshop.nl!
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.

Referentie nummer: 73099
Faktuur datum: 25-07-2009
Betaalmethode: iDeal

Ook heb ik vandaag nog een extra bestelling gedaan

Referentie nummer: 73439
Faktuur datum: 28-07-2009

De betaling is reeds voldaan via iDeal.

# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Interactive Nutrition Mammoth 2500 * 1x 4400 gram Actieprijs! Banaan € 39,95 € 39,95
1 Body & Fit Sportsnutrition Pure Complex Lean Gainer * 1x 4000 gram Vanilla € 37,50 € 37,50
Bedrag inclusief BTW. € 77,45
Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 77,45

zouden er mischien wat samples erbij mogen :) dat zou aardig zijn.

Duurt inderdaad nogal lang. De eerste smaken zijn vanaf morgen leverbaar (aardbei en banaan).
Alle smaken vanaf eind deze week.

Ik hoopte net dat die vanille caramel erbij zou zijn.Hopelijk is hij er eind van deze week bij,anders moet ik naar iets anders uitkijken want mijn voorraad begint op te raken :(

geachte bodyenfitshop :P

ik had sinds zaterdag rond 3 uur een bestelling gedaan heb ik nog steeds niet ontvangen, mischien komt het vanavond, hoop ik

Referentie nummer: 73099
Faktuur datum: 25-07-2009

Ook heb ik vandaag nog een extra bestelling gedaan

Referentie nummer: 73439
Faktuur datum: 28-07-2009

De betaling is reeds voldaan via iDeal.

# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal
1 Interactive Nutrition Mammoth 2500 * 1x 4400 gram Actieprijs! Banaan € 39,95 € 39,95
1 Body & Fit Sportsnutrition Pure Complex Lean Gainer * 1x 4000 gram Vanilla € 37,50 € 37,50
Bedrag inclusief BTW. € 77,45
Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 77,45

zouden er mischien wat samples erbij mogen :) dat zou aardig zijn.

Een bestelling in het weekend gedaan, wordt maandag direct verzonden en wordt dan normaliter dinsdag aangeboden. Als je deze morgenochtend nog niet hebt, bel dan even met: 0513-683068. Dit kan bij ons direct worden nagekeken.

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Ik hoopte net dat die vanille caramel erbij zou zijn.Hopelijk is hij er eind van deze week bij,anders moet ik naar iets anders uitkijken want mijn voorraad begint op te raken :(

De vanilla caramel gaat wel vrijdag of (ik hoop het niet!) maandag worden, op het moment dat de andere smaken binnenkomen wordt dit direct op internet aangegeven.

Beste,

Gisteren een overschrijving gedaan voor mijn bestelling Referentie nummer: 73445 maar vergeten dit te vermelden in de mededeling.

Dit was wat ik besteld heb , mocht het helpen:

Body & Fit Sportsnutrition CLA (80% CLARINOL) * 1x 90 capsules van 1000 mg € 14,90 € 14,90
1 Body & Fit Sportsnutrition Vanadyl Sulfate * 100 tabletten € 11,50 € 11,50
Bedrag inclusief BTW. € 63,90
Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 63,90

Mijn excuses voor de lompheid!!

Grtz!!

heb nog steeds mijn eerste bestelling niet ontvangen, ik zal ff wachten tot vanmiddag,

overigens wou ik nog vragen of ik mischien samples kan krijgen bij mijn tweede bestelling (mits uw samples heeft natuurlijk). Ben namelijk best benieuwd naar andere artikelen. die ik dan misschien later kan kopen.

EDIT: eerste bestelling zojuist aangekomen.

Laatst bewerkt:
Beste,

Gisteren een overschrijving gedaan voor mijn bestelling Referentie nummer: 73445 maar vergeten dit te vermelden in de mededeling.

Dit was wat ik besteld heb , mocht het helpen:

Body & Fit Sportsnutrition CLA (80% CLARINOL) * 1x 90 capsules van 1000 mg € 14,90 € 14,90
1 Body & Fit Sportsnutrition Vanadyl Sulfate * 100 tabletten € 11,50 € 11,50
Bedrag inclusief BTW. € 63,90
Verzendkosten € 0,00
Te voldoen € 63,90

Mijn excuses voor de lompheid!!

Grtz!!

Geen probleem, komt helemaal goed.

Bedankt, voor je bestelling!

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

heb nog steeds mijn eerste bestelling niet ontvangen, ik zal ff wachten tot vanmiddag,

overigens wou ik nog vragen of ik mischien samples kan krijgen bij mijn tweede bestelling (mits uw samples heeft natuurlijk). Ben namelijk best benieuwd naar andere artikelen. die ik dan misschien later kan kopen.

EDIT: eerste bestelling zojuist aangekomen.

Mooi zo.
We hebben zo af en toe sampling beschikbaar. (afhankelijk van producenten en importeurs), je mag het altijd even aangeven wanneer je bestelt. (bij opmerkingen) Wanneer beschikbaar doen we er graag iets voor je bij.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Dank je. Ik hou het allemaal bij;)
We krijgen veel postieve reacties momenteel op de Exclusive Whey.
Een nieuwtje, ik hoorde vanmiddag dat de aspartaam vrije versie van Exclusive Whey over ongeveer 10 dagen beschikbaar is.

tweede bestelling is nu ook binnen :)

dank u wel.

dit keer wel snellere service :D dus ben zeer te vreden over.

heb net ff de carb gainer geprobeerd, en moet zeggen dat ik het erg lekker vind :)
niet te zoet zoals meeste gainers :D

zijn de voedingswaarde nou met melk of zonder( mits je met melk mengt natuurlijk) of moet je voedingswaarde van melk nog er bij op tellen

Laatst bewerkt:
Net een potje Syntha-6 (chocolade) besteld.

De prijzen vallen me erg mee. Een gratis shakebeker erbij en geen verzendkosten. Voor de arme student kan dit veel schelen ;)

Vraag me wel af wanneer ik het pakketje kan verwachten? Krijg ik van tevoren bericht van bodyenfitshop?

dark rage kan nog even duren zei je, heb je +- een idee hoelang ongeveer?
En als ik nu bestel, wordt dan de dark rage erna verzonden en betaal ik dan 2x verzendkosten?

tweede bestelling is nu ook binnen :)

dank u wel.

dit keer wel snellere service :D dus ben zeer te vreden over.

heb net ff de carb gainer geprobeerd, en moet zeggen dat ik het erg lekker vind :)
niet te zoet zoals meeste gainers :D

zijn de voedingswaarde nou met melk of zonder( mits je met melk mengt natuurlijk) of moet je voedingswaarde van melk nog er bij op tellen

Dank je:D
De voedingswaarde is zonder melk, deze kun je erbij optellen idd..

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Net een potje Syntha-6 (chocolade) besteld.

De prijzen vallen me erg mee. Een gratis shakebeker erbij en geen verzendkosten. Voor de arme student kan dit veel schelen ;)

Vraag me wel af wanneer ik het pakketje kan verwachten? Krijg ik van tevoren bericht van bodyenfitshop?

Elke bestelling voor 17:00 uur wordt op werkdagen direct verzonden.
Je mag de bestelling dus morgen al verwachten.

Bedankt, voor je bestelling!

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

dark rage kan nog even duren zei je, heb je +- een idee hoelang ongeveer?
En als ik nu bestel, wordt dan de dark rage erna verzonden en betaal ik dan 2x verzendkosten?

Bestel de Dark Rage nog maar niet. Ik weet eerlijk gezegt echt niet wanneer en of deze nog binnenkomt...

mag je ook cafeine gebruiken naast kre alkalyn eigen merk? kan nergens vinden of het ethyl ester is of monohydraat???

Gr

Hey B&Fshop, wanneer krijgen jullie weer scivation whey binnen? Uitermate tevreden mee geweest namelijk! En hoe zit het met de smaak choco, want jullie hadden altijd alleen maar vanille.

Alvast bedankt!

Hey B&Fshop, wanneer krijgen jullie weer scivation whey binnen? Uitermate tevreden mee geweest namelijk! En hoe zit het met de smaak choco, want jullie hadden altijd alleen maar vanille.

Alvast bedankt!

Nog ongeveer 2 weken. In de smaken chocolate en vanilla.
Om het lange wachten te compenseren zullen we een hele leuke actie doen als de Scivation Whey er weer is:D:)

Heb net mijn Syntha-6 binnengekregen en meteen maar even een shake gemaakt.

Wat een heerlijk spul is dat zeg, net alsof ik een glas chocomel drink, heerlijk! En het lost geweldig op. Even schudden en klaar...

Nog bedankt voor de samples trouwens. Over een paar weekjes nog maar een paar potten Syntha-6 bijbestellen denk ik ;)

Beste,

Tijdje geleden 2x2000 whey isolaat (vanille) besteld, heb gisteren 1x4000 gr Pro90 in de plaats gekregen.

Heb besloten om deze toch te houden en de whey opnieuw te bestellen. Is het eventueel mogelijk om wat samples bij deze bestelling te steken.

Alvast bedankt!

Die nieuwe Total Muscle Solution ziet er wel interessant uit! Meer mensen die het gaan proberen? Ook best goedkoop voor zoveel ingrediënten in 1 klap!

Total Muscle Solution is je meest spieropbouwende Pre-Workout, Post-Workout, NO, Creatine, Beta-Alanine, Citrulline, Glutamine, BCAA/EAA product en nog veel meer..
Geen enkel product bevat meer spieropbouwende ingrediënten!

Een eerlijk en onverslaanbaar product bomvol echt werkzame en juist gedoseerde ingrediënten. Total Muscle Solution, werkelijk elk aspect van spiergroei en prestaties wordt aangepakt, geen enkel prestatieverbeterend of spiergroei bevorderend ingrediënt ontbreekt! Vergelijk zelf en je bent overtuigd!

Ja kreeg net die mail, zag er zeker intressant uit :P

net total muscle solution besteld, es kijke of t iets is,

morgen binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven