AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Tijdje geleden 2x2000 whey isolaat (vanille) besteld, heb gisteren 1x4000 gr Pro90 in de plaats gekregen.

Heb besloten om deze toch te houden en de whey opnieuw te bestellen. Is het eventueel mogelijk om wat samples bij deze bestelling te steken.

Alvast bedankt!

Dat is niet zo mooi. Bel of mail anders even.
Tel: 0513-683068
info@bodyenfitshopnl

Dan wordt dit netjes voor je opgelost...

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

net total muscle solution besteld, es kijke of t iets is,

morgen binnen?

Ja, deze heb je morgen in huis.
Bedankt, voor je bestelling!

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

mag je ook cafeine gebruiken naast kre alkalyn eigen merk? kan nergens vinden of het ethyl ester is of monohydraat???

Gr

Gebufferde creatine monohydraten.
Zou het niet gelijktijdig innemen.

Die nieuwe Total Muscle Solution ziet er wel interessant uit! Meer mensen die het gaan proberen? Ook best goedkoop voor zoveel ingrediënten in 1 klap!

Total Muscle Solution is je meest spieropbouwende Pre-Workout, Post-Workout, NO, Creatine, Beta-Alanine, Citrulline, Glutamine, BCAA/EAA product en nog veel meer..
Geen enkel product bevat meer spieropbouwende ingrediënten!

Een eerlijk en onverslaanbaar product bomvol echt werkzame en juist gedoseerde ingrediënten. Total Muscle Solution, werkelijk elk aspect van spiergroei en prestaties wordt aangepakt, geen enkel prestatieverbeterend of spiergroei bevorderend ingrediënt ontbreekt! Vergelijk zelf en je bent overtuigd!

Ziet er goed uit , nu nog hopen dat het een beetje te zuipen is...;)

Als ik puur op de ingrediënten afga lijkt me de Total Muscle Solution een mooie toevoeging aan jullie supplementen lijn.
Vaak zie je dat er in dergelijke producten een shitload aan simpele koolhydraten (suiker) zit. 17 gram waxy maize lijkt me precies genoeg om de opname van de aminozuren te optimaliseren.

Ik houd me aanbevolen om het eens te testen :D

De total muscle solution hou ik ff in m'n achterhoofd voor als ik straks weer ga bulken ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
t goedje is binne en t is nie te pruime, smaak is ver van lekker. Nu maar hopen dat t werkt.....

thnx

edit:
wat is eigenlijk het verschil tussen gebufferde monohydraat en het standaard poeder?

De opname per mg is beter en ook geen kans op vochtretentie, last van de maag (mensen die daar gevoelig voor zijn) ed. Je kunt met minder inname hetzelfde bereiken. Je mag Kre-Alkalyn daardoor ook meer langdurig doornemen.

Heeft er iemand ervaring met Perfect Carbs samen met de Pure Whey Blend? Is de smaak te pruimen?

Ik ben super tevreden over het nieuwe product complex carb gainer van jullie, echt top de smaak de prijs en de inhoud allemaal goed vandaar dat ik nu voor de 2e x een pot heb besteld ik heb ook ff HMB erbij gedaan ik zit nu ook aan de crea mono dus eens kijken of dit product nog wat extra's bied.....Ik hoef trouwens geen shake beker erbij die heb ik ik genoeg daarvoor in de plaats heb ik liever een sample'tje ofzo:D

ref. nr. 31255

Normaal heb ik als standaard leverancier xxl, bevalt mij erg goed. Alleen ben wel opzoek naar een goedkopere whey, ik zal maandag maar even een pot whey bestellen om uit te proberen :).

Ik ben super tevreden over het nieuwe product complex carb gainer van jullie, echt top de smaak de prijs en de inhoud allemaal goed vandaar dat ik nu voor de 2e x een pot heb besteld ik heb ook ff HMB erbij gedaan ik zit nu ook aan de crea mono dus eens kijken of dit product nog wat extra's bied.....Ik hoef trouwens geen shake beker erbij die heb ik ik genoeg daarvoor in de plaats heb ik liever een sample'tje ofzo:D

ref. nr. 31255

Danke je:)
Ik heb het doorgegeven, komt goed.

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Heeft er iemand ervaring met Perfect Carbs samen met de Pure Whey Blend? Is de smaak te pruimen?

Beide producten zijn goed van smaak, welke smaken je lekker vindt mixen is persoonlijk en moeilijk aan te geven. Als je beide mixt dan kun je er ook voor kiezen om de Pure Whey Blend in "neutraal" (smaakloos) te nemen.

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Normaal heb ik als standaard leverancier xxl, bevalt mij erg goed. Alleen ben wel opzoek naar een goedkopere whey, ik zal maandag maar even een pot whey bestellen om uit te proberen :).

Thanks:D. Als je maandag bestelt dan mag je de Whey dinsdag thuis verwachten.

welke whey wou je bestellen dan, ik ben nu al heel wat kilo's whey isolaat verder en die is echt top. of zat je te denken aan die exclusive? Die heb ik nooit geprobeert

Heb zojuist een bestelling geplaatst :

B&F Perfect Protein Matrix (vanille caramel)
Matrix 5,0 (orange cream)
B&F Whey Amino 3800

Referentie nummer: 74157

Als het mogelijk is mag je daar altijd samples bijsteken, de beker hoef ik er ook niet bij, heb er hier al enkele van jullie ;)

Ps. Ben erg benieuwd naar die Perfect protein matrix

B&F Whey Amino 3800

Als het mogelijk is mag je daar altijd samples bijsteken, de beker hoef ik er ook niet bij, heb er hier al enkele van jullie ;)

Heej niet copywrite he:D

Bwa denk niet dat jij de enige bent die graag samples ontvangt he;)
Ik heb voor het moment 6 bekers in mijn kast staan, dat is meer dan genoeg he.Vind het een goed idee van b&f om gratis bekers mee te geven,het zijn er dan nog eens hele goeie, maar voorlopig heb ik er genoeg.

Ik vind de verzendkosten + de gratis beker al erg goed. Ik heb ook mijn eerste exclusive whey besteld en hoop dat deze mij zal bevallen, zo ja bestel ik voortaan mijn supps wel daar.

Nog bedankt trouwens voor de snelle levering en de samples, altijd een top service :thumbs:

B&F Whey Amino 3800

Dank je, voor de bestelling!
Ik zal even kijken wat we voor je hebben;)

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Ik vind de verzendkosten + de gratis beker al erg goed. Ik heb ook mijn eerste exclusive whey besteld en hoop dat deze mij zal bevallen, zo ja bestel ik voortaan mijn supps wel daar.

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 00:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:00 ----------

Nog bedankt trouwens voor de snelle levering en de samples, altijd een top service :thumbs:

Graag gedaan! Jij bedankt, voor de bestelling:)

Goedenavond,

Ik dacht reageer hier even, want had gemaild door de bevestigings-email te beantwoorden, maar dat is niet gelukt.

Ik had wat Total Mass Solution besteld, wat mij een erg goed product lijkt, met ordernummer 73811, maar tot nu toe heb ik nog niks binnen.

En normaal heb ik het de volgende dag binnen, dus dacht maar even horen of er iets mis is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven